רון כץ תמונה עדכנית
רון כץ

הכל פוליטי? העירייה מקיימת מפגש עם שר החינוך ללא ראש המינהל, רון כץ

במפגש משתתפים השר יואב גלנט, ראש העירייה רמי גרינברג ויו"ר הנהגת ההורים העירונית אנה נבות. כזכור ראש מינהל החינוך ומ"מ ראש העירייה, רון כץ, מועמד לכנסת ברשימת יש עתיד

פורסם בתאריך: 14.3.21 16:51

היום בשעה 16:00 תתקיים ישיבת הנהגה עירונית בזום בהשתתפות שר החינוך יואב גלנט, ראש העירייה רמי גרינברג ויו"ר ההנהגה אנה נבות. בפרסום אשר הופץ בפייסבוק ובקבוצות השונות, מופיעים בתמונה השלושה ונכתב שהישיבה פתוחה לכלל הוועדים נציגי ההורים מכל שכבות הגיל- מלידה עד צבא. "חינוך זה הכל. זה העתיד של הילדים שלנו, זה ההווה, חינוך זה הבריאות שלהם, זה כישורים חברתיים- זה הכל".
מי שלא הופיע בפרסומים הוא ראש מינהל החינוך רון כץ, דבר שייצר כעס אצל חלק מההורים ששאלו איך ייתכן שהוא לא לוקח חלק בישיבת הנהגה עירונית. ההורים טוענים שמדובר בתעמולת בחירות ועצוב שההנהגה נותנת לכך יד. "זה כנס בחירות לכל דבר, למרות שמנסים להציג את זה אחרת" אומרת תושבת "איך ייתכן ששר החינוך הוזמן וראש מינהל החינוך לא? מאוד חבל שהנהגת ההורים משתפת פעולה ומכניסה את הילדים שלנו לתוך קלחת הבחירות".

ההודעה על המפגש

אנה נבות יו"ר הנהגת ההורים מציינת "לא מדובר בכנס פוליטי והנהגת ההורים, היא מאז ומתמיד אה פוליטית. מדובר בהזדמנות לדבר עם מי שאחראי על נושאי החינוך. פנינו לראש העירייה לדון בבעיות שעלו בתחום החינוך כגון: המתווה של כיתות ה'- י' שמדבר על למידה של יומיים עד שלושה בשבוע בלבד, גביית תשלומי הורים שטרם אושרה וכדומה. בשיחה מול ראש העירייה, עלה הרעיון לקבל את התשובות ישירות משר החינוך ולבסוף הוחלט על קיום הזום, כאשר גם ראש העיר נמצא שם שאחת המטרות היא לתת אוטונומיה לעיר. כל מי שנכנס לזום יכול לדבר על כל נושא שהוא רוצה ולהפנות שאלות לשר החינוך".
וזה נראה לך נכון לקיים מפגש כזה שבוע וחצי לפני הבחירות?
"התלבטתי אם נכון לנו מפגש כזה. זו לא היתה החלטה של רגע, אני לא פועלת לבד וכל צעד שלנו מגיע מתוך חשיבה משותפת עם חברי היו״רים בוועדות השונות. וכמישהי שחיה בשלום עם הדרך הישרה שלי ושל חברי בוועד החלטנו לראות את החשיבות ולא לבטל הזדמנות להשמיע את דעתנו רק מתוך חשש לתגובות".
מדוע רון כץ לא חלק מהזום?
"רון כץ ואני בקשר מצוין ואנחנו נמצאים בקשר יומיומי. לגבי הנוכחות שלו בכנס צריך לבדוק מולו מדוע הוא לא לוקח חלק, מבחינתי הוא צריך להיות נוכח כמי שמנהל את החינוך בעיר".

מלשכת ראש העיר נמסר: "ראש מינהל החינוך שותף לדיונים המתקיימים בנושא החינוך וייתכן שבשל סדר הזמנים הצפוף נפלה טעות והוא לא הוזמן. לצד זאת, צריך לזכור כי רון כץ מועמד לכנסת הבאה וייתכן כי הטעות בתיאום נבעה גם בשל הפעילות האינטנסיבית אותה הוא מקיים במסגרת מועמדותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    גלנט שר החינוך הכושל ביותר אי פעם.
    רן ארז עושה ממנו צחוק על בסיס יומי.
    הביתה !

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר