הנחת המכתבים על ידי תלמידי ברנר צילום באדיבות חטיבת ברנר

תלמידי חטיבת ברנר הניחו 352 מכתבים אישיים על קברות החללים

במסגרת הפרויקט המתקיים זו השנה הרביעית מקבל כל תלמידי שם של חלל, לומד את קורותיו, כותב מכתב אישי ומניח על קברו. הרכזת צפי טייר: "יש משפחות אותן אנחנו פוגשים בבית הקברות ומאוד מרגש לראות את המפגש עם התלמידים"

פורסם בתאריך: 14.4.21 14:28

תלמידי חטיבת ברנר הניחו אתמול (שלישי) מכתבים ונרות נשמה על 352 קברי חללי מערכות ישראל הקבורים בית העלמין סגולה. הפרויקט, אותו מרכזת המורה ורכזת שכבת ט' צפי טייר, מתקיים זו השנה הרביעית והשתתפו בו כל תלמידי כיתות ז-ט בחטיבה. התלמידים כותבים מכתב לנופל צה"ל או למשפחתו, כאשר הם מקבלים שם של חלל צה"ל ולומדים את קורותיו, באמצעות אתר יזכור ומידע נוסף שמאותר. את המכתבים מניחים התלמידים על הקברים דגל ונר נשמה שעליו הכיתוב "לנצח אחים – מכתבים לנופלים".
סיגלית לוי, מנהלת חטיבת ברנר המלווה את הפרויקט, אמרה כי הוא תורם לתלמידים ולתלמידות וחושף אותם לסיפורי הנופלים. צפי טייר סיפרה: "התגובות שאנחנו מקבלים מידי שנה מאוד מרגשות. חלק מהמשפחות יוצרות קשר עם בית הספר לאחר קריאת המכתבים, יש משפחות אותן אנחנו פוגשים בבית הקברות ומאוד מרגש לשמוע אותם ולראות את המפגש עם התלמידים. כבר יצא לנו שהתלמיד/ה שכתבו את המכתב, פגשו את המשפחה לה הקדישו אותו. מבחינתי זה דרך נוספת בחינוך הילדים להכרת הטוב". ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "כתיבת המכתב האישי, ההתעמקות בסיפורו האישי של כל נופל ונופלת, בסיפור חייו שנגדע בטרם עת, מעוררת מחשבות ותחושות המלוות את התלמידים עוד זמן רב. מדינת ישראל קמה בזכות אותם חיילים וחיילות שחירפו נפשם בהגנה על המולדת ואנו מוקירים על כך תודה מעומק הלב. אנו מבכים את לכתו של כל אחד ואחת מחללי צה"ל וליבנו עם המשפחות היקרות".

לקריאת המכתבים שנכתבו לחללים ששם משפחתם מתחיל באותיות א-מ היכנסו כאן 

לקריאת המכתבים שנכתבו לחללים ששמות משפחתם מתחיל באותיות נ- ת היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר