אילוסטרציה של ילדים בבית ספר
קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

ממשיך לעלות מספר המאומתים לקורונה בחטיבת פיינשטיין, מחר: בדיקות קורונה מיוחדות בבית הספר

הלימודים בחטיבה מתקיימים השבוע מרחוק. בשבוע שעבר דיווחנו כי מורה בבית הספר התגלתה כמאומתת למרות שהייתה מחוסנת ובעלת תו ירוק

פורסם בתאריך: 3.5.21 20:15

עלה מספר המאומתים לקורונה בחטיבת פיינשטיין ל-31, זאת לאחר שבשבוע שעבר דיווחנו כי בבית הספר התגלתה מורה מקצועית כחיובית לקורונה, למרות שהייתה מחוסנת ובעלת תו ירוק. לאור מספר התלמידים המאומתים, כפי שפרסמנו אתמול, הוחלט כי הלימודים בכל בית הספר יתקיימו השבוע דרך הזום. אתמול היה מספר המאומתים בחטיבה 25. יצוין כי תלמידים רבים ביצעו בדיקות קורונה לאחר שהתגלה כי המורה נדבקה, וייתכן ומספר המאומתים עוד יעלה.

לקראת סוף שבוע תתקיים הערכה מחודשת ויינתנו הנחיות נוספות. בעירייה מבקשים מהורים ותלמידים להיבדק, זאת על מנת שבית הספר יוכל לחזור לשגרה במהרה. עוד נמסר מהעירייה שאחים ואחיות של הנכנסים לבידוד רשאים לחזור למוסדות החינוך רק אחרי ביצוע בדיקת קורונה של המבודד וקבלת תשובה שלילית וכן לאחר מילוי טופס הצהרה ייעודי – "בידוד הנחשף כנדרש בהנחיות", ומסירת הטופס ותשובת בדיקה שלילית למוסד החינוכי (הטופס מופיע באתר העירוני). זאת כמובן פרט לאחים מחוסנים או מחלימים.

כזכור באמצע השבוע שעבר דיווחנו כי מורה מקצועית מחטיבת פיינשטיין, התגלתה כחיובית לקורונה ולאור כך כיתות רבות בהן לימדה נכנסו לבידוד. בהודעה שפורסמה להורים על ידי ראש העירייה רמי גרינברג, נכתב: "בחטיבת פיינשטיין ברחוב ישראל ישעיהו 12 התגלתה מורה חיובית לקורונה. המורה הייתה בפעם האחרונה בבית הספר ב-23/4 ולימדה בכיתות ז'1, ז'2 מקבץ מתמטיקה, ח'2 מקבץ מתמטיקה, ח'4 מקבץ מתמטיקה, ח'5, ט'2 מקבץ מתמטיקה ו-ט'4 מקבץ מתמטיקה. התלמידים והצוות שבאו במגע עם המורה החיוביות נכנסו לבידוד עד ה-6/5 כולל.  חלק גדול מהם ביצעו בדיקות קורונה.

לאור ההדבקה בפיינשטיין, מספר המאומתים בפתח תקוה עלה ל-46 וכך גם ציון הרמזור עלה ועומד על 3.2, לאחר שכבר עמד על 0. אחוז הבדיקות החיוביות נותר אחוז אחד. על פי נתונים של משרד הבריאות, אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 63.5 אחוז ובמנה השנייה 60.26 אחוז, זאת מתוך כלל האוכלוסייה.

מחר יתקיימו בדיקות נוספות לתלמידי וצוות בית הספר ולתושבי הסביבה.

ההודעה על הבדיקות בפיינשטיין

קיראו גם:

25 תלמידים בחטיבת פיינשטיין נדבקו בקורונה, כל הכיתות חוזרות השבוע ללמוד מרחוק

47 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 1,288. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד על 104, מתוכם 64 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 0.2 אחוז. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,366.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר