ירדנה כהן מנהלת גולדה

מנהלת השש שנתי גולדה עוזבת לאחר שבע שנים

המנהלת, ירדנה כהן, ציינה: "ערבוב רגשות מציף אותי, חשש מול תקווה, עצב מול שמחה שיר נוגה מול קצב חדש בחיים"

פורסם בתאריך: 6.5.21 13:29

ירדנה כהן, מי שניהלה במשך שבע שנים את בית הספר השש שנתי גולדה, הודיעה אתמול לצוות המורים והתלמידים שהיא פורשת מתפקידה, זאת לאחר 25 שנהבתפקידי ניהול. "בשבע השנים האחרונות אני מנהלת תיכון מפואר וגדול ע"ש גולדה מאיר בעיר פתח תקוה", כתבה בדף הפייסבוק שלה, "מפואר בזכות הישגיו, תרבות המסירות שלו, איכות המורים שלו. "25 שנה מנהלת בית ספר זה לא תפקיד, זאת הזהות שלי. הייתה לי זכות גדולה לגעת, לשנות, לעצב ולהשפיע על עתיד של אלפי תלמידים לאורך השנים. הייתה לי זכות להנהיג מאות מורים לאורך השנים. זה מהות הייעוד שהאל נתן לי בעולם הזה". בהמשך ציינה שהתגובות האוהבות, המפרגנות והמעריכות שהיא מקבלת ממלאות את ליבה "כמו נהר שעולה על גדותיו. תמיד הייתי מונעת מהתלהבות וחדוות עשייה, מערכים ומתשוקה. את כל זה בחבילה אחת השקעתי בחינוך ושירתתי בצבא החינוך של המדינה. עכשו נרקם לו חלום חדש שייקח אותי לעשייה משמעותית חדשה. ערבוב רגשות מציף אותי, חשש מול תקווה, עצב מול שמחה שיר נוגה מול קצב חדש בחיים".

היא ביקשה להודות לכל מי שפגשה בדרך וציינה שלכל אחד כזה היה תפקיד ותרם להצלחתה. הפוסט שלה קיבל תגובות רבות מהמורים, ההורים ואנשי החינוך איתם עבדה לאורך השנים. הם ציינו שהיא הייתה מנהיגה ומצטיינת, אשת אשכולות וחינוך בכל מה שמשתמע מכך, והצליחה לג'נגל בין התלמידים, למורים ולהורים בצורה מעוררת השראה והתרומה שלה לבית הספר ניכרת.

מי שעד לא מזמן היה ראש מינהל החינוך, ח"כ רון כץ, כתב לה: "מעטים האנשים שהשפיעו בצורה חיובית על כל כך הרבה אנשים. זכית לחנך את דורות העתיד בצורה הטובה ביותר".
רועי קינן, שכיהן ארבע שנים כיו"ר הנהגה בשש שנתי גולדה – בחטיבה ובתיכון, ועבד יחד עם כהן, עד לשנה שעברה, אמר: "הייתה לי הזכות לעבוד עם ירדנה הן בחטיבה והן בתיכון גולדה כיו"ר הנהגת ההורים במשך כ-4 שנים. ירדנה מנהלת מדהימה ואישיות מיוחדת במינה, יודעת להחזיק ולנהל את המערכת ביד רמה ובמקצועיות רבה תוך מתן דגש על הקניית ערכים ושאיפה למצויינות. היה לנו שיתוף פעולה מצויין שהביא את ביה"ס להשיגים מרשימים ביותר. מאחל לירדנה היקרה המון בהצלחה בהמשך דרכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר