הילה איתן

תמונה מדהימה: הילה איתן משתתפת בתערוכה יוקרתית של נשיונל גיאוגרפיק

הילה היא תלמידת י"ב בתיכון ברנר. לתערוכה נבחרו 20 תמונות מתוך 2,000

פורסם בתאריך: 25.5.21 09:52

הילה איתן, תלמידת כיתה י"ב בתיכון ברנר, נבחרה להשתתף בתערוכת צילומים של מגזין נשיונל גיאוגרפיק בדיזנגוף סנטר בתל אביב. לתחרות נשלחו 2,000 צילומים והצילום של הילה הוא בין ה-20 שנבחרו לתערוכה. "כשקיבלתי הודעה שהתמונה שלי נבחרה להשתתף בתערוכה מאוד התרגשתי", היא מספרת, "אני מצלמת כבר מספר שנים כתחביב וזו פעם ראשונה שאני משתתפת בתחרות צילום. ראיתי את הפרסום, אמרתי שזה מגניב והחלטתי לשלוח את התמונה שהתאימה לנושא של התחרות. היו לי עוד תמונות והתלבטתי מה לשלוח, לבסוף החלטתי לשלוח את התמונה שנבחרה, כי הרגשתי שיש בה משהו מיוחד. כשהודיעו לי שהתמונה שלי נבחרה להיות אחת מה-20 זה היה רגע מאוד מרגש, כי הייתי מאוד בספק, משום שהיו המון תמונות מדהימות באתר של התחרות".

צילום של הילה איתן

מידי שנה עורך מגזין נשיונל גאוגרפיק תחרות צילומים, אליה נגשים אלפי צלמים. נושא התערוכה השנה הוא מקור חיים – מים וחקלאות בישראל, בשיתוף איגודן לתשתיות איכות הסביבה. "התמונה שזכתה, היא התמונה הראשונה שצילמתי עם המצלמה החדשה שקיבלתי מאחי מתנה ליום ההולדת. את התמונה צילמתי באחד הבקרים כשהלכתי עם אמא שלי לסיבוב בפארק ברמת גן בזריחה. זה היה בוקר שהתחיל לא משהו, הייתי עייפה וכשהגענו לפארק היה ערפל ופתאום יצאו קרני השמש דרך הערפל ויצאה לי תמונה מדהימה", היא מספרת.

היכנסו כאן וצפו בסרטון שצילה הילה בבוקר בו צולמה התמונה

הילה לומדת בתיכון ברנר במגמת תאטרון וביולוגיה ומציינת: "כשנרשמתי לתיכון התלבטתי האם ללמוד תקשורת ולבסוף החלטתי שזה משהו שאני אוהבת לעשות גם מחוץ ללימודים ושאני אמשיך ללמוד ולהתפתח בו גם בעתיד. תחום הצילום מאוד מעניין אותי, אני יודעת שאעסוק בו גם בעתיד, אני עדין לא יודעת לאיזה כיוון אקח אותו, אבל זה יהיה משהו מעבר לתחביב".
היא מציינת שהתערוכה תוצג עד תחילת חודש יוני: "צילום עבורי זה להראות את העולם בזווית שונה, שיכולה להישאר תמיד. מדהים בעיני שאפשר לראות רגע אחד ולפתח אותו להרבה דברים שונים. אני מאוד אוהבת לצלם גם ווידאו, שהרגע מאוד מוחשי. אני אוהבת לצלם נופים, אנשים ובעיקר רגעים יפים וחוויות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר