בית ספר פאול קור. צילום זאב שטרן
בית ספר פאול קור. צילום זאב שטרן

הורי שכבת ג' בפאול קור המומים: מספר הכיתות יצומצם, בכל כיתה יהיו 34 תלמידים

לדברי ההורים המהלך מתבצע בגלל עזיבה של שלושה תלמידים. "בלתי מתקבל על הדעת שמשרד החינוך והעירייה יראו לנגד עיניהם רק מספרים וכמויות, ולא את הנפשות העדינות של הילדים שלנו", אומרים ההורים בכעס

פורסם בתאריך: 15.6.21 11:01

בגלל שלושה תלמידים: שכבת כיתות ג' בפאול קור תצומצם ל-3 כיתות. הורים בבית ספר היסודי פאול קור באם המושבות הופתעו לגלות כי בשנה הבאה תלמידי ג' העולים לכיתה ד' ישובצו מחדש בשלוש כיתות, במקום ארבע כיתות בהן הם לומדים כיום. הסיבה לשינוי היא כי חלק מתלמידי השכבה עוזבים והתקן משתנה. "לא נוכל להסכים ולתת יד למהלך שכמוהו גזירת דינם של הילדים שמתבקשים כעת להתמודד עם מהלך בלתי אחראי", אומרת יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, לירון חביב, "הילדים שלנו הם שמות, לא מספרים".

הורי השכבה הזועמים, שגילו את הדבר בסוף השבוע האחרון, מסבירים כי בגלל עזיבה של שלושה תלמידים את השכבה, משרד החינוך מתכנן לערבב את הכיתות ולהרכיבן במתכונת חדשה: במקום ארבע כיתות עם ממוצע של 26 תלמידים בכיתה, תהיינה 3 כיתות עם ממוצע של 34 תלמידים. "קשה לי להבין איך מתקבלת החלטה כזו לטלטל את הילדים שלנו שוב", אומר הורה לתלמיד בשכבת ג' בבית הספר, "כאילו לא עברנו כולנו שנת קורונה. אנחנו מסתכלים על הילדים שלנו בעיניים וכל אחד ואחת מאיתנו רואה את השלכות השנה הזו. בלתי מתקבל על הדעת שמשרד החינוך והעירייה יראו לנגד עיניהם רק מספרים וכמויות, ולא את הנפשות העדינות של הילדים שלנו. מיותר לציין שבשנה הזו נאלצנו להתערבב מחדש, וערבוב אחד נוסף הוא פשוט ערבוב אחד יותר מדי. לא נעמוד בגזירה הזו וניאבק עד הסוף כדי שזה לא יקרה".

במכתב ששלחה חביב למשרד החינוך ולעירייה נכתב: "למהלך זה יש השלכות קשות מאוד על המשך תפקוד השכבה במתכונת המוצעת … תלמידי השכבה, כמו יתר תלמידי ישראל, נפגעו קשות במהלך שנת הקורונה עם השלכות בפן הפדגוגי, הרגשי והחברותי שעוד מוקדם לאמוד אותן".

ההורים לא מתכוונים לוותר וכבר מתכננים את המשך צעדיהם. "המהלכים שלנו ברורים. אם לא נקבל את האישורים, נפגין וגם נשבית את הלימודים כבר במהלך הקיץ", מציינת חביב, "הילדים שלנו הם לא מספרים ולא ניתן שישחקו בנפשותיהם כך".

ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך עובד על פי נהלים ותקנים אחידים המיושמים בכל בתי הספר בארץ. המשרד יתן את המענים הפדגוגים הנדרשים במידה ויוחלט על סגירת כיתה בשל מספר תלמידים שהצטמצם".

מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במהלך שנבחן בימים אלו באופן מעמיק ע"י הגורמים המקצועיים בעירייה ובמשרד החינוך כאשר בראש מכלול השיקולים מונח טובת התלמידים והיכולת להקנות עבורם סל כלים לימודי מקסימאלי. כמו כן, הנושא נבחן אל מול התקנים של משרד החינוך בנוגע לפתיחת/סגירת כיתות. נכון לעכשיו אין החלטה סופית וגורמי הרשות וראש העיר מסייעים בנושא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נטלי

    מבקשים לשנות את ההחלטה ולא לטלטל את הילדים שלנו שוב, היו מספיק טלטלות בשנה וחצי האחרונות. זה העתיד של ילדינו!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר