צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בגלל אשת צוות אחת: 11 גני ילדים נסגרו בפתח תקוה

מספר המאומתים לקורונה בעיר ממשיך לעלות ולהיות גבוה יחסית, גם שיעור הבדיקות החיוביות גבוה מהממוצע הארצי. יציבות בצבע וציון הרמזור של העיר

פורסם בתאריך: 15.7.21 17:20

מספר המאומתים לקורונה בפתח תקוה מוסיף להיות גבוה גם היום, חמישי, ועומד 266 חולים (לעומת 236 ביום שלישי). מספר המבודדים בעיר גבוה אף הוא ועומד על 1,788. אחוז הבדיקות החיוביות גבוה מהממוצע הארצי והינו 2.27 אחוז מתוך 2,300 בדיקות. אך יש גם חדשות מעודדות: אמנם פתח תקוה עדיין ממוקמת גבוה בטבלה, עם מספר מאומתים מהגבוהים בארץ, אך כרגע ירדה למקום השלישי אחרי תל אביב ונתניה. כמו כן, ציון הרמזור של העיר מוסיף להיות 4.7 וצבעה עדיין צהוב.

בתוך כך, אמש הודיע ראש העירייה, רמי גרינברג, כי על 11 גנים בפתח תקווה להיכנס לבידוד בשל חשיפה לאשת צוות מאומתת אחת, שעברה ביניהם. גנים אלו מצטרפים בין היתר לתלמידי בית ספר "חיים חפר" באם המושבות שנכנסו מוקדם יותר השבוע לבידוד, בשל חשיפה לשלוש תלמידות מאומתות במסגרת אירוע בית ספרי שכלל את כל השכבות.
בעקבות ריבוי הכניסות לבידוד בעיר פנה אמש וועד ההורים העירוני בשיתוף עם וועדת הצהרונים העירונית ורכזת החינוך המיוחד לראש העיר בבקשה לעצור את כניסת המפעילים החיצוניים לגנים ולבתי הספר באופן מיידי. "לשמחתנו הבקשה טופלה במיידי בשיתוף אגפי החינוך ואושרה ע״י ראש העיר מר רמי גרינברג", הם מסרו.
ואכן בהמשך לכך הוציא ראש העיר עדכון על מספר מגבלות עירוניות, שמטרתן לסייע בצמצום ההדבקות במסגרות החינוך: "יש לאסור מעבר אנשי צוות ומדריכים בין מסגרות, אין להפעיל חוגים על ידי מפעיל חיצוני. אין לבצע פעילות משותפת של מס' קבוצות תחת חלל אחד סגור, יש לשמור על פעילות כל קבוצה בנפרד", כתב גרינברג.
ראוי לציין, כי החל מהיום נכנס לתוקפו התיקון לצו בריאות העם, עליו חתם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, המאפשר לקצר את תקופת הבידוד לשבעה ימים, בתנאי של שתי בדיקות שליליות, האחת סמוך לכניסה לבידוד והשנייה החל מהיום השביעי ולפחות 24 שעות לאחר הבדיקה הראשונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר