צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אחד העם, אריק איינשטיין ועוד: התלמידים שנשארו היום בבית

תלמידי כיתות במספר בתי ספר נאלצו להישאר היום בבית ולא לפתוח את שנת הלימודים. הסיבות: בדיקת אנטיגן חיובית, מסיבת יום הולדת ובידוד

פורסם בתאריך: 1.9.21 16:16

נשארים בבית: מי הם התלמידים בפתח תקווה שלא התחילו את שנת הלימודים? שנת הלימודים תשפ"ב נפתחה הבוקר, רביעי, באופן רשמי וההתרגשות רבה. אלא שעבור חלק מהתלמידים בעיר שציפו להתחיל את השנה, היא טרם התחילה, זאת כיוון שנאלצו לשהות היום בבידוד.

כזכור, לקראת שנת הלימודים הונחו ההורים לבצע לילדיהם, שאינם מחלימים או מחוסנים, אשר שבים למסגרות החינוך בדיקת אנטיגן, בדיקה שמטרתה העיקרית הייתה לאתר תלמידים מאומתים לקורונה לפני פתיחת שנת הלימודים ובכך למנוע תחלואה במוסדות החינוך. מי שנמצאו מאומתים נדרשו להישאר בבידוד עד אשר יערכו בדיקות PCR בקהילה, ובמידה וזו תהיה שלילית יוכלו להגיע לבית הספר. ואכן כצפוי, חלק מהתלמידים שערכו את הבדיקה אמש, נמצאו מאומתים לקורונה ועל כן הם והחברים איתם התראו בימים האחרונים נותרו בבידוד עם פתיחת שנת הלימודים.

 

בין התלמידים שלא התחילו את השנה עם יתר תלמידי פתח תקווה: תלמידי כיתה א'4 בבית הספר אריק איינשטיין, שישהו בבידוד עד לתאריך 12/09; תלמידי י'11 בתיכון אחד העם, אשר אינם מחוסנים, שישהו בבידוד עד 08/09; ילדי גן טבלן שנכחו במסיבת יום הולדת, בה התגלתה ילדה מאומתת, שישהו בבידוד עד לתאריך 09/09 כולל; וכן תלמידי הכיתות ד'1 וא'2 בבית ספר שארית ישראל, שישהו בבידוד עד לתאריך 09/09 כולל.

יש לציין כי על פי נתוני משרד הבריאות, בפתח תקווה ישנם 2,655 חולים פעילים/מאומתים לקורונה ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 8 אחוז. ציון הרמזור העירוני עומד על 7.4 והיא עדיין מוגדרת כתומה, אך מתקרבת חזרה לצבע האדום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצערנו גם בעפולה 240 ילדים נשארו בבית אבל לא בגלל הקורונה בגלל שראש העיר החליט בדקה ה90 להודיע להורים שהתלמידים הולכים ללמוד בשלוחה בסמוך לבית ספר אליו נרשמו במקור שלטחה לקויה ולא ראויה ללמידה בכלל ואין עם מי לדבר לאף אחד בעיריית עפולה לא מזיז ש240 ילדים יושבים בבית ולא בגלל הקורונה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר