אילוסטרציה של כיתה
קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

כיתות שלמות עברו ללמידה מרחוק, תלונות על תורי ענק במתחמי הבדיקות

בשני בתי ספר בעיר עברו כחמש כיתות ללמידה מרחוק לפרקי זמן שונים. תושבים דיווחו שאתמול המתינו כשלוש שעות בתור במתחם הדרייב אין. ירידה בתחלואה בעיר

פורסם בתאריך: 12.9.21 17:45

פחות משבועיים מפתיחת שנת הלימודים: תורי ענק במתחמי הבדיקות בפתח תקוה ומאות תלמידים שמבלים את חגי תשרי בבידוד. בבתי הספר אריק איינשטיין ועוזי חיטמן כיתות שלמות עברו ללמידה מרחוק בשל חשיפה למאומתים לקורונה, כאשר בכל בית ספר מדובר בכחמש כיתות שעברו לזום לפרקי זמן שונים.

"הנהלת בית החינוך, צוות הקורונה והנהגת ההורים עובדים במסירות ובמקצועיות, בנחישות אך ברגישות בכל המתקשר לכיתות בבידוד/ מאומתים/ קיצור בידוד וכו'", אומרת היום למלאבס יפית לוי, יו"ר הנהגת ההורים בבי"ס אריק איינשטיין. "הצוות עובד 24/7 (כולל בשבתות ובחגים) על מנת לקטוע את שרשראות ההדבקה כמה שיותר מהר ועל מנת לתת מענה הולם לכל באי הקהילה. כל ההחלטות מתקבלות בשיתוף פעולה מלא בין הנהגת ההורים והנהלת בית החינוך. במקום שיש שותפות, הוגנות, שיתופי פעולה ושקיפות, ישנה תחושת ביטחון להורים, לילדים ולצוות החינוכי".

עוד היא אומרת: "על אף התקופה המאתגרת, מנהלת בית החינוך מנסה לייצר למידה רציפה בתוך כותלי בית החינוך תוך שמירה על ההנחיות. ישנן משפחות אשר מבחירה החליטו שלא לשלוח את ילדיהם למסגרות (בתי הספר והגנים) זאת לאור החגים והחשש הטבעי מבידוד. אנו מכבדים את החלטתן ודואגים שהמורים יעדכנו בדבר החומר הנלמד על מנת שהילדים ישלימו את הנלמד. נאחל בריאות שלמה ושנדע ימים טובים ובריאים".

 

במקביל מגיעות תלונות רבות מתושבים על תורי ענק למתחמי הבדיקות בעיר ובפרט ברחובות המובילים למתחם בדיקות הדרייב אין בחניון האצטדיון העירוני. "הגענו עם הפתיחה וכבר היה תור ארוך של רכבים לפנינו, בסופו של דבר יצא שחיכינו למעלה משלוש שעות לבדיקה" אומר אחד התושבים שהמתין במהלך השבת עם בנו לבדיקה במתחם, "מי שיכול, עדיף שיחסוך מעצמו וימנע מלהגיע לאזור".

עם זאת, נרשמה ירידה בנתוני התחלואה בעיר, שכן על פי נתוני משרד הבריאות כמות החולים/מאומתים לקורונה בפתח תקווה עומדת הבוקר על 2,664 מאומתים/חולים, המהווים שינוי של מינוס 18 אחוזים בשבוע. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר נמוך רק במעט מהממוצע הארצי ועומד על 6 אחוז, כאשר הממוצע הארצי הוא 6.6 אחוז. גם ציון הרמזור של העיר ירד ועומד עתה על 6.6, מה שעדיין מגדיר את פתח תקווה ככתומה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר