גזירת הסרט באולם בבית ספר הס צילום דוברות העירייה

נחנך אולם ספורט חדש בבית ספר הס, ממוסדות החינוך הוותיקים בעיר

האולם החדש נבנה רובו במימון מפעל הפיס ובשיתוף עם העירייה. בנוסף לכך שישמש את תלמידי בית הספר, ישמש בשעות אחר הצהרים לחוגים ופעילויות עבור האוכלוסייה בסביבה

פורסם בתאריך: 16.12.21 08:08

חדושת טובות להורים ולתלמידים: אתמול (יום שני) התקיים טקס חנוכת אולם הספורט החדש בבית הספר היסודי הס, ברחוב שפירא במרכז העיר. מדובר באולם ספורט חדש וחדיש שנבנה לאחר שנים בהן לא היה בבית הספר הוותיק אולם ספורט ראוי ומתאים. שטח האולם הינו 688 מ"ר המיועד לשיעורי ספורט עבור תלמידי בית הספר וכן משחקי כדור, כולל כדורסל וכדורעף. באולם מחיצה המאפשרת שימוש כפול באולם.

אולם הספורט בבית ספר הס צילום דוברות העירייה

עוד במקום חדר מחול וחוגים בשטח של 80 מ"ר, וציוד כגון סולמות, מתקן מתח וחבלים לטיפוס, מתקן כדורעף, שעון ולוח תוצאות חשמלי. במקום קיימת חניה לרווחת הבאים בשעות אחר הצהרים והערב. עלות הקמת האולםהייתה כשבעה מיליון שקלים, רובו במימון מפעל הפיס.

 

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "בית ספר הס הינו מהוותיקים בפתח תקוה ושנים שלא היה בו אולם ספורט ראוי, בסטנדרט גבוה. כעת עם השלמת אולם הספורט החדש אני שמח כי ל-700 התלמידות והתלמידים יהיה אולם ספורט איכותי וחדיש אשר ישמש את בית הספר בשעות היום ובשעות אחה"צ יתקיימו בו חוגים ופעילויות ספורט לרווחת תושבי האזור. אני מודה למפעל הפיס ולכל הצוות על שיתוף הפעולה והעשייה הרבה למען התושבים".

הטקס בבית ספר הס צילום דוברות העירייה

מנהלת מחלקת מבנים במפעל הפיס, עירית בן מנחם, אמרה: "מפעל הפיס גאה להיות שותף מרכזי בהקמת אולם ההתעמלות החדש בעיר, וזאת לצד עשרות פרויקטים שמתקיימים תוך שיתוף פעולה פורה עם העירייה והעומד בראשה, רמי גרינברג. יחד עם הרשות, נמשיך להשקיע משאבים רבים בעיר למען רווחתם ואיכות חייהם של תושבי פתח תקוה. אולם ההתעמלות החדש נבנה בסטנדרטים גבוהים ותוך התאמה מיטבית לצרכי הקהילה וישמש את תושבי האזור לעוד שנים רבות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר