חטיבת עלומים, צילום פרטי

התפרצות קורונה בחטיבת עלומים, תלמידה אחת אובחנה חיובית לאומיקרון

בעקבות זאת עברו כל התלמידים, למעט תלמידי חינוך מיוחד בשתי שכבות, ללמידה מרחוק. העירייה: "פועלים בדרכים שונות לעידוד ביצוע הבדיקות והחיסונים"

פורסם בתאריך: 15.12.21 10:43

התפרצות קורונה בחטיבת הביניים "עלומים" בפתח תקוה: למעלה מעשרה תלמידים בשכבות ז' ו-ח' אובחנו חיוביים לקורונה, ומה שמדאגי רבים הוא כי אחת התלמידות אובחנה חיובית לזן האומיקרון.

אתמול, שלישי בבוקר, עדכנה העירייה כי ישנם חמישה מקרי קורונה משכבה ח' שרובם מחוסנים ועל כן השכבה תעבור ללמידה מרחוק ביומיים הקרובים. כמו כן, כלל תלמידי השכבה הונחו לבצע בדיקות PCR כתנאי לחזרה ללימודים פרונטליים ביום חמישי. אלא שבהמשך היום בעקבות עדכון של משרד הבריאות לפיו אחת התלמידות בשכבה נמצאה חיובית לוריאנט האומיקרון, הונחו כל התלמידים שנחשפו לתלמידה זו, כולל מחוסנים ומחלימים, להיכנס לבידוד עד ל-23.12 וכן לעבור בדיקות PCR, כאשר קיצור בידוד לשבעה ימים אפשרי על פי הנחיות משרד הבריאות.

קורונה, צילום אילוסטרציה pixabay

בסביבות השעה 10 בלילה, קיבלו הורי בית הספר הודעה נוספת לפיה כלל תלמידי בית הספר למעט החינוך המיוחד בשכבות ז' ו-ט' יעברו ללמידה מרחוק. על פי לשון ההודעה: "בהמשך לאירועי התחלואה הרבים בבית הספר, כולל חשד של מספר תלמידים להידבקות בזן האומיקרון, כול תלמידי בית הספר ילמדו מחר בזום פרט לחינוך המיוחד שכבות ז' ו ט'. הנחיות מדוייקות לאופן הלמידה יינתנו על ידי צוות בית הספר, כמו כן ההנחיות להמשך ינתנו לאחר קבלת כלל תוצאות הבדיקות בדגש לחשד להידבקות לזן האומיקרון וביצוע הערכת מצב".

 

"מנהלת בית הספר, קרן סנדק, מתנהלת בצורה מדהימה ומנהלת את המערכה הזו בצורה יוצאת מן הכלל", אומרת אתי הרפז, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר ואחראית על תחום העל-יסודיים בהנהגה העירונית. לדבריה מרבית התלמידים בבית הספר מחוסנים ומקרי התחלואה התגלו בעקבות בדיקות האנטיגן שנערכו לתלמידים בחזרה מחופשת החנוכה בשבוע שעבר. "הכל כרגע בשליטה, יש לנו מערך הפצת הודעות להורים שמחולק לשכבות, כל ההודעות מועברות בזמן ובמיידי. אני מאוד סומכת על מנהלת בית הספר, היא מעדכנת אותי באופן רציף ותדיר, מה שעומד לנגד עיניי ויתר הורי ההנהגה היא בריאות התלמידים ואנחנו נעשה הכל כדי לשמור עליהם" היא מוסיפה.

מדוברות העירייה נמסר: "מפרוץ הקורונה ובימים אלו בפרט, העירייה פועלת ביתר שאת ובכל הכלים העומדים לרשותה, בשיתוף משרד החינוך והבריאות – כדי למנוע תחלואה בתוך מוסדות החינוך ובכל העיר. העירייה פועלת בדרכים שונות לעידוד ביצוע הבדיקות והחיסונים, וכן כדי שהציבור ישמור על ההנחיות השונות. בנוסף לכלל הפעילות הענפה בנושא, העירייה מקיימת הסברה ומספקת למוסדות החינוך חומרי הגיינה וכל מה שנדרש כדי לצמצם ואף למנוע תחלואה. גורמי הרשות תמיד עם האצבע על הדופק ומתקיימות ישיבות סטטוס באופן תדיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עידית

    מנהלת מ ספר אחת!! כנל גם הנהגת ההורים, עובדים בשיתוף פעולה מלא שאפו גדול

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר