תלמידי אחד העם בעלי צרכים מיוחדים נשבעים אמונים לצה"ל צילום דובר צה"ל

מרגש: תלמידים מאחד העם, בעלי צרכים מיוחדים, הצטרפו לחיל המודיעין

בטקס במחנה גלילות אמר מפקד יחידת תל"ם, אל"מ נ': "אני חש שעכשיו זה השלם והביחד האמיתי"

פורסם בתאריך: 30.12.21 07:48

אני נשבע: 14 תלמידי בית הספר "אחד העם" בפתח תקוה נשבעו אמונים לצה"ל ולאגף המודיעין. לפני כשבועיים נערך טקס השבעה חגיגי ומרגש במחנה גלילות, במסגרתו נשבעו התלמידים, שהינם מתנדבים בעלי צרכים מיוחדים. הם עתידים להשתלב ביחידת תל"ם, האחראית על התחום הלוגיסטי באגף המודיעין.

תלמידי אחד העם בעלי צרכים מיוחדים נשבעים אמונים לצה"ל צילום דובר צה"ל

הטקס נערך בראשות מפקד היחידה, אל"ם נ', ובמעמד משפחות המתנדבים והצוות החינוכי. במעמד מרגש זה המתנדבים עלו בפעם הראשונה על מדים וקיבלו את כומתת המודיעין הירוקה. המתנדבים שהושבעו לצה"ל עתידים להשתלב בשגרת הפעילות ביחידת תל"ם של אגף המודיעין, אשר בימים אלו עוסקת בין היתר במעבר אמ"ן לנגב.

 

 

תכנית שילוב המתנדבים באמ"ן נעשה באמצעות עבודה משותפת עם עמותת ״גדולים במדים״ ועמותת ״יד לילד המיוחד״. בשנה שעברה הפרויקט בוצע בפעם הראשונה, ובמסגרתו גויסו ארבעה מתנדבים. כאמור, כעת, כשנה בלבד לאחר תחילת הפרויקט, הצטרפו 14 מתנדבים נוספים. ביחידה מצפים שהפרויקט ימשיך ויתרחב.

תלמידי אחד העם בעלי צרכים מיוחדים נשבעים אמונים לצה"ל, בצמונה אל"מ נ', מפקד יחידת תל"ם צילום דובר צה"ל

מפקד יחידת תל"ם, אל״ם נ', אמר: ״בעברי, כשפיקדתי על בסיס הטירונים של אמ"ן, תמיד התמלאתי בגאווה גדולה, בטקסי ההשבעה, כשכל עם ישראל על גווניו הרבים עמד על מגרש המסדרים. נציגי כל חלקי החברה בישראל: חרדים, דתיים ושאינם דתיים; נשים וגברים – כולם ביחד. חיילים ממרכז הארץ ומהפריפריה, קיבוצניקים ובני העיר, דרוזים, נוצרים ומוסלמים – כולם היו על מגרש המסדרים שלי יחדיו. והיום אין נרגש ממני להשלים חלק חשוב ביותר בפסיפס הישראלי. אני חש שעכשיו זה השלם והביחד האמיתי״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר