גן מוזה בפתח תקוה צילום דוברות העירייה

נחנך גן מוזה, מרכז אמנות לילדי הגנים בפתח תקוה

המרכז החדש יהווה מרכז חינוך לאמנות וצריכת תרבות בגיל הרך. ילדי הגנים יבקרו בגן מוזה באופן מאורגן

פורסם בתאריך: 19.1.22 08:05

עיריית פתח תקוה חנכה את מרכז האמנות "גן מוזה" – גן להשראה ולהתנסות של ילדי גנים שיגיעו למקום, ברחוב ריינס 27 בסמוך לשכונת כפר אברהם. גן מוזה יהווה מרכז חינוך לאמנות וצריכת תרבות בגיל הרך, תוך הכרת מושגים ותכנים מתוך עולם האמנות, ויספק לילדי הגנים חוויה של ביקור בתערוכה ופעילות בסביבה מוזיאלית.

הגן הוא חלק מתפיסת הגן העתידי של אגף גני הילדים, גן ברוח המאה ה-21, המחנך לראייה הוליסטית, מתכללת החושפת את הילד/ה לשפע של גירויים ועולמות תוכן שונים. הוא יהווה מרחב לצוותי הוראה לפיתוח פעילויות המשלבות אמנות לקבוצות או באופן פרטני, וייפתח בו מרכז מידע לתחום האמנות בגיל הרך הכולל ספרים, קטלוגים של תערוכות ומקורות אינטרנטיים. המרכז יעבוד גם בשיתופי פעולה עם קריית המוזיאונים בעיר ואמנים בקהילה.

גן מוזה בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "גן מוזה הוא חלק מהתפיסה שלנו לגן העתיד, גן החושף את הילדים לחוויית למידה דינמית, המותאמת למציאות של היום ולאתגרי העתיד. גן מוזה יחשוף את הילדים והילדות לעולם האמנות, היצירה והדמיון, יעורר בהם השראה ומחשבה מחוץ לקופסא ויעודד שיח ועשייה ייחודית. לרשות הילדים יעמדו כלים, חומרים, צבעים ומרחבי יצירה מגוונים, כך שהילדים והילדות יוכלו להתנסות בחוויות שונות מעולם האמנות. אני מודה לאגף גני ילדים – מינהל החינוך שהוביל את הפרויקט ולכל השותפים שלנו במשרד החינוך".

 

את הפרויקט הובילה ד"ר מיכל אונגר, מנהלת האגף לגני ילדים בעירייה, יחד עם שרון צלר מפקחת גני ילדים ממלכתי, שרונה בן שושן מפקחת גני ילדים ממלכתי דתי וסיגל עמיר, מדריכה ארצית לחינוך לאמנות, האגף לחינוך קדם יסודי.

ילדי הגנים יבקרו בגן מוזה באופן מאורגן, לפי תור, בהתאם לאשכולות שיבחרו וייהנו מחוויה מקצועית ומרתקת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר