תלמידי אנקורי פתח תקוה בחצר ביתה של המורה מאיה לוי צילום באדיבות אנקורי

אנקורי: הלימודים הועברו לחצר ביתה של המורה

תלמידי י"א למדו בחצר ביתה של המורה ללשון מאיה לוי, המתגוררת בסמוך לבית הספר. "כיף לדעת שיש גם חשיבה שונה", אמר עמית שם טוב, תלמיד שהשתתף בשיעורים

פורסם בתאריך: 19.1.22 12:44

בעוד הקורונה משתוללת, כיתות שלמות נסגרות ותלמידים רבים נשלחים לבידודים, מורה בתיכון אנקורי בפתח תקוה חשבה על פתרון יצירתי לקראת הבגרות – לימודים באוויר הפתוח בחצר ביתה.

מאיה לוי, מורה ללשון בתיכון אנקורי פתח תקוה, המתגוררת מרחק עשר דקות הליכה מבית הספר, החליטה ללמד את התלמידים אצלה בחצר הבית, באוויר הפתוח תוך שמירה על מרחק בטוח. בין היתר ומלבד ההכנה לבחינה, הכינו התלמידים יחד עם מורתם גם אוכל טעים. עמית שם טוב, תלמיד כיתה י"א שנכח במפגש, מספר: "היה ממש נחמד, בעיקר למדנו לקראת בחינת הבגרות, אבל גם אכלנו יחד צהרים וזו הייתה חוויה מגבשת. כיף לדעת שיש גם חשיבה שונה ומיוחדת לגבי צורת הלמידה בתקופה זו".

 

 

יוסי שפרבר, מנהל קמפוס אנקורי פתח תקוה, ציין: "בתנאים הנוכחיים אנו עושים ככל שניתן כדי לאפשר רצף לימודי וחברתי גם בתנאים המורכבים שהקורונה כפתה עלינו. זה מה שנקרא: לחשוב מחוץ לקופסה. זו גם חוויה חברתית, גם חוויה ערכית, גם חוויה לימודית – פתרון אחד מתוך אוסף של פתרונות חינוכיים להוראה בתנאי קורונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ש

    זא, מה שהיה אפשר לעשות בחצר בית הספר והממשלה לא מסכימה.
    כל הכבוד לנו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר