הפגנת הורי המעון מול בית המשפט, צילום באדיבות ההורים

"שיחוו את ההשפלה שהילדים חוו" | משפחות גן הזוועות פתחו בקמפיין גיוס

הורי גן "הלולי של אורלי" פתחו בקמפיין גיוס המונים. המטרות: "נגייס עו"ד בכיר כדי שהתיק לא יסתיים בענישה קלה ונפיץ את התמונות שלהן בכל מקום"

פורסם בתאריך: 24.2.22 16:12

הורי גן הזוועות בפתח תקוה פתחו קמפיין גיוס המונים לתמיכה במאבקם נגד אורלי דוידוביץ' מנהלת הפעוטון "הלולי של אורלי" ובתה הגננת דניאל לייבוביץ', החשודות בהתעללות בפעוטות, וקוראים להוקיע אותן מהחברה. "אנחנו רוצים שהפרצוף שלהן יופיע בכל מקום אפשרי, יעלה את המודעות למקרה ויעזור לנו במיצוי הדין מולן", מסבירה שלי וקנין, אם לילדה בת שנתיים וחצי, שהקליטה את המתרחש בגן ובזכות הקלטות אלה פוצצה הפרשה לפני כשבועיים. בתוך כך מעצרן של השתיים הוארך פעם נוספת, עד ליום שני 28.2.

"לא האמנתי שאכנס למעגל הארור הזה", אומרת שלי, "רשמתי בתמימותי את ביתי לפעוטון ופשוט יום בהיר אחד החיים שלי התהפכו מקצה לקצה והאדמה נשמטה לי מתחת לרגליים. הרגשתי כל כך מרומה שבמשך שנה וחצי שלחתי את ביתי לגן הזוועות הזה אחרי מסע החיפושים ואין סוף המלצות שקיבלתי על הגן. נודע לי בדיעבד כי הפקדתי את ביתי היקרה לי מכל בידיהן של שתי מפלצות בגן שהיום ידוע לשמצה בשם גן הזוועות. כלפי חוץ, הצגה, מצג שווא – עדכונים שוטפים, חיבוקים, נשיקות, פעילות בלתי פוסקת, דאגה והקפדה על כל פרט, תפריט שלא מבייש מלון בריאות ועוד, אבל בתוך הגן, כשהדלתות נסגרו, המפלצות התעוררו והגן הפך למקום אפל וחולני (לכאורה), למקום שבו הגננות צועקות במפלצתיות מרעידה, מכנות בשמות גנאי, מקללות, מרעיבות או מאביסות (תלוי במצב רוחן) ואז גם מתעללות (לכאורה) בצורה הכי קשה שיש, מטיחות את ראשי התינוקות במזרנים, בלולים, במה שבא ליד, תולות ילדים הפוך במשך דקות ארוכות, בועטות בהם עד שהמסכנים נשכבים על הרצפה ללא יכולת לזוז, והיחידים שבאים לנחמם הם ילדי הגן האחרים, נפשות טהורות ועדינות, שרצו מהר ללטף ולהרגיע משום שהבינו שאף אחת מהגננות לא מתכוונת לגשת, חסרי הישע המתוקים שלנו, בגיל כה צעיר הבינו שעליהם מוטלת האחריות להציל את חבריהם, להיות שם אחד בשביל השני, ולנסות להגן על מי שאפשר".

 

למה החלטתם לפתוח בקמפיין?
"הגיע הזמן שהן יתביישו במעשיהן ויחוו את הבושה, ההשפלה והעלבון שהילדים שלו חוו במשך שעות ארוכות בגן. כחלק מהמאבק נגייס כספים למען מימון עו"ד מהשורה הראשונה על מנת שהמקרה לא ייסגר מחוסר ראיות או חלילה בענישה קלה. בנוסף, אנו מתכוונים להפיץ את התמונות שלהן בכל מקום אפשרי, כדי שלא יוכלו לחזור ולהשתלב בחברה ולהסתובב בראש מורם בזמן שהחיים שלנו נהרסו, ועברו כזו טלטלה אכזרית".

לתרומה לקמפיין היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר