לימור רייזפוס, מנהלת תיכון רמון, צילום פרטי

בהצלחה: נבחרה מנהלת לתיכון הצומח רמון באם המושבות

לימור רייזפוס, תושבת העיר, כיהנה בשנים האחרונות כסגנית פדגוגית בתיכון אהל שם ברמת גן. בשנת הלימודים הקרובה תפעל לראשונה בתיכון הצומח שכבת י'

פורסם בתאריך: 8.5.22 08:50

לימור רייזפוס, נבחרה לנהל את התיכון הצומח השש שנתי רמון, בשכונת אם המושבות. רייזפוס היא בוגרת תואר ראשון בכימיה ותואר שני במנהיגות וניהול מערכות חינוך (בהצטיינות) ולומדת כיום בתכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה".

רייזפוס היא תושבת העיר, נשואה ואם לארבע בנות. במהלך השנים מילאה תפקידי ריכוז והוראה וחינכה את כיתות נחשון. כמו כן שימשה כרכזת כימיה ורכזת מסלול נחשון ואף שימשה כמדריכה מחוזית בכימיה. בשנים האחרונות מכהנת בתפקיד סגנית פדגוגית בתיכון "אהל שם" ברמת גן ובמסגרת תפקידה אחראית על פיתוח תכניות לימודים, קידום תלמידים והישגיהם, הכשרת מורים, פיתוח מקצועי ועוד.

"החינוך בעיניי הוא כלי להצמחת כנפיים לבני הנוער לשם הגשמה עצמית ולפיכך כלי לצמצום פערים בחברה הישראלית", אמרה רייזפוס. "אני מאמינה בטיפוח התלמידים וצוותי ההוראה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של מצוינות והצטיינות. אני מצפה בשמחה להתחיל את תפקידי כמנהלת בית הספר השש שנתי הצומח "רמון" ובטוחה שביחד עם מנהלת החטיבה – הגב' ליזה רכס, צוות המורים, התלמידות, התלמידים וההורים נוביל את בית הספר להישגים משמעותיים, בתרומה לקהילה ובלימודים".

 

תיכון רמון פעיל בשלוש השנים האחרונות כתיכון ומח רק בשכבות חטיבת הביניים, ובשנת הלימודים הקרובה שתחל ב-1.9, תלמד בו לראשונה שכתב י', אז גם תיכנס רייזפוס לתפקידה.

ראש העירייה, רמי גרינברג, וד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי, ברכו את לימור רייזפוס ואמרו כי היא נכנסת לנבחרת מצוינת של מנהלים ומנהלות. גרינברג אמר: "לימור רייזפוס מביאה איתה איכויות בתחומים ייחודיים וידע מקצועי וניהולי רב. לימור ריכזה את מגמת נחשון בבית הספר ממנו היא מגיעה, וכרכזת וסגנית פדגוגית היא נתנה מענה מקיף לכלל התלמידות והתלמידים, החל מתלמידי החינוך המיוחד ועד לתלמידי כיתות המחוננים. ללימור יכולת מנהיגות והבנה מקצועית עמוקה, ואין לנו ספק כי היא תוביל את בית הספר להישגים ערכיים ופדגוגים. אנו מאחלים לה ולכל קהילת בית הספר הצלחה רבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר