פרויקט לנצח אחים של תלמידי חטיבת ברנר, צילום באדיבות בית הספר

מרגש: תלמידי ברנר הניחו מכתבים אישיים על קברי הנופלים בבית העלמין הצבאי בעיר

פרויקט לנצח אחים של החטיבה מתקיים מזה חמש שנים, במסגרתו נחשפים התלמידים לסיפורים האישיים של הנופלים ובערב יום הזיכרון מניחים את המכתבים בבית העלמין. המסר: ,גם אנחנו זוכרים, ליבנו איתכם"

פורסם בתאריך: 4.5.22 09:15

גם השנה התקיים הפרויקט המרגש של חטיבת ברנר, "לנצח אחים", פרויקט מכתבים לנופלים. כמדי שנה, במהלך חמש השנים האחרונות, נחשפו תלמידי החטיבה וחקרו את סיפורם האישי של כל אחד מהנופלים הקבורים בבית העלמין הצבאי סגולה בעיר.

פרויקט לנצח אחים של תלמידי חטיבת ברנר, צילום באדיבות ביה"ס

אתמול, יום שלישי, ערב יום הזיכרון, הגיעה צפי טייר מובילת המיזם, יחד עם נציגות כתת סמ"ל – מנהיגות (כיתה ז'), בכדי להניח את המכתבים שנכתבו על ידי כלל התלמידים בחטיבה על כל אחד מ- 353 הקברים בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בפתח תקוה. לכל מכתב צורף מעמד נר בצורת לב אדום, שהביע באופן סמלי את המסר של התלמידים לנופלים ולמשפחותיהם – "גם אנחנו זוכרים, ליבנו אתכם".

טייר אמרה: "זו הדרך לשמש דוגמה וללמד את תלמידינו מהי ערבות הדדית ומנהיגות חיובית. מידי שנה אנו מקבלים תגובות מרגשות, חלק מהמשפחות אף יוצרות קשר עם בית הספר ומודות באופן אישי לכותב/ת המכתב".
סיגלית לוי, מנהלת בית הספר, אמרה: "החיבור של התלמידים לזיכרון והנצחה באמצעות הפרויקט, היא הדרך שלנו לגעת במשפחות ולהקל ולו לרגע אחד את שגרת חייהם הכואבת. להיות בשבילם ולהשאיר סימן על כל קבר, להזכיר להם שלא שכחנו ולא נשכח לעולם. אני מברכת על העשייה העקבית ומודה לכל העוסקים במלאכה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר