מירב פינקל דרור (מימין) מנהלת חיים חפר וענת גל קוהבלום מנהלת פאול קור צילומים דוברות העירייה
מירב פינקל דרור (מימין) מנהלת חיים חפר וענת גל קוהבלום מנהלת פאול קור צילומים דוברות העירייה

בהצלחה: שתי מנהלות חדשות מונו לבתי הספר חיים חפר ופאול קור

מירב פינקל דרור תנהל את בית הספר חיים חפר במקום נעמה גילאור שפרשה לגימלאות. ענת גל קוהבלום תנהל את בית הספר פאול קור, במקום אסנת סחייק שפרשה גם היא לגימלאות

פורסם בתאריך: 5.7.22 08:23

שתי מנהלות חדשות מצטרפות למערכת החינוך בפתח תקוה: מירב פינקל דרור נבחרה לנהל את בית הספר חיים חפר, במקום נעמה גילאור שפרשה לגימלאות. ענת גל קוהבלום נבחרה לנהל את בית חינוך פאול קור, במקום אסנת סחייק שפרשה לגימלאות.

פינקל דרור נשואה ואמא לשני ילדים וגרה באריאל. היא בעלת תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, ובעלת ניסיון של 23 שנים במערכת החינוך. בתפקידה האחרון ניהלה את בית ספר יגאל אלון בהוד השרון. "חשוב לי שכל באי בית הספר יגיעו אליו בשמחה ומתוך תחושת מיצוי אישי ורצון להצלחה", אמרה עם מינויה לתפקיד. "אני רואה בהורים שותפים מלאים לעשייה החינוכית בבית הספר, ויחד איתם נפעל לקידום המטרות החינוכיות וחברתיות-ערכיות בבית הספר ובקהילה. אני מתרגשת מאוד ומצפה להיכנס לתפקידי כמנהלת בית הספר  היסודי חיים חפר.

ענת גל קוהבלום, שנבחרה לנהל את בית החינוך פאול קור, היא נשואה ואמא לשלושה, תושבת פתח תקוה, בוגרת קורס "אבני ראשה" לניהול בתי ספר, בעלת תואר שני בחינוך ויועצת חינוכית. בשמונה שנים האחרונות ניהלה ענת  את בית הספר היסודי שנקר בחולון. לאורך כל שנותיה במערכת החינוך, ענת כיהנה בתפקידים מגוונים בהם: יועצת חינוכית, סגנית מנהלת בית ספר, מדריכת לקויות למידה, מורה ומחנכת. "אני שמחה מאד לקבל על עצמי את ניהול בית חינוך פאול קור ששמו הולך לפניו, ולהצטרף למערכת החינוך המצוינת בפתח תקוה", אמרה ענת עם מינויה לתפקיד. "אני דוגלת בשילוב ערכים וידע, חדשנות ופיתוח יצירתיות וחותרת לייצר חוויות למידה סקרנית, יצירתית וחקרנית. אני מאמינה בחינוך מתוך אהבת האדם ובשותפות דרך עם הקהילה ליצירת חינוך איכותי ופורץ דרך".

 

טלי טולדנו, מנהלת האגף לחינוך יסודי, וראש העירייה רמי גרינברג, בירכו את המנהלות החדשות. גרינברג אמר: "מערכת החינוך בעיר פתח תקוה היא מהטובות שיש, מדובר במערכת חינוך חדשנית ויוזמת המקדמת את התלמידים והתלמידות למיצוי הכישורים והיכולות. אני מאחל הצלחה רבה למירב ולענת בתפקידן החדש. אין לי ספק כי הן יובילו את בתי הספר להצלחה ולהישגים וישתלבו היטב במערכת החינוך העירונית. אני מבקש גם להודות לאסנת ונעמה שפרשו לגמלאות וסיימו את תפקידן ולאחל להן המשך הצלחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר