כיתה, אילוסטרציה, Syda_Productions depositphotos.com
כיתה, אילוסטרציה, Syda_Productions depositphotos.com

כבוד: אלו התיכונים מפתח תקוה וראש העין שנכנסו לרשימת המצטיינים של משרד החינוך

חמישה בתי ספר על יסודיים בפתח תקוה ואחד בראש העין נמנים על בתי הספר המצטיינים והערכיים בשנת תשפ"ב. צוותי החינוך יקבלו בונוס כספי בהתאם לרמת ההצטיינות

פורסם בתאריך: 29.8.22 15:37

חמישה בתי ספר מפתח תקוה ואחד מראש העין נמנים על 335 בתי הספר העל יסודיים מכל הארץ שהצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי בשנת הלימודים היוצאת, שנת תשפ"ב. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך. הרשימה פורסמה אתמול (ראשון) על ידי משרד החינוך.

בתי הספר שבהם מדובר הם: שש שנתי אחד העם, ישיבת כפר גנים, ישיבת צביה, תיכון ברנר ואולפנת למרחב בפתח תקוה, ואולפנת זבולון בראש העין. בתי הספר נבחרו על פי שיעור השינוי שהם חוללו בין היתר בזכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל/ שירות לאומי/ שירות אזרחי ועוד.
בעקבות הזכייה ייהנו הצוותים החינוכיים של בתי הספר מתגמול כספי דיפרנציאלי. שש שנתי אחד העם ושתי הישיבות מפתח תקוה זכו בהצטיינות ברמה 2 יחד עם עוד 81 חטיבות עליונות מכל רחבי הארץ. לפיכך, עובדי ההוראה בכל אחד ממוסדות החינוך האלה יזכו לתגמול כספי בסך 6,594.94 שקלים. תיכון ברנר ואולפנת למרחב זכו בהצטיינות ברמה 4 יחד עם עוד 81 חטיבות עליונות מכל רחבי הארץ. העובדים במוסדות אלו יקבלו 3,297.46 שקלים. אולפנת זבולון מראש העין זכתה בהצטיינות ברמה 3 יחד עם עוד 81 חטיבות עליונות והעובדים בה יזכו לתגמול כספי בסך 4,396.63 שקלים.

ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, ציין: שמח לבשר כי משרד החינוך העניק הצטיינות ל-5 מוסדות על יסודיים בפתח תקוה: שש שנתי אחד העם, ישיבת כפר גנים, ישיבת צביה, תיכון ברנר ואולפנת למרחב. החטיבות והתיכונים שנבחרו מכל הארץ יקבלו תגמול דיפרנציאלי על הישגיהם בתחום הערכי, החברתי והלימודי בשנת הלימודים תשפ"ב. המוסדות נבחנו בפרמטרים שונים, בהם שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות הלאומי, מניעת נשירת תלמידים, אחוזי הצטיינות במבחני הבגרות ועוד. יישר כוח למורים ולמורות, למנהלים ולמנהלות ולכלל הצוותים במינהל החינוך ולתלמידים והתלמידות היקרים על ההישגים המרשימים ועל הגאווה הגדולה שהביאו למערכת החינוך העירונית. עיריית פתח תקוה משקיעה משאבים רבים ותקציבים בהיקפים חסרי תקדים לטובת קידום החינוך על היבטיו השונים. אנחנו נמשיך במגמה זו מתוך מחוייבות לתחום חשוב זה ולמען הצלחת תלמידנו בהמשך חייהם הבוגרים. בהצלחה רבה בהמשך!".

ראש עיריית ראש העין, שלום בן משה, אמר: "ראש העין התברכה במערכת חינוך מקצועית ואיכותית. אנו שמחים על הבחירה של משרד החינוך באולפנת זבולון כתיכון מצטיין ערכי. זו ההזדמנות להודות למנהלת האולפנה, לצוותי החינוך ולתלמידות על העשייה המבורכת".

 

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: ״הצטיינות בחינוך היא מכלול של עשייה חינוכית, הנוגעת להקניית ערכים, חיזוק הזהות והשייכות לקהילה ולמולדת, ושיפור ההישגים החברתיים והלימודיים. עשייה זו מובילים אנשי חינוך והוראה מופלאים, פורצי דרך, אשר סוללים לתלמידיהם נתיבים למיצוי יכולותיהם ומעניקים להם הזדמנויות להצלחה במגוון תחומים. אני מברכת את המנהלים וצוותי החינוך על ההישגים אליהם הצעידו את תלמידיהם ובית ספרם״.

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר: "הפרסים משקפים את ההשקעה יוצאת הדופן של צוותי חינוך שהנחילו ערכים של אהבה ומסירות, אמונה ותקווה, תעוזה, חדשנות ויוזמה. הם פעלו ללא לאות כדי להפוך את בית הספר למרחב מעניק, מחבק ומצמיח. הם פעלו כדי לצמצם פערים ולטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכישורים לפרוץ קדימה. אני מברכת את המנהלים ואת צוותי החינוך הזוכים ומודה להם על מלאכת החינוך המפוארת שלהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר