חולדה צילום CreativeNature depositphotos.com
חולדה צילום CreativeNature depositphotos.com

צוות הדברה עירוני הוזעק לבית ספר בעיר. הסיבה: עכברושים

ילדים בבית ספר שמעוני דיווחו על כך שנתקלו בעכברושים. הורים בבית הספר: "הילדים חוששים וגם אנחנו". צוות הדברה של העירייה הוזעק באופן מיידי לטפל בנושא

פורסם בתאריך: 30.10.22 07:54

מכת עכברושים פקדה בתקופה האחרונה את בית ספר שמעוני. לדברי הורים שילדיהם לומדים בבית הספר, כמה ילדים נתקלו בעכברושים חיים ואף בעכברושים מתים במהלך הימים האחרונים. האורחים החדשים והלא רצויים בבית הספר הפכו לשיח בין ההורים והם הפעילו לחץ על ועד ההורים הבית ספרי על מנת שיטפל בבעיה. הוועד פנה לעירייה ממנה נמסר כי הבעיה בטיפול.
"הבת שלי הייתה מאוד מבוהלת", מספר אחד ההורים למלאבס. "החברה שלה ראתה עכברוש וסיפרה לה והילדים התחילו לדבר על זה. הם הביעו חשש שהעכברים ינשכו אותם. גם אנחנו, ההורים, מאוד חוששים. אנחנו לא רוצים לחשוב מה עלול לקרות אם עכברוש ינשוך, חלילה, את אחד הילדים. אבל גם בלי מצב של נשיכה, אני מתאר לעצמי שאף הורה לא רוצה שהילד שלו יצטרך ללמוד כשעכברושים עלולים לרוץ לו בין הרגליים. זה ממש מפגע בריאותי מסוכן".

כאמור, ההורים המודאגים פנו להנהגת ההורים הבית ספרית וביקשו את התערבותה המידית בנושא. ככל הידוע, הנהגת ההורים אכן פנתה מיד לעירייה ודרשה כי הנושא יטופל באופן מידי. לדברי ועד ההורים, ביום רביעי בבוקר הגיעו אנשי הדברה מטעם העירייה לבית הספר כדי לטפל בבעיה. הורי התלמידים מצדם הביעו תקווה שבכך אכן תיפתר הבעיה.

 

יו"ר ועד ההורים, אביבית גרנות: "ברצוני לחזק את ידי הרשות על כך שמיד בהיוודע הנושא למחלקת ההדברה, יצרו קשר והגיעו ברביעי בבוקר לטפל בבעיה".

מדוברות העירייה נמסר: "העירייה משקיעה מיליוני שקלים בטיפוח ושיפוץ מוסדות חינוך ותיקים במטרה לקדם מרחבי למידה חדשניים ואיכותיים. לאור בקשת בית הספר, הגיע למקום צוות מקצועי של מחלקת הדברה במטרה לאתר פתרונות למפגע. הנושא מטופל ביסודיות ובמלוא הרצינות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר