הצפה בבית ספר מורשה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הצפה בבית ספר מורשה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כעס גדול בבית ספר מורשה בנים: "הכיתות מוצפות, יש ממש סכנה בטיחותית"

ההורים מעלים טענות על כך שהעירייה לא שיפצה את המבנה הישן למרות פניותיהם. העירייה: "לאור הסערה האחרונה התגלו מספר תקלות נקודתיות בבית הספר, אשר מטופלות על ידי גורמי הרשות"

פורסם בתאריך: 2.2.23 12:36

גשמים עזים ירדו בימים האחרונים. כעת מתברר שמבנה בית הספר מורשה בנים הנמצא בשכונת הדר גנים, מבנה מאוד ישן, לא הצליח לעמוד בכמויות הגשמים הגדולות. לטענת ההורים, המבנה כולו מוצף היום במים כתוצאה מהגשמים שירדו אתמול ושלשום, בצורה שלא ניתן ללמוד בכיתות. הם אף מעלים טענות כלפי העירייה שלא שיפצה את המבנה. בעירייה טוענים, לעומת זאת, כי "מדובר בתקלות נקודתיות בבית הספר, אשר מטופלות על ידי גורמי הרשות".

"הילדים שלנו לא יכולים להיות בכיתה", אומרת אחת האימהות. "הכיתות מוצפות והמורות עסוקות בלגרוף את המים. בנוסף, נושרים ריבועים של התקרה האקוסטית. אי אפשר ללמוד ככה וגם אי אפשר לשלוח אותם הביתה והם נאלצים להישאר בבית הספר בצורה מאולתרת. בית הספר הזה מדהים, הצוות מדהים וגם המנהלת. אבל אני לא מבינה למה העירייה לא דאגה למנוע את המצב הזה".

 

"בית הספר מוצף מכל עבר ואריחי התקרה נופלים", אומרת גם מורן וינברגר, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר. "יש ממש סכנה בטיחותית. בבית הספר יש ילד נכה והמעלית שלו הוצפה מים והוא לא יכול להשתמש בה. מהבוקר אני מקבלת טלפונים זועמים מהורי התלמידים. לא ברור למה העירייה לא עשתה שיפוץ יסודי. כל שנה עושים רק פלסטר – שיפוץ מקומי במקום אחד ואז נוצרת בעיה במקום אחר. למשל, בקיץ האחרון שיפצו את השירותים של כיתה א', אבל כל המבנה בעייתי. הצוות וההורים פונים לעירייה כל הזמן, ובעיקר ביקשנו לקראת החורף, אבל עד כה זה לא עזר. הילדים לא יכולים ללמוד בכאלה תנאים ואנחנו שוקלים להשבית את בית הספר אם לא נקבל פתרון מצד העירייה".

מדוברות העירייה נמסר: "הלימודים בבית הספר המדובר מתקיימים כרגיל. לאור הסערה האחרונה התגלו מספר תקלות נקודתיות בבית הספר, אשר מטופלות על ידי גורמי הרשות. בניגוד לנטען, מדובר בתקלות שנתגלו בימים האחרונים ולא היו ידועות קודם. יצוין כי על אף מזג האוויר החריג, בעיר לא נרשמו אירועי הצפה חריגים או נזקים משמעותיים – כפי שהיה בעבר וכפי שקרה גם כעת בערים אחרות. זאת לאור ההיערכות המוקדמת שעשתה העירייה וכן כלל עבודות התשתית שבוצעו לאורך השנים האחרונות בהיקפי השקעה חסרי תקדים. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי אין חסינות מוחלטת בפני איתני הטבע ולכן העירייה פועלת בימים סוערים באופן מתוגבר כדי לתת מענים מהירים לכל תקלה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר