מצטייני מחוז תל אביב במשרד החינוך לשנת תשפ"ב צילום פרטי
מצטייני מחוז תל אביב במשרד החינוך לשנת תשפ"ב צילום פרטי

כבוד: שלוש נשות חינוך מבתי ספר בפתח תקוה נבחרו למצטיינות מחוז

שלוש המצטיינות קבילו תעודות הוקרה מיוחדות ממנהלת המחוז, חיה שיטאי. גרינברג בירך ואמר: "שלוש הזוכות עשו עבודה יוצאת דופן ומעוררת השראה בבית ספרן"

פורסם בתאריך: 7.2.23 17:56

ביום ראשון התקיים טקס חגיגי ומרגש לאנשי חינוך מצטיינים במחוז תל אביב לשנת תשפ"ב. בין המצטיינים שלוש נשות חינוך מפתח תקוה: דולי מוטולה מנהלת ביה"ס היסודי בר לב, ליאה (ליאת) איילון מנהלת ביה"ס היסודי אורי אורבך ו-אלית גווילי רכזת חברתית ומורה בחטיבת פיינשטיין.

להלן פרטים אודות המצטיינות:
על דולי מוטולה נאמר בנימוקי הבחירה כי כי היא מנהלת-מנהיגה, מובילה ומצטיינת בעיר פתח תקוה. בעשייתה החינוכית, היא פורצת את גבולות הזמן והמקום ומקדמת תפיסות פדגוגיות המותאמות למאה ה-21. תחת ניהולה האיכותי, בית החינוך "בר לב", נכלל בין בתי הספר "מובילי פדגוגיה איכותית" של משרד החינוך.

דולי מוטולה במכנסיים לבנים, לצידה טלי טולדנו וחני לוי, מימים חנה שיטאי, צילום פרטי

דולי מוטולה במכנסיים לבנים, לצידה טלי טולדנו וחני לוי, מימין חנה שיטאי, צילום פרטי

על ליאה אילון נאמר כי הינה מנהלת מוערכת ומצטיינת בעיר פתח תקוה. עבודתה החינוכית מונעת מתוך שליחות, אמונה ודבקות במטרה. היא מובילה תהליכי שיח, דיאלוג וחדשנות בקרב כל באי "אורי אורבך", והיא עושה זאת בדרכה הייחודית המתאפיינת בנועם, בתבונה וברגישות תוך דגש על מתן מענים חינוכיים וערכיים. ליאה מקדמת תהליכים פדגוגיים חדשניים ברוח החמ"ד ובהלימה למציאות הדינאמית של המאה ה-21.

מימין רמי הופנברג, ליאה אילון, טלי טולדנו, סרחיו גולצמן, ערן חג'ג' צילום פרטי

מימין רמי הופנברג, ליאה אילון, טלי טולדנו, סרחיו גולצמן, ערן חג'ג' צילום פרטי

על אלית גווילי נאמר כי היא מקדמת עשייה חינוכית ייחודית ומהווה מודל לחיקוי עבור התלמידים, צוות ביה"ס ורכזות העיר. בזכות פועלה ביה"ס הוא בית לחינוך חברתי-ערכי. היא מנחה את מועצת התלמידים, היא מעודדת אותם לפעול וליזום לטובת תלמידי ביה"ס ולטובת הקהילה. עשייתה מתאפיינת במצוינות, מסירות ומחויבות מתוך תחושת שליחות ובצניעות גדולה.

 

 

בטקס נכחו מנהלת מחוז ת"א חיה שיטאי, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, אנשי חינוך ואורחים רבים, ביניהם בכירים מעיריית פתח תקווה – ראש מינהל החינוך סרחיו חביאר גולצמן, מנהל המינהל רמי הופנברג, מנהלי אגפים ועובדי מינהל החינוך.

ראש העירייה רמי גרינברג בירך ואמר: "אנשי החינוך וההוראה בפתח תקווה הם מהטובים שיש ושלוש הזוכות עשו עבודה יוצאת דופן ומעוררת השראה בבית ספרן. עבודתן השפיעה על הצוותים, התלמידים, ההורים ויצרה אווירה חיובית ומקדמת בבית הספר. יישר כוח והמשך עשייה מבורכת להן ולכל צוותי החינוך בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קארין זוסמן

    המנהלת ליאה אימון מנהלת מדהימה!!!
    תודה שאת נותנת את הלב בבית הספק יחד עם חינוך ערכים הכלה ורוח

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר