כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com
כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com

טענות קשות נגד מורה בפתח תקוה: "קילל תלמידים, איים לזרוק אבן, הכריח אותם לנקות את הכיתה"

אחת האמהות סיפרה: "המורה התחיל לצעוק ולקלל, הוא אמר לילדים 'אם לא תנקו, אתם כמו כלבים', חלק מהילדים ברחו מהכיתה". בתגובה לטענות נמסר מהעירייה וממשרד החינוך כי עבודתו של המורה הופסקה

פורסם בתאריך: 16.2.23 08:18

הורים לתלמידים בבית ספר יסודי בעיר מעלים טענות שונות כלפי מורה בבית הספר. לטענתם המורה הוא אובססיבי לניקיון וילדיהם לומדים אצלו בסוף היום. כשהם מגיעים לכיתה, הוא מכריח אותם לנקות את הלכלוך שהצטבר בכיתה במשך כל היום. לטענת ההורים, בשיעור האחרון, חלק מהילדים התמרדו והמורה, כך טוענים ההורים, צעק עליהם, קילל ואף איים להשליך אבן על אחת התלמידות. בעקבות התלונות ובדיקת הנושא נמסר ממשרד החינוך: "המורה לא יחזור ללמד יותר בבית הספר".

מ', אחת האימהות: "מדובר במורה שלא התחיל בתחילת השנה אלא הגיע כחודשיים אחרי תחילת השנה ודי מהר התחילו בעיות. הבת שלי אומרת שכל הזמן הוא אומר להם לנקות את הכיתה, הם מרגישים שהם עבדים של ניקיון. כנראה שיש לו אובססיה לנושא. הילדה שאלה אותו למה היא צריכה לנקות את הלכלוך של כולם והוא ענה לא 'תסתמי את הפה שלך לפני שאני זורק עליך אבן'.

ד', אמא נוספת: "המורה התחיל לצעוק ולקלל, הוא אמר לילדים 'אם לא תנקו, אתם כמו כלבים, אתם כלבים'. חלק מהילדים ברחו מהכיתה וקראו למחנכת. המחנכת באה והבנתי שהוא צעק גם עליה. הוא אמר לה שהיא לא אמא שלהם. הילדים היו ממש בהלם. הוא פגע בהם, אבל הם גם נבהלו מאיך שהוא פגע במורה שלהם".

נ', אמא לתלמיד: "הבן שלי התקשר אלי אחרי השיעור. הוא היה מבוהל לגמרי. הוא אמר לי שהוא לא רוצה ללמוד יותר את מה שהמורה הזה מלמד. אני מקווה שמורה כזה לא ילמד יותר. אלה ילדים קטנים. הוא צריך לא ללמד יותר באף בית ספר".

אמא אחרת: "הוא סגר שש או שבע בנות בכיתה ואמר להן שהן לא יוצאות עד שהכיתה תהיה נקייה. הן אמרו לו שלא הן לכלכו והוא אמר שזה לא מעניין אותו. הוא קרא להן כלבים. הוא גם אמר לאחת הילדות שהציור שלה מכוער. גם אם היא לא מציירת יפה, ככה צריך לדבר? על ילדה אחרת הוא השפריץ עם שפריצר של מים. הבת שלי התקשרה אלי בסוף היום בוכה, לא הבנתי למה היא כל כך נסערת. היא לא הצליחה להירגע ולהסביר לי מה קרה. לקח לי הרבה זמן להבין".

 

אחת האמהות סיפרה: "הבת שלי הכי אוהבת את המקצוע הזה אמנות בעולם, אבל אני לא מוכנה שהיא תסבול מטראומה. היא סבלה מספיק בעבר. אני למשל, לא אעבוד עם ילדים כי אין לי סבלנות. גם האדם הזה, אם אין לו סבלנות לילדים, הוא לא צריך לעבוד עם ילדים".

ע', אמא נוספת: "הבת שלי מתלוננת על המורה הזה כבר הרבה זמן. התקשרתי להנהלה ואמרתי שלא מקובל עלי שאיש חינוך מדבר בצורה כזאת. אם הבת שלי הייתה מדברת ככה, היית מרים לי טלפון ומשעה אותה מבית הספר. אני לא מוכנה שמורה ידבר ככה והבת שלי גם לא פועלת ניקיון. אם אין פתרון אחר, שלא יהיה להם שיעורים במקצוע הזהת. אבל המורה הזה לא צריך ללמד בשום מקום".

ט', אחד האבות אמר: "המורה פשט חצה קו אדום. הוא קילל את הילדים, קללות הזויות, איים לזרוק אבנים. הילדים בכו. היה כאוס מטורף. פנינו גם לראש העירייה, רמי גרינברג. מה שהכי חשוב לנו שהאיש הזה לא יהיה מורה בשום בית ספר, לא רק בפתח תקוה אלא בכל הארץ. הוא אדם מסוכן לילדים. אין לו סיבה לצעוק על הילדים ולאיים עליהם שיזרוק עליהם אבנים. זה ילדים בני תשע".

ממשרד החינוך נמסר: "מדובר במורה מתחיל שהועסק בשעות עירייה בבית הספר. לאור התנהלותו של המורה בבית הספר, הופסקה עבודתו באופן מידי".

מדוברות העירייה נמסר: "המקרה טופל על ידי הנהלת בית הספר ובהתאם לכך המורה לא יחזור ללמד יותר בבית הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר