מארזים לשורדי שואה ומכתבים מתלמידי עין גנים, צילום הקרן לרווחת נפגעי השואה
מארזים לשורדי שואה ומכתבים מתלמידי עין גנים, צילום הקרן לרווחת נפגעי השואה

יוזמה מרגשת: התלמידים חילקו לניצולי השואה מארזים לקראת פסח

המארזים חולקו ל-50 ניצולי שואה תושבי העיר, על ידי משפחות תלמידים מבית הספר עין גנים, יחד עם מתנדבי הקרן לרווחת נפגעי השואה

פורסם בתאריך: 2.4.23 18:35

מחנכים להתנדבות: תלמידי בית ספר עין גנים בפתח תקוה הכינו מארזים לטובת ניצולי שואה תושבי העיר. קהילת בית הספר עין גנים, בשיתוף עם הקרן לרווחת נפגעי השואה, יצאו השנה ביוזמה מרגשת במיוחד של איסוף מצרכים לטובת ניצולי שואה לקראת חג פסח.

25 כיתות השתתפו בפעילות של איסוף המצרכים, ויחד הצליחו לשמח 50 ניצולי שואה תושבי פתח תקוה, אשר זכו לקבל מארז חגיגי לקראת פסח. כל מארז כולל מצות, יין, שמן, שימורים, קטניות ועוגיות לפסח. בשבוע האחרון חילקו עשר משפחות של תלמידי בית הספר את המארזים לבתי הניצולים, יחד עם מתנדבי סיירת מחוז מרכז של הקרן לרווחת נפגעי השואה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אילונה ברלין כפיר, רכזת מחוז מרכז בקרן לרווחת נפגעי השואה, אמרה: "שמחנו והתרגשנו מהיוזמה הנפלאה של בית הספר עין גנים, תלמידיו, מוריו והנהגת ההורים. איסוף המצרכים הוא חלק מהפעילות הקהילתית השוטפת של בית הספר. שיתוף הפעולה הזה מרגש אותי במיוחד, מכיוון ששתי בנותיי לומדות שם ואני מאוד גאה שאלה הערכים שבית הספר מנחיל לתלמידיו. אנו מעודדים בתי ספר נוספים בעיר להרים את הכפפה, ולדאוג לכך שאלפי ניצולי שואה הגרים פתח תקוה, יזכו לחיות את השנים האחרונות שלהם ברווחה, בכבוד ועם חיוך על הפנים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר