חניכת מבנה אלו"ט בפתח תקוה צילום יחצ אלו"ט
חניכת מבנה אלו"ט בפתח תקוה צילום יחצ אלו"ט

אלו"ט חנכה מבנה רב תכליתי עבור ילדים ובוגרים בפתח תקוה

המבנה ששופץ במשך חצי שנה מיועד לילדים ובוגרים המצויים על הספקטרום האוטיסטי בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 12.4.23 18:50

אלו"ט חנכה מבנה רב תכליתי עבור ילדים ובוגרים המצויים על הספקטרום האוטיסטי בפתח תקוה. המבנה יאפשר למשפחות לפעוטות, ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי בעיר לקבל מענה לקשת הצרכים השונים במקום אחד.

בחנוכת המבנה ברחוב זליג בס, השתתפו נציגי העירייה, משרדי הבריאות והרווחה ונציגי אלו"ט על מנת לחנוך מבנה ששופץ וחודש ומכיל מגוון של פעילויות ייעודיות לילדים על הרצף האוטיסטי מפעוטות ועד לילדים בוגרים – מעון אלוטף, פעילויות פנאי, מרכז שבילים בו ניתנים לילדים משולבים בגילאי הגן טיפולי טב"מ – במקום אחד נעים ומאיר פנים.

מטרת השיפוץ, שארך כחצי שנה, הייתה לאפשר למשפחות הצעירות בעיר להגיע למקום אחד ולקבל בו את כלל הטיפולים והפעילויות עבור ילדיהם שעל הרצף האוטיסטי. המבנה משמש כתחנה ראשונה להורים המפקידים את ילדיהם הפעוט במעון שיקומי. בנוסף, משמש המקום כבית ומקום לפגישות הדרכה של צוותי הגנים – לפגישות עבודה מקצועיות, ולהדרכות פרטניות וקבוצתיות. במבנה מתקיימת גם מועדונית פנאי בשיתוף פעולה של עיריית פתח תקווה ואלו"ט.

מימין רמי גרינברג, ראש עירית פתח תקוה, יחד עם אתי אלוני מנהלת חטיבת החינוך באלו"ט ודדי עטאס מנכ"ל אלו"ט (יחצ אלו"ט)

מימין רמי גרינברג, ראש עירית פתח תקוה, יחד עם אתי אלוני מנהלת חטיבת החינוך באלו"ט ודדי עטאס מנכ"ל אלו"ט (יחצ אלו"ט)

השיפוץ נעשה הודות לתרומת הפדרציה היהודית – אירנית בניו יורק ובאדיבות החברות טבע, הרצליה מדיקל סנטר וטאואר סמיקונדקטורס. ראש העירייה רמי גרינברג הגיע גם הוא לביקור במבנה החדש ואמר: "בפתח תקוה יש עשייה רבה סביב נושא הילדים עם הצרכים המיוחדים, אנחנו מקדמים הרבה מאוד שיתופי פעולה גם עבור הילדים שעל הרצף וגם עבור הבוגרים".

 

 

אתי אלוני, מנהלת תחום החינוך באלו"ט ציינה באירוע: "היום בחרנו לעצור לרגע ולציין בגאווה את השיפוץ של המבנה הרב תכליתי המתקיים כאן משנת 2009. במבנה זה מתקיימת עשייה משמעותית חשובה המקדמת ילדים ונותנת תקווה ומרחב טיפולי וחברתי לילדים ומשפחותיהם. תודה מיוחדת למנכ"ל אלו"ט דדי עטאס אשר יחד בהבנה רגישה של הצרכים ובנדיבות רבה נרתמת למצוא את הדרך לייצר מקום שהוא בית יוצר ובית משפחתי לצוותים ומקום בטוח, מפתח מטפל ושמח לילדינו. מגדלור איכותי של מקום להדרכה וחשיבה מקצועית חוצה תחומים בחטיבת החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר