אירוע הצדעה בדעת מבינים, צילום פרטי
אירוע הצדעה בדעת מבינים, צילום מאיר פריליכמן באדיבות בית הספר

"אהבת העם והארץ הם ערכי היסוד של בית הספר". 26 שנה להקמת דעת מבינים

בבית הספר קיימו אירוע הצדעה מיוחד ביום ירושלים, שכלל דברי ברכה, פעילויות משפחתיות, ושירי ירושלים שביצעה מקהלת בית הספר

פורסם בתאריך: 23.5.23 18:38

ביום חמישי שעבר, אור לכ"ח באייר – יום ירושלים, התקיים בבית ספר 'דעת מבינים' אירוע הצדעה חגיגי לרגל 26 שנה להקמת עמותת 'דעת מבינים' ולהיווסדו של בית הספר. האירוע, שהתקיים בסימן אחדות ישראל ואחדות ירושלים, היה בנוי משני חלקים – בחלק הראשון נהנו המשתתפים מפעילויות משפחתיות הכוללת סיפורים וחידות, בניית דגם בית המקדש מלגו, משקפי מציאות מדומה שכללה צפייה ולמידה על בניין בית שני, שחקני רחוב שסיפרו לילדים על היציאה מחומות העיר העתיקה ועל נפילת הרובע בתש"ח וכל זאת כשצלילים משירי ירושלים מנעימים את האווירה ותפאורה ירושלמית חגיגית ניבטת מכל קיר וכותל.

חלקו השני של האירוע נפתח בשירי ירושלים אותם ביצעה מקהלת בית הספר, לאחריה נשמעו דברי ברכה מפי ראש העירייה, רמי גרינברג, שהזכיר בדבריו את ייחודיותו של בית הספר ואת העובדה שהוא בית חינוך מוביל בעיר. בהמשך נשאו דברים יו"ר עמותת דעת מבינים מאיר נגה, שהודה לצוות ביה"ס, להורים ולחברי העמותה ופורום המייסדים, סגן ראש העירייה איציק דיעי, שמלווה את ביה"ס שנים רבות ומנהל בית הספר עידן הרשקו שחתם את חלק הברכות.

 

באירוע השתתפו גם ערן חג'ג', האחראי על החינוך הדתי בעיר, חבר המועצה וראש האגף לתרבות יהודית עו"ד צבי וישינגרד, חבר המועצה לשעבר צבי בליץ, חברי עמותת ביה"ס ועוד. אחרי תפילת ערבית חגיגית הכוללת הלל ונגינה, התקיים ערב של שירה בציבור לכבודה של ירושלים בהובלתם של דרור ויודי טייטלבוים שהלהיבו את הקהל עם שירי ירושלים. השירים לוו במצגת מילים ואפקטים על מסכי ענק.

עידן הרשקו, מנהל בית הספר, אמר: "זכינו לחגוג את שמחת בית הספר יחד עם שמחתה של ירושלים בערב מחכים, חוויתי ומעשיר. אהבת העם והארץ הם ערכי היסוד של בית הספר ואנחנו ממשיכים בדרכנו זאת, דרך שמאמצת ערכים אלו, ונעזרים גם בטכנולוגיות המתקדמות לטובת המטרה הזו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר