מימין יונית הדר, מנהלת בית ספר קורצ'אק, משמאל זהבית הרשקו, מנהלת בית חינוך אפיק, צילומים דוברות העירייה
מימין יונית הדר, מנהלת בית ספר קורצ'אק, משמאל זהבית הרשקו, מנהלת בית חינוך אפיק, צילומים דוברות העירייה

צמחו במערכת: נבחרו שתי מנהלות לבתי ספר לחינוך מיוחד בפתח תקוה

זהבית הרשקו תנהל את בית חינוך אפיק, יונית הדר תנהל את בית הספר על שם יאנוש קורצ'אק. גרינברג: "גאווה למערכת החינוך המקומית אשר מצמיחה נבחרת ניהולית אשר מתקדמת בתוך המערכת"

פורסם בתאריך: 15.8.23 06:54

שתי מנהלות אשר צמחו במערכת החינוך המיוחד בפתח תקוה, נבחרו לנהל את בתי ספר אפיק וקורצ'אק הנמנים על בתי הספר המובילים בחינוך המיוחד. זהבית הרשקו נבחרה לנהל את בית חינוך אפיק, יונית הדר נבחרה לנהל את בית הספר ע"ש יאנוש קורצ'אק.

הרשקו עוסקת בתחום החינוך מזה 21 שנה, בהן שימשה מורה ומחנכת, מילאה שורה של תפקידי ניהול, וכן שימשה כמדריכה מחוזית. בשש שנים האחרונות ניהלה את בית חינוך "אלונים" לחינוך מיוחד בפתח תקוה והביאה את בית הספר להישגים משמעותיים. בהכשרתה היא בעלת תואר ראשון לחינוך מיוחד, תואר שני בניהול מערכות חינוך, בעלת תעודה לניתוח התנהגות ובוגרת קורס מנהלים אבני ראשה ופרויקט צמרות במכון אבני ראשה. בשנות ניהולה ליוותה והדריכה מנהלים בראשית דרכם. היא אם לארבעה ותושבת פתח תקוה.

עם בחירתה לתפקיד אמרה הרשקו: "המעבר לניהול בית חינוך אפיק מהווה עבורי אתגר משמעותי וזכות גדולה. קהילת בית חינוך אפיק תפעל בהרמוניה ובחדוות עשייה תוך שיתוף פעולה מלא בין כל הגורמים. אני מאמינה כי יש לפתח תחושת שייכות ומסוגלת בקרב כל באי בית הספר, כשטובת התלמידים היא נר לרגליי".
זהבית אם לארבעה, תושבת פתח תקוה.

 

יונית הדר, שתנהל את בית הספר ע"ש יאנוש קורצ'אק, צמחה במערכת החינוך העירונית, בבית הספר קורצ'אק. היא בעלת ניסיון של כ-15 שנים בהוראה מתוכן כ-8 שנים בחינוך המיוחד. בשנים האחרונות מילאה מגוון תפקידי מפתח בבית הספר, הובילה פרויקטים ויוזמות חינוכיות, והייתה חלק מצוות הניהול הבית ספרי. היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. היא נשואה ואם לשלושה ומתגוררת ביהוד.

עם כניסתה לתפקיד אמרה הדר: "אני שמחה ונרגשת על הזכות הגדולה שניתנה לי לנהל את בית ספר קורצ׳אק, בית ספר שהוא בית חם לתלמידים, הורים, ואנשי חינוך שבחרו בעשיה חינוכית, ערכית, משמעותית. אני מאמינה שהתלמידים שלנו הם עולם ומלואו. יש בהם כוחות, חוזקות, רצונות וכישרונות רבים. בשותפות, בשקיפות ובאמון הדדי נהיה כאן כדי לטפח, לקדם, להעצים, לכוון את התלמידים והתלמידות, כך שכל אחד ואחת מהם יוכל לצמוח ולמצות את יכולתו".

ראש העירייה רמי גרינברג ומנהלת האגף לחינוך מיוחד, סבטלנה אודוביקוב, בירכו את הדר והרשקו ואמרו: "זו גאווה למערכת החינוך המקומית אשר מצמיחה נבחרת ניהולית אשר מתקדמת בתוך המערכת. מדובר בשתי מנהלות מקצועיות ומובילות בתחומן ואנו מאחלים להן הצלחה רבה. בהזדמנות זו תודה רבה מקרב לב למירי ולשרית המנהלות הפורשות אשר ממשיכות בדרכן המקצועית לאחר שנים של עבודה מסורה ומקצועית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר