ילד במצוקה, צילום אילוסטרציה , לילד המצולם אין קשר לכתבה Wavebreakmedia depositphotos.com
ילד במצוקה, צילום אילוסטרציה , לילד המצולם אין קשר לכתבה Wavebreakmedia depositphotos.com

אם לילד על הרצף בכיתה א': "הוא סובל מאלימות בבית הספר, אני מיואשת ושבורה"

אם לילד בבית ספר יסודי ותיק ומוכר בעיר טוענת שבנה סובל מאלימות מצד ילד אחר ובית הספר לא מטפל בכך. עוד היא מציינת כי הסייעת שתרמה לו רבות הועברה לבית אחר. העירייה: "התמונה המלאה שונה מהנטען"

פורסם בתאריך: 1.2.24 08:11

"פניתי לכל מי שרק ניתן, הילד שלי סובל, הוא בחרדה וכבר שבוע לא הולך לבית הספר, אני מיואשת ושבורה". כך אומרת בכאב ובתסכול, אמא לילד בכיתה א' בבית ספר יסודי ותיק ומוכר בפתח תקוה. ברקע: סייעת מדהימה שדאגה לכל צרכיו אך פוטרה, וילד אחר בכיתה שלדברי האם פוגע בבנה באלימות ללא טיפול הולם מבית הספר וממשרד החינוך.

האם מספרת: "הבן שלי אובחן על הרצף וזכינו לקבל סייעת מדהימה שדאגה לכל צרכיו ושאליה הוא נקשר מאוד. אבל מתחילת השנה הבן שלי סובל מאלימות פיזית, מילולית ונפשית קשה מאוד מאחד מתלמידי הכיתה ולבית הספר אין כלים לעצור את הזוועה, נותנים לי תשובות שהנושא "בטיפול" אבל האלימות רק הולכת ומתגברת. אותו ילד מטריד תלמידים נוספים בכיתה. השיא היה כשהסייעת המקסימה שלנו נפגעה פיזית ומילולית מאותו ילד. היא סיפרה לי והנחיתי אותה בתוקף לשלוח לאותה אמא הודעה ולדווח לה. מאז החלה מסכת הכפשות נגד הסייעת, עד שהיא הועברה לבית ספר אחר. מאז הילד שלי בחרדה ולא מפסיק לבכות. כבר כמעט שבוע הוא בבית, לא הולך לבית הספר ואני גם לא מתכוונת לשלוח אותו אל התופת. זה מקום שאמור להגן עליו ולדאוג לו אבל רק פוגע בו. הילד חווה רגרסיה משמעותית, לשבירת שגרה של ילד על הרצף יש מחיר. אני לא מבינה איך ולמה עושים דבר כזה לילד דווקא בתקופה כזו רגישה. אני מיואשת ושבורה".

אל מי פנית?

"פניתי לכל מי שרק ניתן. אל מפקחת משרד החינוך, אל ראש העירייה ואל מנהלת בית הספר".

מדוברות העירייה נמסר: "מפאת צנעת הפרט אנו מנועים מלפרט אודות המקרה, אך נציין כי גם התלמיד הנטען לגביו, הינו עם בעל צרכים מיוחדים ומטופל בצורה מיטבית על ידי בית הספר וקיים שיתוף פעולה עם הוריו. התמונה המלאה שונה בתכלית מהנטען וצר לנו על כך".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "מדובר בשני תלמידים מאתגרים בני 6 עם סייעת צמודה שמפאת צנעת הפרט אין ביכולתנו להרחיב בטיפול בעניינם. הנהלת בית הספר, מיצרה על הטענות בפוסט שאינן משקפות את הטיפול הבית ספרי והליווי שניתן לתלמיד. המקרה הועבר לידיעת המפקחת להמשך טיפול".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר