איציק ברוורמן. צילום זאב שטרן
איציק ברוורמן. צילום זאב שטרן

ברוורמן נטל את הסמכויות משונשיין ודוידאי, בסביבתו מצפים שיתפטרו

כפי שפורסם במלאבס, השניים הקימו סיעה ויתמודדו נגד ראש העירייה, כאשר שונשיין יתמודד על ראשות העיר. "מוזר מאוד שהם לא התפטרו", אומר מקורב לברוורמן

פורסם בתאריך: 12.6.18 11:00

ראש העירייה, איציק ברוורמן, הודיע כצפוי על נטילת סמכויותיהם של סגניו, אורנה דווידאי ואיתי שונשיין, כל זאת לאחר שהשבוע החליטו לחבור יחד ולהתמודד לראשות העירייה בבחירות הקרובות.

כנסו לקרוא על הסיעה החדשה של דוידאי ושונשיין

בשלב הזה לא מדובר בפיטוריהם, אלא רק בנטילת הסמכויות של השניים: דווידאי כמחזיקת תיק הנוער ואיכות הסביבה, ושונשיין כמחזיק תיק התרבות. במכתב ששלח ברוורמן לשניהם הוא ציין: "הריני להודיע כי אני נוטל ממך כל תפקיד ו/או סמכות אותם האצלתי לך בעבר".
מדובר במהלך צפוי, לאחר שדוידאי ושונשיין, אותה מינה ברוורמן לסגנים בשכר, ושהצביעו יחד בהחלטות קואליציוניות ושתפו איתו פעולה לאורך כל הקדנציה, החליטו להקים סיעה נפרדת, כאשר שונשיין יתמודד לראשות העיר. כעת הצפי הוא כי השניים יתפטרו מיוזמתם מתפקידם.

אורנה דוידאי, איתי שונשיין צילום זאב שטרן, עזרא לוי

"גם שונשיין וגם דוידאי התנהגו בצורה לא מקובלת", אומר מקורב לברוורמן, "שונשיין התנהג בצורה לא לויאלית כי כל הקדנציה הוא חיבק את ראש העיר והלך איתו יד ביד וקיבל כל מה שהוא רוצה, ופתאום טוען שידיו כבולות. לגבי אורנה זה יותר חמור, עד יומיים לפני הפרישה היא שדרה עסקים כרגיל והגיעה ללשכה של ראש העיר, ומסתבר שבזמן הזה מאחורי הגב היא עשתה פוליטיקה וסגרה דילים. אני מניח שברוורמן מצפה שהם יודיעו על התפטרות, מוזר מאוד ששני סגני ראשי עיר מראים אי אמון בראש העיר אבל ולא מתפטרים מתפקידם. הם פשוט אוחזים בקרנות המזבח".

אורנה דוידאי אמרה בתגובה: "זו החלטה שבאה מהבטן, בלי חשיבה. לא חושבים על האתגרים שעומדים מולנו כרגע. הייתי מאוד מעורבת במאבק מול מפעל טביב. זה שאנו לא מביעים אמון בברוורמן זה חד משמעי, אך אני לא צריכה לעשות שום דבר פוליטי איתו, כשמנגד יש משימות שאני מעורבת בהן. יש לנו גם אתגרים בנוער, שאנו לא יודעים מה יהיה לגביהם. חבל שראש העיר עושה פעולה כזאת יום אחרי. כמובן שצפינו זאת, אך יש זמן סביר שמקבלים החלטה. אם אני מתכוונת להתפטר? אנו נשקול את הצעדים שלנו".

איתי שונשיין אמר בתגובה: "בקדנציה האחרונה הורגלו חברי המועצה וסגני ראש העיר לעבוד עבור הציבור בשקט תחת שלטון צללים. למרות
התיסכול שזה מייצר העדפתי ללכת על קצות האצבעות ולהמשיך בעשיה עבור הציבור, בהקמת ספריות, פיתוח עולם המוזיאונים, ערבי שירה ותרבות עשירים, קידום השימור, יוזמות בועדת החינוך, קידום חינוך למבוגרים, סיוע יום יומי למשפחות ותושבי העיר ועוד. גם בתקופה זו נדע להמשיך את העשייה עבור הציבור כי אני קודם כל מחובר לציבור, אוהב אנשים ואוהב את העשייה הציבורית. למי שבאמת אין את הסמכות זה מי שלא נהנה בתפקיד שלו, סובל ממנו ומנותק מהציבור".

תגובת לשכת ראש העיר: "יש לכבד כל אדם על החלטתו. יש להודות להם על השותפות בקבלת ההחלטות של הנהלת העיר ובוודאי על המילים החמות והשבחים שהרעיפו על ראש העיר במשך כל הקדנציה".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאיר

    ראש העיר לא נותן סמכות לאף עובד . כך שנטילת הסמכות כלל לא משמעותית בכלל

  2. תושב

    לא הבנתי למה הוא לא מפטר אותם? זה יחסוך כסף למשלמי הארנונה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר