ישיבת מועצת עיר צילום זאב שטרן
ישיבת מועצת עיר צילום זאב שטרן

הבחירות למועצת העיר פתח תקוה: הישגים להתחדשות, ליש עתיד, לביצועיסטים ולש"ס

גם לאחר ספירת קולות החיילים אין שינוי. רשימת התחדשות בראשות רמי גרינברג זכתה בחמישה מנדטים, יש עתיד בארבעה, הרשימה של אורי אהד ואיציק ישראל בשלושה. הרשימה המלאה של חברי המועצה בכתבה

פורסם בתאריך: 2.11.18 09:47

מועצת העיר הנוכחית תכלול לראשונה 29 חברים, בניגוד ל-27 חברי מועצה שכיהנו בקדנציה הקודמת. גם לאחר ספירת קולות החיילים, האסירים והמעטפות הנגישות אין שינוי בתוצאות. הסיעה הגדולה במועצה תהיה סיעת התחדשות של רמי גרינברג עם חמישה מנדטים. ויש עתיד של רון כץ, קיבלה ארבעה מנדטים. סיעת ש"ס הגדילה את כוחה במנדט אחד, לאחר הבחירות היא עם ארבעה מנדטים. לאחר מכן נמצאת סיעת אכפ"ת של איציק ברוורמן, שקיבלה שלושה מנדטים, כמו בקדנציה הקודמת. סיעה נוספת שזכתה להצלחה היא סיעת הביצועיסטים של אורי אהד, שזכתה בשלושה מנדטים במועצת העיר. סיעת הבית היהודי, שציפתה לקבל ארבעה מנדטים, תכניס למועצה בסופו של דבר רק שלושה, כפי שיש לה היום. סיעת מחוברים של איתי שונשיין קיבלה שני מנדטים, וכך גם רשימתו של גנאדי בורשבסקי. גם ליהדות התורה שני מנדטים. לליכוד מנדט אחד.

אורי אהד צילום גדי אהד

אורי אהד צילום גדי אהד

גרינברג עם הפעיל יוני וורצל

גרינברג עם הפעיל יוני וורצל

אורי אהד אמר בתגובה ראשונה: "ההישג הזה הוא לא מובן מאליו, וזו הבעת אמון מטורפת של תושבים. הייתי בקלפיות ואנשים יצאו ואמרו לי שהצביעו לנו ושהם סומכים עלינו עכשיו. אנשים רואים בנו כמי שידאג להם. בארבע וחצי שנים האחרונות הפעילות שלי הייתה מתחת לרדאר התקשורתי. הבעת אמון כזאת היא משהו שאנו צריכים להחזיר ובענק. בחלק מהסקרים שפורסמו בהתחלה בקושי גירדנו את המנדט, אבל ראינו בשלושה שבועות האחרונים ממש שינוי. רמי גרינברג קיבל צ'ק פתוח גדול מאוד מהתושבים שצמאים להתנהלות אחרת. אני יכול לומר שאם הסיעה תקבל סגן ראש העיר בשכר, אז אני לא אהיה הסגן, אלא מישהו אחר. המטרה היא להשקיע מהקואליציה".

רון כץ, יו"ר סיעת יש עתיד, התייחס להצלחה הגדולה של הסיעה בבחירות: "זה הישג גדול ליש עתיד, והישג גדול לציבור שלנו בעיר. יש לנו את כל ההזדמנויות להוביל מהפכה אמיתית עם ראש עיר חדש ויחד נעשה את זה. אני ארצה לקבל את תיק החינוך. אני כן חושב שאפשר לשפר את התחום יחד עם צוות מדהים במינהל החינוך ולהוביל את העיר למצויינות".

חברי המועצה בקדנציה הבאה:

רמי גרינברג, ענת זנזורי, צדוק בן משה, רפי דהן, ניבה קפלן, רון כץ, חנוך מילביצקי, חביאר גולצמן, אביהו סופר, איציק ברוורמן, אדי קואז, רועי פן, אורי אהד, איציק ישראל, תמי ז'יטלני, איציק דיעי, גילה בן נאים, צבי בליץ, אוריאל בוסו, אליהו גינת, אשר שוקר, משה צאלח, איתי שונשיין, אורנה דווידאי, אליהו ברוכי, ישראל פרידמן, משה משה, גנאדי בורשבסקי, עידית ישראל לוין.

 

לכתבה על הרשימות שהתמודדו כנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר