ראש העיר איציק ברוורמן מצביע להצביע
ראש העיר איציק ברוורמן מצביע להצביע

ברוורמן בתגובה ראשונה: "אני מכבד את בחירתכם ונפרד מתפקידי בגאווה גדולה"

ראש העירייה התייחס לראשונה להפסדו בבחירות, אך לא התייחס לעתידו הפוליטי. רועי פן, מספר 3 ברשימת אכפ"ת: "קיבלתי את אמון תושבי נווה גן, הרשימה בה אני חבר ניצחה כאן בענק את רשימת ראש העיר הנבחר"

פורסם בתאריך: 1.11.18 10:19

אתמול, יום רביעי, ביום שלאחר הבחירות, טרם ניתן היה לקבל התייחסות רשמית מאיציק ברוורמן. כרגע טרם ידוע מה יעלה בעתידו הפוליטי של ברוורמן והאם יחליט לפרוש מהמועצה או להמשיך לקדנציה הבאה. גם בסיעתו טרם יודעים מה יחליט.

אולם הבוקר פרסם ראש העירייה היוצא איציק ברוורמן הודעה בדף הפייסבוק שלו ובה כתב: "תושבי פתח תקוה היקרים. עברנו ביחד דרך ארוכה ויפה. אני מכבד את בחירתכם ונפרד מתפקידי בגאווה גדולה על העשייה הרבה בכלל ועל הסגנון והדרך בפרט. אני מודה מקרב לב לעשרות האלפים שהביעו בי את אמונם ומעריך מאוד את המאמץ של הפעילים והחברים".
עם זאת ברוורמן לא התייחס לעצידו הפוליטי והאם בכוונתו לפרוש ממועצת העיר.

איציק ברוורמן ורועי פן צילום זאב שטרן

איציק ברוורמן ורועי פן צילום זאב שטרן

אתמול התייחס להפסד רועי פן, מספר שלוש ברשימת אכפ"ת: "כחלק מסיעת אכפ"ת, אני כמובן מאוכזב מהתוצאה הכוללת, אבל גאה מאוד בדרך", הוא אמר, "לא שיקרתי, לא השמצתי, לא הבטחתי הבטחות שווא, דאגתי לכל שותפיי לדרך, המשכתי בעשייה עד היום האחרון לפני הבחירות, ואני חושב ששימשתי דוגמה טובה לבנות שלי.לגבי הבחירות למועצה עצמה – בדיוק כמו בבחירות של 2013, גם הפעם הסיעה בה אני חבר בתור נציג שכונת נווה גן – ניצחה בענק בסיכום הקלפיות בהן הצביעו תושבי השכונה – מה שמוכיח שרוב תושבי השכונה רואים בי את נציגם במועצת העיר. מדובר על כ-27% מקולות הבוחרים, שזה יותר מפי שניים מכמות הקולות שקיבלה בשכונה רשימתו של ראש העיר החדש. ברצוני להודות לכל מי שסייע במסע הזה ולהמונים שהגיעו לתמוך בקלפי, ולאחל הצלחה לרמי גרינברג למען העיר פתח תקוה, ומי ייתן והשכונה שלנו תמשיך בתנופת הפיתוח אותה חוותה בקדנציה של קודמו".

לכתבה המלאה על הבחירות כנסו כאן

לטור פרשנות מיוחד על ההפסד של ברוורמן כנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ארי

    ברוורמן לך הביתה. שכונת אם המושבות הוזנחה והופקרה. מגיע לך הפסד צורם. זכיה נמדדת בעשיה ולא בדיבורים

  2. דודי

    רועי עבד במלאבס פ"ת ורואים שעדיין יש לו קשרים רבים בעיתון. אבל בשיא הרצינות, למה אתם מקדמים תעמולה ולא יורדים לעובדות בשטח. יש נתונים אמיתיים וזמינים של מספר המצביעים בקלפיות. תקחו אותם ותציגו מספרים, עובדות ולא דעה של רועי, שלא מבוססת על כלום מלבד רגשותיו בלבד. סיעת אכפ"ת לא ניצחה בנווה גן, אפילו לא קרוב. עובדות – זה מה שמצופה מעיתון ועיתונאי רציני.

  3. יוסי

    רועי היקר .כדאי שתגיע למרכז במיוחד לפנת מנטפיורי נורדוי רוטשילד לראות את העוות והפשלה שעשו אגף התנועה בעיריה שגורם לתושבים לחכות בין 30_60דקות למקום חניה .רק מר גרינברג הגיע .לכל שאר "האחראים לאטופל .תשובתם הנושא בבדיקה.למעלה מדנה ללא טיפול .קום וראה.

  4. מעא-פן

    רציתי להצביע לברוורמן, אבל בגלל רועי פן והחלטתי להצביע לגרינברג. כל מועמד שילך עם מר פן, יאבד את הקול שלי ושל עוד עשרות תושבים בנווה גן

  5. רועי פנקו

    דעותיו של רועי פן הן רגשותיו ורחוקות מהמציאות. נווה גן רובה ככולה לא מכירה בו בכלל כנציג השכונה. לא עשה שום דבר במהלך 5 השנים האלה, ורק טורח לכתוב בקבוצה שלו (שכבר איבדה מהכח שלה, האקשן האמיתי עבר לקבוצה הגדולה יותר שמונה כ5600 איש) כמה הוא עשה וקידם ושאי אפשר להסתדר בלעדיו לכאורה. עצוב למדי והוא זועק לעזרה.

  6. שושי

    רוב נוה גן החדשה לא יודעת מתי היו בחירות לועד אין ועד נבחר וברוורמן הפסיד קולות מנוה גן על הגינה שהוא פתח לונה פארק בלי להתחשב בכל הדירים הצמודים כאילו אננחנו לא נראים עכשיו נפנה לראש העיר החדש להעביר חלק מהמתקנים מול הקניון שם מקומם ווךשךוח בןדק רעש זה הכישלון שצתטרף לשאר הכשלונות שלו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר