מעבדות סלולר בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
מעבדות סלולר בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

מעבדות סלולר בפתח תקווה שכדאי להכיר

נכון תמיד הטלפון הנייד נהרס בידיוק בזמן שצריך אותו הכי הרבה? אז בידיוק בגלל זה יצאנו לדבר עם מעבדות סלולר בפתח תקווה, כאלו שיתקנו את המכשיר במהירות, ביעילות וברמת שירות גבוהה

פורסם בתאריך: 24.7.18 20:29

הצלצול: "סמארטפונים במחיר הזול בישראל"

הצלצול צילום עצמי

הצלצול

לפני 12 שנים הקימו נתי גלאם ואביו דוד ארבע חברות סלולאר בארץ ובחו"ל, ביניהן גם חברת סחר בינלאומית אשר פועלת במסחר מכשירי סלולאר בין מדינות. יחד עם שותפים עסקיים פתחו גם את "הצלצול" בפתח תקוה ואת חברת "סאן מובייל בע"מ", שמעניקה שירותי מעבדה ואספקת ציוד קצה נרחב לרוב רשתות המזון ומסעדות היוקרה הגדולות במשק הישראלי על ידי שרון זוארץ.

בסמוך למעבדה בפתח תקוה נמצאת חנות "הצלצול". "התחלנו כחנות קטנה שהתפתחה לחנות ענקית שמוכרת פרונטלית ואון ליין ברשת, בכל הארץ מהיבואן לצרכן", אומר נתי גלאם. "כל המכשירים שלנו חדשים מהיצרן ונמכרים עם תו תקן מורשה ותו אמון הציבור אשר הוענק לנו. החנות שלנו היא בין החנויות החזקות והמובילות בארץ, בחנות נמכרים מעל ל2000 מכשירים בחודש".

לדברי גלאם, אחד הדברים החשובים אצלם הוא השירות ללקוחות וזוהי כנראה הסיבה שהלקוחות שלהם ממשיכים לחזור בכל פעם מחדש. "במשך 12 שנים אנחנו מדורגים בזאפ, מבחינת השירות כחמישה כוכבים. אנו מוכרים סמארטפונים במחיר הזול בישראל. אנחנו מאוד חזקים במכירות ברשת, זו מחלקה נפרדת דרך האתר און ליין, הלקוחות מזמינים ומקבלים את המכשיר יום למחרת עם שליח עד הבית. את האחריות אנחנו מספקים לשנתיים ב – 22 נקודות שירות בכל הארץ".

עסק טוב צריך לדעת לשמר את היחסים עם הלקוחות שלו ולהעניק להם את הדרך המקצועית והאדיבה ביותר יחד עם מחיר מנצח. "המוטו שלנו פועל כבר הרבה שנים, כי הגענו לאן שרצינו, אבל החוכמה היא לשמר", מסביר גלאם. "אנו משמרים את אותה מתכונת המון שנים וצוברים עוד לקוחות חדשים מדי יום זה לא תמיד קל אבל לאחר 12 שנים אנחנו גאים לראות לאן השוק הזה התפתח ובהחלט מרגישים חלק ניכר מתהליך ההצלחה שלו. כתשעים אחוזים מהצרכנים התפכח ואינו רוכש עוד סמארטפון ברשתות הסלולאר היקרות, ומגיע אלינו".

טרומפלדור 24 פתח תקוה
טל: 1700-70-50-50
נייד: 0585-222444 


אלקטרופון: "אנחנו אמיתיים, לא מעלים מחירים כדי לעשות הנחות"

אלקטרופון צילום עצמי

אלקטרופון

כשאלכס סבידר היה נער צעיר, הוא היה מבלה הרבה משעות אחר הצהרים בחנות טלפונים בתחנה המרכזית בתל אביב, שם למד את רזי המקצוע. הוא נסע לחו"ל אבל המשיך לעבוד בחנות טלפונים וגם כשהחליט לעזוב את התחום, חזר אליו פעם נוספת ואף רכש את החנות מהבעלים וקרא לה: אלקטרו פון.
"הבנתי שזה משהו שאני עושה כל החיים ואני שירותי ונחמד עם אנשים, כך שזה מסתדר לי", הסביר סבידר, "אני מבין לא מעט באלקטרוניקה, בטלפונים ובאיכות. אנחנו נותנים פה שירות מעולה, אני דובר ארבע שפות, עברית, אנגלית, רוסית ורומנית כך שהרבה אנשים מגיעים אלי ויודעים שיוכלו לתקשר איתי בקלות".
ההצלחה של אלקטרו פון באה לידי ביטוי לפני כשנה, כשסבידר השיק סניף נוסף ברחוב חובבי ציון בעיר. "יש לנו מעבדת תיקונים די מהירה, אנחנו מתקנים מכשירים בתוך שעה או שעתיים. כמובן שיש מקרים חריגים שאנחנו מושכים ליום למחרת במידה ואין חלק מסוים ואנו נאלצים להזמין. מעבד למעבדה, אנו מוכרים מגוון רחב של אוזניות, גם למחשב וגם לטלפון, אוזניית בלוטוס לאוזן אחת, לדיבור ולנהיגה, כמובן שיש אצלנו את כל המטענים למכשירי סלולאר, נרתיקים, מעמדים לרכב, מקלדות ואביזרים למחשב. מצלמות למחשב, נתבים וטלפונים ביתיים, בידוריות ורמקולים".
המוטו שמנחה את סבידר הוא להיות אמיתי וכך החנויות שלו שומרות על ההצלחה שלהן. "אנחנו אמיתיים, לא מעלים מחירים כדי לעשות הנחות, המחיר שלנו קבוע וטוב ואנחנו מאוד שירותיים. הלקוחות מכירים אותנו די טוב ותשעים אחוזים מהם חוזרים אלינו, מדובר במספר מאוד גדול של לקוחות".

חיים עוזר 17 פתח תקוה
טלפון: 03-9347595


מעבדת מובילייף: שירות ומכירת טלפונים סלולריים

הטלפון הסלולרי שלך נפל? המסך נשבר? עדכון התוכנה מייצר בעיות? זה הזמן לפנות למעבדת 'מובילייף' – שירות ומכירת טלפוני סלולריים ברמה אחרת.

מעבדת מובילייף בפתח תקווה, היא אחת ממעבדות הסלולר הטובות והמקצועיות בפתח תקווה והסביבה. המעבדה פועלת משנת 2013, מספקת שירות תיקונים ומכירה לטלפונים סלולריים ומצוידת במכשור טכנולוגי מתקדם וצוות מקצועי ומיומן למתן פתרונות מקיפים ונרחבים לכלל סוגי התקלות. בנוסף, תמצאו בחנות במקום מגוון רחב של מכשירים סלולריים וציוד קצה לקניה, וצוות אדיב ונעים המקפיד על שירות לקוחות בסטנדרט שירות גבוה.

בשוק התחרותי של מעבדות הסלולר בישראל, צוות מעבדת מובילייף בניהולם של ולאד שוויד ולאוניד צאוסקי, הוא צוות מיומן ויעיל, בעל ניסיון וותק רב ומספק שירות תיקונים עד לרמה ד'. המעבדה תספק עבורכם את השירות המהיר והיעיל ביותר ובמחירים הטובים ביותר האפשריים.

המעבדה מציעה שירות תיקונים תוך 24 שעות למרבית התקלות ואף תיקונים במקום ללא עיכובים לטובת הלקוח. מתוך הבנת דחיפות השבת המכשיר הסלולרי לתפקוד עבור בעליו, מרבית עבודות התיקון מבוצעות תוך פחות משעה. כמו כן, במעבדה נמכרים אביזרים לכל סוגי הפלאפונים וציוד נלווה למחשבים, ‏מעמדים לרכב, מצלמות לרכב ועוד.

מעבדת מובילייף מוסמכת כנקודת שירות של חברת פלאפון "פלאפון בעיר" – למכירת מכשירים עם אחריות של חברת פלאפון ופתיחת קווים של החברה. כמו כן, מספקת הטענות טוקמנים ושיחות של כלל החברות בישראל.

המעבדה מייעדת שירות תיקונים מהיר ואיכותי, תוך הבטחה לרכיבים האיכותיים והטובים ביותר שיש ומקצועיות ללא פשרות. צוות המעבדה ייתקן עבורכם כל בעיה ותקלה במכשיר הסלולר, החל משבר בזכוכית ורכיב תקול, ועד לתיקוני חומרה ותוכנה מורכבים ביותר. בין התקלות המטופלות במעבדת מובילייף: שבר או סדק במסך, תקלה בשקע הטעינה, בעיה בסוללה, קורוזיה, תקלות בלוח האם, בעיות במסך המגע, תקלות בגלישה, סנכרון מנתונים, גיבויים, איטיות המכשיר ועוד.

מובילייף היא מעבדה מסודרת ואמינה העובדים במקצועיות ובשירות אפקטיבי ואדיב, העושה שימוש בחלקי חילוף איכותיים ביותר ומספקת אחריות לתיקונים.

מעבדת מובילייף: שירות ומכירת טלפונים סלולריים
כתובת המעבדה: חיים עוזר 7 פתח תקווה
טלפון: 03-6055078

מובילייף - והטלפון שלכם תקין. צילום עצמי

מובילייף – והטלפון שלכם תקין. צילום עצמי


"מקפידים מאוד על יחסי אנוש"

המעבדה

המעבדה

המעבדה ברחוב ההסתדרות 11 בפתח תקוה נפתחה לפני כחמש שנים. מדובר במעבדה לתיקוני מכשירים סלולארים, החל מהחלפת מסך, סוללות, אנטנות ועוד. מלבד המעבדה תוכלו למצוא במקום גם אביזרים נלווים שונים למכשירים סלולאריים. מדובר במעבדה גדולה ורצינית המעניקה שירותים לחנויות נוספות לתיקון מכשירים סלולאריים, שאין להם מעבדה במקום. המוטו של המעבדה הוא קודם לתמחור נמוך. כשמגיע מכשיר סלולארי למעבדה, הבדיקה מתבצעת בחינם ולאחר הצעת מחיר, הלקוח יכול להחליט אם לתקן את המכשיר במעבדה, או לקחת אותו למקום אחר.
"אנחנו מאוד מקפידים על יחסי אנוש", אומר בעל החנות, "יש הרבה אנשים שמגיעים אלינו ולא יודעים להשתמש במכשיר או לחפש הגדרות מסוימות ואנו נותנים הדרכה, חינם ללא כסף, למרות שאני יודע שמעבדות אחרות לוקחות כסף על הדברים האלה. אצלנו, על חמש דקות של השקעה לא גובים כסף, אבל אנחנו יודעים שלאותו הלקוח יקרה משהו בטלפון והוא יחזור אלינו". השירות האדיב במעבדה הוא אולי הסיבה לעובדה שרוב הלקוחות שמבקרים אצלם פעם אחת, חוזרים שוב ולדברי בעל החנות, הרבה מהלקוחות מגיעים מבתי עסק אחרים לתיקון מכשירים סלולאריים, שם הם לא קיבלו מענה ובשל השירות האדיב שקיבלו במעבדה, הם הופכים ללקוחות חוזרים.
ההסתדרות 11 פ"ת.
טלפון: 077-5026206


 

"אמינות, מקצועיות והכי דוגרי בגובה העיניים"

די אם לאב צילום עצמי

די אם לאב

דני מזרחי החל לעבוד בשנת 2012 כמעבדה ניידת. מזרחי היה מגיע לביתם או למקום עבודתם של האנשים ומבצע תיקונים במכשירים הסלולאריים שלהם במקום, או במעבדה שהייתה בביתו. לפני כשלוש שנים, לאחר שהעסק גדל והתפתח, החליט מזרחי לפתוח את די אמ לאב, מעבדה לשירותים סלולאריים בפתח תקוה. מלבד המעבדה תוכלו למצוא במקום כיסויים ומגנים למכשירים סלולאריים, מטענים ושאר המוצרים הנלווים.
"חשובה לי מאוד האמינות, אבל בעיקר השירות המיוחד שלנו", מסביר מזרחי. "אם נתנו מחיר מסוים, הוא יישאר, הדרך היחידה של המחיר להשתנות, היא רק לרדת למטה".
המוטו של מזרחי הוא להיות אמין כלפי לקוחותיו ולעולם לא ינסה למכור משהו אחר ללקוח. "אף פעם לא אדחוף ללקוח משהו שהוא לא צריך", הוא אומר, "גם אם מדובר במכשיר טלפון סלולארי, כי בסופו של יום, המכשיר הכי טוב בעולם הוא זה שאתה מסתדר איתו ואם בסופו של דבר ללקוח לא יהיה טוב עם המכשיר שמכרתי לו, לא עשינו פה כלום. אצלי תמיד זה אמינות, מקצועיות והכי דוגרי בגובה העיניים, אני לא משחק עם לקוחות".
כחלק מהאמינות שמזרחי מעניק ללקוחותיו, המעבדה ממוקמת מול הלקוחות, שיכולים לראות את התיקונים המבוצעים במכשיר. "כל התיקונים אצלנו נעשים באופן פרונטאלי מול הלקוח, אין אצלנו חארטות. אם החלפתי סוללה, הלקוח יראה שהחלפתי, אין פה משחקים".

חיים עוזר 36 פתח תקוה
טלפון: 03-5441455

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הדר בן יוסף

    הצלצול מספר 1!! חנות הכי ותיקה והכי מיקצועית בפתח בפרט ובארץ בכלל. שירות יוצא דופן, כמו באירופה. מחירים טובים ואכפת להם מהלקוח גם לאחר הרכישה. לא העיקר למכור. אנחנו קונים אצלם באופן קבוע וממליצים בחום! 100% יושר ושירות.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר