פרופיט
פרופיט אין קרדיט

פרופיט פתח תקווה רשת מועדוני ה-Low Cost

פורסם בתאריך: 17.10.18 22:11

אודות: פרופיט, רשת מועדוני ה-low cost הראשונה והגדולה בישראל עם 20 סניפים, הביאה את מהפכת המחירים לחדרי הכושר, לאחר שהוקמה על ידי יובל ורוית ליבלינג מתוך חזון להפוך את הכושר לפשוט, נגיש ושקוף לכל שכבות האוכלוסייה בישראל ולא רק לבעלי אמצעים, וזאת תוך הקפדה על האיכות והמקצועיות הגבוהות ביותר. רשת פרופיט מביאה ללקוחותיה את המכשור מהמתקדמים והאיכותיים ביותר בעולם, בחדרי כושר ענקיים, מאובזרים וחדשניים תוך הקפדה על כל פרט עד הקטן ביותר. למרות ואולי בגלל שאין קנסות יציאה מהמנוי – אחוז העזיבה ברשת מאוד נמוך. כך שניתן להבין שהמנויים מעדיפים להישאר כי הם מרוצים מהסניף ולא כי מחייבים אותם. כמו כן מאחר וניתן לעזוב בקלות ובלי "עונשים" אחוז החוזרים הוא מאוד גבוהה, שזה מאוד לא שגרתי לחדרי כושר.

מועדון הכושר בפתח תקווה נפתח בשנת 2014 והוא משתרע על כ-1500 מ"ר הכוללים אולם סטודיו גדול ומרווח עם מגוון חוגים, מקלחות, עשרות מכשירי כוח ואירובי מהמתקדמים ביותר, אזור פעילות פונקציונאלי, ספינינג וירטואלי וסטודיו פתוח. הסניף בפתח תקווה נחשב לאחד הגדולים והמצליחים ברשת.

הצוות: צוות המדריכים במועדון הוא מקצועי ונותן מענה אישי לכל אחד מהלקוחות "אנו שמים דגש על שירות ומקצועית" מסביר יובל שמוסיף שבכל משמרת תוכלו לפגוש מאמן שייתן לכם מענה לכל שאלה, ייעץ ויכוון אתכם לעבר המטרה "במעמד ההצטרפות למועדון, מקבלים תוכנית אימונים אישית ראשונית שנבנית בהתאם לצרכים והמטרות של המתאמן".
מחיר קבוע. בפרופיט מתחייבים למחיר קבוע, אין הפתעות ובלי מסלולים מסובכים. 139 שקלים לחודש למסלול שנתי – ללא קנסות יציאה וביטול- לחדר כושר או 99 שקלים- מסלול הפנאי המאפשר כניסה שלא בשעות העומס של הסניף. בנוסף ניתן לרכוש חבילות שונות של אימונים אישיים במחירים אטרקטיביים. חבילה של 3 אימונים למתחיל, חבילות של 10 אימונים ו-20 אימונים מוזלת ביותר, במידה ורוצים אימון זוגי או קבוצתי ניתן לרכוש חבילות מותאמות למטרה.

חוגים: בסטודיו תוכלו להתנסות בחוגים כמו: אימון רצועות, פילאטיס, זומבה, יוגה, אירובי ועיצוב. החוגים מועברים על ידי מדריכים מקצועיים שעברו הכשרות ספציפיות לאותו אימון.

פרופיט אין קרדיט

פרופיט 

פרופיט לוגו

פרופיט לוגו

שעות פעילות: א'-ה' 06:00-24:00, שישי 06:00-18:00, שבת 09:00-18:00.

חניה חופשית, הגעה באוטובוס קו 62 ,23.
כתובת: בן ציון גליס 57, אזור התעשייה סגולה, פ"ת
03-5336136

קישור לאתר 

קישור לדף הפייסבוק

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר