צלמי חתונות במרכז (מאגר Shutterstock)
צלמי חתונות במרכז (מאגר Shutterstock)

צלמי חתונות מומלצים במרכז הארץ

כבר מזמן הבנו שצלמי חתונות הם אלה שבאמת יגרמו לנו להיזכר באחד האירועים החשובים בחיינו גם בעוד עשרות שנים. לכן, חשוב שנבחר באמת את אלה שעושים את עבודת הצילום בצורה הטובה ביותר. הכירו את צלמי החתונות המובילים באזור

פורסם בתאריך: 8.11.18 16:26

Wow צלמים: סיפור החתונה שלכם

סיפור החתונה מצולם ומסופר ע"י צלמי האירוע כנרטיב ייחודי. לכל חתונה יש סיפור משלה, ועל צלמי החתונות המקצועיים לדעת היטב כיצד לספר את הסיפור

מחזיקים בניסיון וותק מקצועי של מספר שנים לא מבוטל ומאות חתונות שתועדו בהצלחה, צלמי החתונות לירון סער ואליה ספינופולוס מסטודיו WOW, מספקים גישה ייחודית לתיעוד היום המרגש בחייכם.

הגישה שלהם מקצועית, מסוגננת, טבעית ובלתי נשכחת, במסע תיעוד האירוע הגדול. לירון סער, צלם סטילס מומחה שצבר עשרות שנות ניסיון, חבר לידידו הטוב אליה ספינופולוס, אשר אמון על צילומי הווידאו ומחזיק בארסנל של שנות ניסיון רבות בתחום, ויחד הקימו את חברת wow צלמים המקפידה על השגת אפקט ה"ואוו" בכל אירוע ואירוע.

Wow צלמים

Wow צלמים

התמונות המופקות הן טבעיות מאוד, סער "מגייס" את עדשה המצלמה ואת עיניו המיומנויות ובשילוב התאורה הנכונה, הצבע, והתפאורה המתאימה, הוא מצליח ללכוד את הרגע המושלם, כמעט ללא התערבות חיצונית.

על הסגנון המיוחד שלו הוא אומר: "אני מתחבר לכל זוג ומתרגש יחד איתם, כאילו מדובר באירוע שלי. כך כנראה, מתפתח סגנון העבודה הייחודי. אני לא רק לוכד את הרגע, את השמלה, החליפה, האיפור, החופה והאורחים.. אני גם מקפיד ללכוד את ההיבט האנושי בתמונה: את הקשר החזק בין בני הזוג, זאת לצד הרגשות המתהווים, המתחלפים לאורך כל האירוע: האושר, הצחוק, ההתרגשות, הדמעות, החיבוקים, הנשיקות, המשפחתיות, וכמובן האורחים.. שהם כמובן חלק ומהווים תרומה מכובדת ליום המופלא הזה".

מה אתה אוהב בחתונות?

"בסופו של יום מדובר באנשים. אני מתחבר לתהליך שהם עוברים, להתרגשות, לחשש הטבעי, למכלול הרגשות המוצפים, כמובן, אל הכלה והחתן עצמם." אומר סער.

מה חשוב לבחון כשבוחרים צלמי חתונות איכותיים?

"חשוב לבחור בצלמים שמאוד אוהבים ומתחברים למקצוע ולתחום, אי אפשר לזייף את זה, זה חיבור שבא מבפנים". אומר אליה ספינופולוס.

"צריך להבחין בחיבור של הצלם לעולם החתונות, לוודא שהוא אוהב את העבודה, לראות עבודות קודמות כדי לוודא את מידת ההשקעה שלו והחשיבה מחוץ לקופסה, כך שבסופו של דבר תקבלו את אלבום וסרט החתונה המושלם שיישאר אתכם לתמיד".

"המזכרת הזו היא לנצח וחשוב להבין את זה. אי אפשר לשחזר חתונה בהמשך. אלו תמונות וסרטים שתרצו להראות בהמשך לילדים ולנכדים שלכם ובמקרה הטוב, אפילו לנינים. לכן, ההקפדה צריכה להיות סופר מקצועית והתוצאה צריכה להיות מושלמת". ספינופולוס מוסיף.

הסטודיו של WOW צלמים נפתח בשנת 2014, ממוקם בת"א ברחוב שדרות חן היפיפה ומלא החיים ומנוהל בידי שניהם.

בשנים האחרונות, הרחיבו סער וספינופולוס את הידע והמקצועיות שצברו, כאשר החלו לעבוד גם בחו"ל. "הניסיון בצילום חתונות מחוץ לישראל, במדינות ותרבויות זרות, הקנה לנו עושר מקצועי וידע נוסף בתחום. נחשפנו למנהגים חדשנים, דתות ותרבויות שונות אשר אימצנו ויישמנו בכלל החתונות, מה שמקנה לנו טוויסט ייחודי.

"דבר נוסף, אשר חשוב לנו לא פחות מהפקת תמונות מדהימות, היא האינטראקציה עם בני הזוג (הלקוחות), לכל אורך הדרך. אנחנו חלק מהיום המשמעותי הזה החל מהמפגש הראשוני ועד לאחר החתונה. אווירה זו מאפשרת לנו ליצור את התמונות הטבעיות והאותנטיות ביותר שאנחנו אוהבים להפיק ולאחד את כל הרגעים הקטנים למזכרת אחת מלאה ושלמה".

כתובת הסטודיו: שדרות חן 25 תל אביב.

דף הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

טלפון: 058-5555788

Wow צלמים

Wow צלמים


אלון וגיא AGS צילום חתונות

אם אתם בוחרים לצאת מהשבלונה ולהמחיש את הרגעים המרגשים בחייכם באמצעות צילומים לא סטנדרטיים, כאלו שיחזירו אתכם שוב ושוב לרגע הגדול בחייכם, אלון וגיא בעלי סטודיו AGS הם בהחלט הבחירה האידאלית עבורכם.
מדובר בצוות מנצח של שני צלמים איכותיים ויוצאי דופן, אשר המוטו שלהם הוא לצאת מהשגרה, להיפרד מהבנאליות וליצור צילומי חתונות ווידאו וסטילס מהטובים, האיכותיים והיצירתיים ביותר שיש.

אלון גרובר וגיא סימן טוב חברו יחד והקימו את סטודיו צילומי חתונות AGS לפני כשמונה שנים. מאז ועד היום הם מחזיקים ברזומה של צילומי מאות חתונות ואלפי לקוחות מרוצים. ומה שהחל אצלם כתחביב הפך מהר מאוד לקריירה מרשימה ובולטת ואהבתם לצילום מומחשת בכל תמונה אובייקטיבית ורגשית.

אלון מתמקד בצילומי הסטילס וגיא בצילומי הווידאו, ויחד הם מבטיחים כי שום רגע מרגש ומפתיע לא יעלם מעדשות המצלמה. הם לא רק מנציחים רגעים אלא אף מייצרים אותם על פי הצורך, והם אינם סומכים על תאורת האולם והחוץ בלבד שיספקו את האווירה הנדרשת, הם מרכיבים זירת צילום מסוגננת בעצמם, באמצעות ארגז שלם של אביזרים משלימים שהם מביאים איתם לאירוע ללכידת התאורה הנכונה, הדגשים החשובים והאפקטים החדשניים, שישיגו את התוצאות המושלמות.

אפקט הצילומים של אלון וגיא הוא ייחודי. באמצעות הקסם המיוחד שלהם ושיתוף הפעולה ההדדי והמפרה, הם יציגו בפניכם לאחר האירוע תמונות וסרטונים שלכדו רגעים שלא זכרתם כלל שהתקיימו, וההפתעות לא יפסיקו לזרום. גישת הצילום המקצועית הייחודית שלהם, הניסיון והידע המקצועי שצברו בתחום הופכת אותם לצלמים מהמקצועיים והאיכותיים ביותר בישראל, והתגובות באתרי האינטרנט ובעמודי הפייסבוק שלהם מוכיחים זאת שוב ושוב.
טכניקת הצילום של אלון וגיא היא שילוב של אמנות ותיעוד באופן מתוחכם ואותנטי. הם מצליחים לחבר בדייקנות פסיפס עשיר של רגעים קסומים ומרגשים ואת הרגעים האמיתיים והאותנטיים ביותר ולהגיש לזוג המאוהב מתנה שלא תישכח לכל ימי חייהם.

מרכיב השירות הוא חלק בלתי נפרד מעבודתם המשובחת ולכן הם מבצעים היכרות מעמיקה עם בני הזוג טרם יום האירוע, לומדים את רצונותיהם וחלומם ומתעדים זאת באופן ייחודי ומופלא.

קישור לדף הפייסבוק
קישור לעמוד האינסטגרם
טלפונים:
אלון גרובר 052-4615968
גיא סימן טוב 052-8137371

AGS צלמים

AGS צלמים


הכירו את עופר מתתיהו

מכיוון שתמונות החתונה מהוות את הזיכרון היחיד שנותר לנו מאירוע החתונה המרגש, כולנו מסכימים שכאשר אנחנו בוחרים צלם, חשוב לנו מאוד שיהיה מקצועי, יצירתי, קולע לטעמנו ויודע במומחיות רבה ללכוד דרך עדשת המצלמה רגעים מיוחדים שבמקרים רבים אפילו אנחנו לא זכרנו.

אחד מצלמי החתונות המומלצים הוא עופר מתתיהו הנחשב היום לאחד מצלמי החתונות המובילים באזור המרכז. הוא עוסק בתחום למעלה מ-16 שנה, צילם וליווה מאות זוגות ביום המאושר לחייהם.

תוך מקצועיות, דיוק לפרטים קטנים ועבודה אינטנסיבית וללא פשרות, עופר מצליח פעם אחר פעם להשיג תיעוד מושלם של היום החשוב ביותר לזוג המאוהב. עופר מלווה את הזוג במהלך כל שלבי ההתארגנות לחתונה תוך הקשבה לבקשותיהם ורצונותיהם הכמוסים. החל מצילומי הטראש ועד ליום החתונה, עופר יקשיב באהבה וסבלנות ויתעד רגעים תוך יצירתיות וספונטניות ובהתאם לבקשות בני הזוג המלכותי.

ניחוח של חו"ל: מלבד היותו צלם חתונות, עופר מתמחה בצילומי אופנה בארץ ובחו"ל כך שהשילוב בין התחומים מהווה יתרון גדול בסגנון ואופי תמונות החתונה. זוויות הצילום שעופר לוכד בזכות הניסיון הבינלאומי והידע בתחום האופנה, בעלות אופי סולידי ומאפשרות לזוג הרומנטי לחוש כחלק מקאסט אופנה בינלאומי. תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כאשר ברשותו המצלמות והציוד המתקדם ביותר, עופר מאפשר חוויה מיוחדת לזוג הרומנטי כאשר התוצאות מרגשות וממחישות רגעים קטנים של אהבה בין בני הזוג.

"בארץ יש לוקיישנים מאוד יפים לצילום זוגות. גם מקום יחסית נדוש אפשר להפוך למיוחד ושונה" מספר עופר. מלבד הלוקיישנים בארץ, זוגות רבים מזמינים את עופר לצילומי חתונות בחו"ל בהם הוא מלווה את הזוג החל מהכנות האירוע ועד יום החתונה וביחד איתם מגלה לוקיישנים מפתיעים.

עופר אומר: "בתור צלם אירועים ששם לעצמו בראש ובראשונה את המטרה להגשים לכם את החלום, אני יודע מהו כובד האחריות שמוטלת עלי, להרגיש אתכם, להקשיב לכם, לראות את החלום שלכם, וביחד ליצור אתכם את חבילת הצילום המושלמת, שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים"

כתובת הסטודיו: סמטת הש"ך 5, תל אביב
קישור לאתר
טלפון: 052-8710700
קישור לדף הפייסבוק

צילומי חתן. צילום: עופר מתתיהו

צילומי חתן. צילום: עופר מתתיהו


אדריאן סבל – צלם חתונות

כשאדריאן סבל מצא את האהבה שלו בחיים בדמותה של מצלמת הסטילס היה ברור לו כי זו אהבה לכל החיים. דרך העדשה הוא הביט בעולם ואהב את שראה  ובאמצעות המצלמה מאז ועד היום הוא מתעד חתונות עבור זוגות המעוניינים לזכור את היום המאושר בחייהם דרך עיניו,כשהוא עושה זאת באמצעות סגנון צילום רגיש ובלתי מתערב אשר מאפשר לו לתפוס את הרגע מבלי לביים את המציאות ובכך להשיג אמת ורגש בפריים.

אל כל חתונה מגיע אדריאן עם צלם  נוסף שעוזר לו בתיעוד האירוע. אדריאן מתפקד בעיקר כבן לוויתם של הזוג המתחתן, כשהצלם השני דואג לתפוס את החברים, המשפחה וכל מי שהגיע לעשות שמח לזוג המאושר.

צילום: אדריאן סבל

צילום: אדריאן סבל

לאחר האירוע שולחים את התמונות לזוג הטרי. אלה בוחרים את התמונות האהובות עליהם ומאותן תמונות מרכיב אדריאן אלבום מהמם המעביר את סיפור של חתונה אל בין דפי האלבום.

"אם נוח לזוג מול הצלם כשהוא בלי המצלמה, אין סיבה שירגישו אחרת כשהם נעמדים מולה" מספר אדריאן. "אחד הדברים החשובים לי ביותר בצילומים הוא ליצור קשר טוב עם הזוג על מנת שירגישו חופשיים להיות עצמם גם מול העדשה". זו הסיבה שכצלם חשוב לאדריאן להכיר את כל לקוחותיו ולהפוך את הצילומים, גם לפני החתונה וגם במהלכה, לחוויה מהנה שמוציאה מכל הסובבים את הרגעים המהפנטים ביותר.

בנוסף לתיעוד החתונות, אדריאן גם מצלם אופנה עבור החברות הגדולות ביותר ובהן Factory 54, אסתי לאודר, מגזינים כגון "טיים אווט", "את" וכמובן שבוע האופנה.

כך שבנוסף לצילום רגיש ואמיתי, תקבלו תמונות מהממות ביופיין.

לבסוף, אם הטבעת כבר נשלפה והתחלתם בהכנות לקראת היום הגדול, תמיד תוכלו לפנות לאדריאן שישמח להוריד לכם עוד דאגה קטנה מהלב לקראת החתונה, ולעמוד לצידכם בכל שתצטרכו.

טלפון: 050-9444041

קישור לעמוד הפייסבוק

חשבונות אינסטגרם:

@adriansebalweddings
@adrian_photographer

צילום: אדריאן סבל

צילום: אדריאן סבל


סברס צלמים" – יצירתיות, אמנות ומקצועיות

יום החתונה הוא אחד הימים המרגשים ביותר בחיינו. לכן, חשוב שיהיה לנו תיעוד מקיף של האירוע, אשר יכלול גם את הרגעים הקטנים ביותר שלו. "סברס צלמים" מתמחה בצילום סטילס ווידאו לחתונות ברמה הגבוהה והמתקדמת ביותר ומקפידה על מתן שירות אישי והקשבה לכלל לקוחותיה.

ייחודיות ויצירתיות. "סברס צלמים".

האחים טל ואורן ולדמן, צלמי החברה, הם בעלי ניסיון של למעשה מעשור במקצוע. השניים מספרים לנו כיצד נכנסו לתחום צילום החתונות: "מאז שהיינו צעירים, אהבנו מאוד לצלם והיינו מצלמים בעיקר צילומי נוף. לבסוף האהבה ניצחה והחלטנו להקים יחד חברה לצילום חתונות ולמעשה, להפוך את התחביב המשמעותי ביותר בחיינו למקצוע".

טל ואורן משתמשים בציוד הצילום האיכותי ביותר. "הציוד שלנו הוא המתקדם והחדשני ביותר בתחום. אנו משתמשים במצלמות 'Canon' מקצועיות ובעדשות מכל הסוגים, כך שנוכל ליצור עבור החתן והכלה מגוון רחב של תמונות בסגנונות שונים".

העיקרון המשמעותי ביותר עבור טל ואורן, הוא שמירה על אותנטיות בצילום. "בצילומי החוץ, המבוצעים לפני החתונה, חשוב עבורנו שהסיטואציות המצולמות ייראו טבעיות לחלוטין. לכן, אנו משתמשים בתאורה טבעית ולא נעזרים בפלאשים בצילומים אלו. אנו מקפידים גם על ייחודיות, יצירתיות וקומפוזיציה נכונה".

שמירה על אותנטיות בצילום. "סברס צלמים".

שמירה על אותנטיות בצילום. "סברס צלמים".

ביום החתונה, נטמעים טל ואורן בקהל הרב ומצלמים את האירוע, ללא כל בימוי. "בחתונה עצמה, אנו משתמשים בציוד תאורה מתקדם ומקפידים לתפוס את כל הרגעים, אפילו המזעריים ביותר, על מנת שהזוג יקבל תיעוד מלא ומקיף של החוויה המשמעותית הזו".

טל ואורן השתתפו בתחרויות בינלאומיות בתחום הצילום. אורן זכה במקום השני בתחרות צילומי הנוף של "ויקיפדיה" לצילום אתרי מורשת, בה שפטו הצלמים הנחשבים ביותר בארץ. התמונה גם השתתפה בתחרות הבינלאומית לצילום אתרי מורשת.

השניים מקפידים על מתן שירות אישי ומקצועי. הלקוחות משבחים את כשרונם הרב, איכות הצילום, המקצועיות, ההשקעה בכל פרט ופרט ויותר מכל- הזמינות, הסבלנות וההקשבה הרבה, אשר מעניקים טל ואורן לכל לקוח.

"סברס צלמים".

"סברס צלמים".

טלפון טל: 050-7435583
טלפון אורן: 052-6651787

קישור לאתר
קישור לאינסטגרם
קישור לפייסבוק
קישור למייל

 


אלאור צלמים – איכות צילום יוצאת דופן

"אלאור צלמים" הינה חברה לצילום אירועים המנוהלת בידי משה דהן- צלם מקצועי בעל ניסיון של עשרים שנה בתחום. החברה מתמחה בצילום אירועים (חתונות, בר מצוות, בריתות וכו') והכנת סרטי תדמית באמצעות מצלמות HD, מצלמות סטילס ומצלמת רחף, וכולן ברמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בעולם.

משה דהן החל את דרכו בתחום כאחראי אולפן צילום בחיל האוויר, וכשסיים את שירותו, עשה קורס עריכת וידאו בביה"ס הוותיק ביותר ללימודי עריכה ואנימציה- "ג'אמפקאט". לאחר מכן, פתח את "אלאור צלמים".

צילום: "אלאור צלמים".

צילום: "אלאור צלמים".

משה דהן מחזיק בציוד הצילום המשוכלל ביותר בעולם. "כחלק מההקפדה שלנו על מתן שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר, אנו משתמשים בציוד צילום חדיש ומתקדם: מצלמות הסטילס של חברת 'Nicon' ומצלמות הוידאו הפופולריות בקרב צלמים מקצועיים, מסוג 'DSLR'".

בחברה "אלאור צלמים" מקפידים על מקצועיות והשקעה רבה בכל פרויקט. "כשמדובר על איכות הצילום, אין מבחינתי שום מקום לפשרות. המטרה שלי היא ליצור שיתוף פעולה מלא ביני לבין הלקוחות, על מנת שיקבלו את התוצאה הטובה ביותר".

צוות החברה מורכב מצלמים ועורכים מקצועיים. "ברוב המקרים, אני לוקח איתי לצילומי הנוף ולאירוע עצמו, שני צלמים נוספים, המצלמים את הלקוחות גם מזוויות ספונטניות ברגעים לא מבוימים, מה שיוצר תוצאה אותנטית וטבעית. יתרה מזאת, כאשר יש מזג אוויר טוב, אני לוקח גם רחפן לצילומי הנוף ומצלם את הלקוחות מהאוויר. התוספות שאני מעניק עבורם לא כרוכות בתשלום נוסף ונועדות אך ורק לגיוון התמונות".

 

צילום: "אלאור צלמים".

צילום: "אלאור צלמים".

החברה מתמחה גם בהכנת מגנטים, כחלק מתפיסת החברה, השואפת להעניק ללקוחותיה שירות תיעודי מקיף ואיכותי לכל צרכיהם. "אנחנו משתמשים בציוד יקר להכנת מגנטים, אשר מהווה את המילה האחרונה בתחום ומאפשר לנו להכין מגנטים מבריקים ואיכותיים. המגנטים מודפסים בשיטה תרמית ולא דוהים עם הזמן".

משה דהן מעורב בכל שלב בתהליך העבודה, על מנת להקפיד על סטנדרט הצילום הגבוה של החברה. "הדבר החשוב ביותר עבורי הוא להעניק ללקוחותיי שירות אישי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר בארץ".

 

איכות צילום יוצאת דופן. צילום: "אלאור צלמים".

איכות צילום יוצאת דופן. צילום: "אלאור צלמים".

"אלאור צלמים"

טלפון נייד: 053-3577570

טלפון נייח: 077-3505577

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור למייל


 “L-studio Photography – כשהאמנות קודמת לכל

אז החלטתם להזמין צלם מקצועי לאירוע שלכם. הקריטריון המשמעותי ביותר שצריך לעמוד לנגד עינכם, הוא בחירת צלם, שצילומיו יבטאו את הייחוד שלכם כמשפחה, כקבוצת חברים או כזוג. בשביל מלאכה מורכבת שכזו, חייבים לבחור צלם מנוסה ובעל ידע רחב בתחום, אך יותר מכל – אמן שידע להפיק מהיום שלכם תמונות בעלות ערך רב.

אם אתם מחפשים ערך אמנותי מוסף, אין כלל ספק ש- “L-studio Photography” היא חברת הצילום בשבילכם. בתור מעריץ מושבע של תחומי הקולנוע והצילום, שמתי לב שבצילומי החברה קיימים רכיבים אמנותיים רבים, אשר יוצרים תמונות מורכבות בעלות עומק ומבטאים תפיסה אמנותית מובהקת ומקורית.

בזכות סגנון הצילום הייחודי, נחשבת חברת “L-studio Photography” לאחת מהחברות האיכותיות והמובילות ביותר בישראל בתחום צילום האירועים, בקרב זוגות הזקוקים לשירותי צילום איכותי ומיוחד.

כשהאמנות קודמת לכל. צילום: L-studio Photography

כשהאמנות קודמת לכל. צילום: L-studio Photography

ינאי אלפסי, מייסד L-Studio Photography”", עבד במשך שנים ארוכות כעיתונאי בכמה מגופי התקשורת המובילים בארץ, מה שהשפיע על סגנון הצילום הדוקומנטרי שלו ועל האופן שבו הוא יוצר את הסיפור בכל תמונה. הוא מספר: "לפני כעשרים שנה, קניתי את המצלמה הראשונה שלי. מאז, פשוט לא הפסקתי לצלם, גם במסגרת עבודתי כעיתונאי. לספר סיפור אפשר גם במילים, אבל כידוע, תמונה שווה 1000 מילים".

ינאי שואף להעניק ללקוחותיו צילומים מורכבים ומקוריים מבחינה אמנותית ועל כן, החברה משתמשת בציוד הצילום החדיש ביותר: "אני מאמץ מוקדם של טכנולוגיות. כרגע אני משתמש במצלמת הדגל של חברת 'סוני'- ה'A9', ובעדשות 'ZEISS' איכותיות מאוד. מדובר בכלי עבודה המתעדכנים אצלי באופן תמידי, על מנת לשמור על הסטנדרט הגבוה ביותר, מעבר למקובל בענף הצילום".

צילום: L-studio Photography

צילום: L-studio Photography

לקוחותיו של ינאי כוללים בעיקר אנשים שאוהבים ונושמים אמנות. כך, הפכה החברה עם השנים לשם דבר בקרב אנשי הבידור והאמנים המובילים בישראל. אחת מהלקוחות המרוצות של ינאי משתפת: "ברגע שהתחלנו את הצילומים, הבנו ישר שמדובר במקצוענים שיודעים בדיוק מה הם עושים". עוד לקוחה, מספרת לנו על פגישת ההיכרות עם ינאי: "זו הייתה אהבה ממבט ראשון! בחור כ"כ נעים הליכות, אינטליגנטי, רספונסיבי והכי חשוב- סופר מקצועי!".

כפי שניתן לראות בצילומי החברה, לינאי אלפסי יש תפיסה אמנותית מובהקת: "מבחינתי, התאורה היא מרכיב קריטי לצילום תמונה איכותית. בצילומיי, אני מקפיד להשתמש בתאורה הקיימת או החיצונית על מנת ליצור עומק וממדיות ולעצב את התמונה באופן ייחודי ומורכב. לעתים קרובות, לקוחותיי מופתעים לטובה כאשר לוקיישן סטנדרטי שצילמנו בו, מקבל צורה מקורית ויפהפייה בצילום, בזכות שימוש בתאורה נכונה".

הצלמים המנוסים והמיומנים של החברה, מתמחים ביצירת פורטרטים חדשניים מבחינה אמנותית. "אמן צריך לשאוף להתפתח כל הזמן מבחינה מקצועית. לכן, הצוות שלנו כולל אמני צילום נחשבים, אשר מאתגרים את עצמם כל פעם מחדש".

בזכות הצבת איכות הצילום בראש סדר העדיפויות, הפכה “L-studio Photography” לבית לצילום יצירתי בעל מעוף, שלא רק מהווה אמצעי תיעוד בסיסי, אלא גם כלי אמנותי לכל דבר ועניין.

“L-studio Photography”

טלפון: 03-3761068
טלפון נייד: 052-3112197
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

צילום: L-studio Photography

צילום: L-studio Photography


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר