להקות לאירועים פרטיים. תמונה ממאגר Shutterstock
להקות לאירועים פרטיים. תמונה ממאגר Shutterstock

להקות מומלצות לאירועים פרטיים

מחפשים להקה לאירועים פרטיים? הכירו את Reception, דז'ה וו וקרן פרידמן - הרכבים מוזיקליים. הם מפתיעים, מגניבים, כובשי לב ויגרמו לאירוע שלכם להיראות מיוחד במינו

פורסם בתאריך: 11.11.18 14:20

קרן פרידמן – הרכבים מוזיקליים

מוזיקה ממלאת תפקיד משמעותי בכל אירוע, היא מלווה את החוגגים מרגע הכניסה לאירוע ועד לרגע העזיבה ומייצרת מעין פסקול לכל ההתרחשות שבסביבה. המוזיקה משרה אווירה במקום, מייצרת דינאמיקה בין אנשים, ובעיקר מלווה את האורחים בכמעין פסקול המתלווה לסרט.

הבחירה כיצד להנעים את זמנם של האורחים באירוע נעה לרוב בין דיג'יי המביא חומרים מוכרים שרובנו שמענו כבר אינספור פעמים, לבין הרכב מוזיקלי, כזה שמביא חומרים חדשים והופך את חווית המוזיקה לשיחת הערב. על מארגני האירוע להחליט האם הם רוצים שהמוזיקה ברקע רק תלווה את הערב או שתהיה זו שעושה את הערב.

אנרגיות גבוהות, ערוכים להופעה. קרדיט קרן פרידמן

אנרגיות גבוהות, ערוכים להופעה. קרדיט קרן פרידמן

אחד הההרכבים המוזיקלים המוכרים בתעשיה הוא "קרן פרידמן – הרכבים מוזיקליים" בניצוחה של קרן פרידמן. הלהקה המוכשרת מורכבת מכמה מהשמות המוערכים ביותר בתעשיה כיום; נגנים ברמה בינלאומית שמובילים את התחום בארץ ואת זמנם "הפנוי" מעבירים כמורים בבתי הספר הנחשבים בישראל למוזיקה וביניהם תלמה ילין, רימון, וניו-סקול תל-אביב. בין חברי הלהקה אפשר למצוא את ארז בר נוי על הסקסופון, שי זלמן על התופים וכמובן קרן הווקליסטית הראשית של הלהקה.

הרפרטואר של האנסמבל כולל מגוון אירועים החל מימי הולדת עגולים, בר/בת מצווה, חתונות ועד אירועי פרישה לפנסיה וטקסי חלוקת תארים. מה שמייחד את הלהקה הוא היכולת שלה להתאים את עצמה לכל מקום אליו היא מגיעה וליצור שפה משותפת יחד עם הקהל.

טרם האירוע מתאמת קרן עם המארגנים את גודל ההרכב והסגנון המוזיקלי אותו ינגן במהלך הערב, זאת בהתאם להיכרות של המארגנים עם העדפות וסגנון הקהל, כך מצליח ההרכב להשתלב באופן טבעי בסביבת האירוע וליצור חיבור טבעי ונוח עם החוגגים.

גודל הלהקה נע בין שני חברי להקה לחמישה חברים, כך למשל לאירוע קטן אפשר להביא הרכב דואו המכיל שני אנשים בלבד – זמרת, ופסנתרן; לאירוע גדול יותר אפשר כבר להביא קווינטט – הרכב של חמישה כלי נגינה המורכב מווקליסט, פסנתר, סקסופון, תופים וקונטרה באס. כל כלי בהרכב מוסיף אנרגיה ויוצר אווירה ומקצב ייחודיים לו, מה שעוזר ללהקה ליצור הרמוניה עוטפת של צלילים.

אין דבר יותר כיף מלשיר מול קהל אוהד. קרדיט רומן בלשוב

"כשאני מגיעה למקום אני באה עם כוונה להכניס אור, ליצור קשר ולחבר בין הלבבות של אנשים"

, מספרת קרן, "יש איזושהי העברת אנרגיה מאיתנו לקהל ומהקהל בחזרה אלינו". ובהחלט ניתן לראות כי ישנם אירועים שמתרוממים לגבהים חדשים רק בזכות האנרגיה שהלהקה מביאה איתם, ולא פעם קורה שאירוע מנומנם הופך לפתע לרחבת ריקודים המפזרת חיוכים נלהבים לכל עבר.

הכישרון של ההרכב להתחבר לקהל ולסגנון שלו הופך כל אירוע לשיחת היום עם שלל מחמאות ופירגונים מצד האורחים המופתעים שלא ציפו לחוויה כה מלהיבה. בפעם הבאה שאתם מארגנים אירוע ומחפשים רעיון שיוציא מהאורחים את הצד הכיף שבהם ויסחוף אותם מרגליהם תוכלו לפנות לקרן שתשמח לבנות לכם ערב שלא יותיר אף אורח אדיש.

ליצירת קשר:

טלפון 052-3879642

קישור לאתר

לחצו כאן למעבר לעמוד הפייסבוק

קישור לערוץ היוטיוב

חגיגה של צלילים קרדיט רומן בלשוב


להקת ריספשיין (Reception)

כמה להקות אתם מכירים שהחלו דרכן כמחווה מוזיקלית קלה המתמזגת ברקע האולם במהלך קבלת הפנים ובתוך פחות משנה תפסו את מרכז הבמה?

להקת ריספשיין (Reception) עם הווייב הייחודי שלה, האינטראקציה עם הקהל, החום של הופעה חיה ווקאלית והדרך הפנטסטית בה הם מגישים לכם את השירים, לוקחים את עולם להקות הקאברים צעד אחד קדימה.

מדובר בהרכב טריו מוכשר בטירוף, בו כל חברי הלהקה מחזיקים בכלי נגינה ושרים. את הלהקה הקים ליאור לוי, מוזיקאי שהמוניטין שלו רץ לפניו: 19 שנה מנגן על תופים, ליווה ומלווה את גדולי האמנים בישראל ביניהם שלומי שבת, שירי מיימון, מוש בן ארי, חנן בן ארי, שלישיית מה קשור ונוספים.

בנוסף לריספשיין, ליאור שותף בהרכב מקורי שנקרא "התבלינים" אשר אף הוא תפס שם דבר בנוף המוזיקה הישראלית העכשווית.

בדומה למספר להקות בודדות כל כך מוצלחות אשר הקאברים שלהן התעלו על המקור, כך גם מקרה להקת ריספשיין, המבצעת קאברים לשירי פופ לועזי שכולם מכירים, ביניהם: ג'סטין ביבר, דפט פאנק, ריהאנה, ג'סטין טימברלייק, דואה ליפה, ברונו מארס, דיויד גואטה, ג'ורג' מייקל ועוד.

הם אנרגטיים, מוכשרים בטירוף, מדויקים מבחינה מוזיקלית, מקצועיים וכריזמטיים. ההרכב צבר עד כה רפרטואר רחב וממשיך להוסיף חומר חדש ועדכני לרשימה ארוכה של שירים מובילים מצוינים.

"השירים והביצועים נבחרים בקפידה ובזכוכית מגדלת" אומר ליאור לוי. "לא תמצאו אצלנו ביצוע 'סתמי' – הכל מדויק, הרמטי וגרובי״.

להקת ריספשיין. צילום: ריקי קנדל

להקת ריספשיין. צילום: ריקי קנדל

איך עושים את זה?

"המחרוזות מובנות רק מתמצות החלקים המעניינים והמוכרים של השירים, כך שהמופע פועם והקהל נסחף".
להקת ריספשן הוקמה לפני כשנה וחצי והחלה מקונספט של הרכב לקבלות פנים באירועים פרטיים, חתונות ובר מצוות. עם הזמן, ליאור הבין כי לקוחותיו לא מסתפקים רק בקבלת פנים וכי ישנה דרישה מצדם לקחת את הוויב המדהים שנסך ולקדם את ההרכב למקום יותר מרכזי באירוע.

מהר מאוד, ההרכב מצא את עצמו מופיע לא רק בקבלות פנים אלא גם כלהקה מרכזית במגוון רחב מאוד של אירועים כגון אירועים עסקיים, מסיבות פרטיות, השקות, מופעי חימום לאומנים גדולים, מופעים בברים ובאירועי קיץ למיניהם.

"המוצר שלנו סחף את הקהל ולאט לאט נכנס לתודעה רחבה יותר" מספר ליאור. "מהר מאוד הבנתי שצריך להגדיל את הרפרטואר ולהכניס גם שירים קצביים ורקידים כך שאנחנו מכסים כיום את שני העולמות: גם את החלק של קבלת הפנים וגם את האירוע עצמו״.

מה הייחוד שלכם שבזכותו הגעתם כל כך רחוק בזמן כה קצר?

"קודם כל עבודה קשה והתמדה. אני מקפיד על חזרות תחזוקה לעיתים קרובות ובכך אנחנו מצליחים לשמור על מקצועיות ורמה גבוהה.

בנוסף, אנחנו מוקפים באנשי מקצוע מהטובים בענף – סאונדמנים, תאורנים וחברות הגברה מעולות. אנחנו לוקחים ברצינות רבה גם את הנראות שלנו על הבמה ועל כן נעזרים בשירותיה של סטייליסטית צמודה אשר מתאימה לנו את הלבוש על פי סוג האירוע והקהל, ובכל פעם נראים קצת אחרת. אני חושב שכל זה מציב רף חדש בעולם להקות הקאברים".

איך אתם מקבלים את הפרסום והתאוצה שצברתם?

"זה מרגש מאוד ובהחלט לא מובן מאליו! זה מחמם את הלב לראות את הקהל מוציא טלפונים ומצלם אותנו כשאנחנו על הבמה. כיף גדול לשמוע את התגובות הנלהבות לאחר כל הופעה, זה אישור לעצמי שמה שאני עושה הוא נכון".

ומה השלב הבא?

"לאור התגובות הנלהבות לעיבודים שלנו, אנחנו בהחלט שוקלים להוציא דיסק גרסאות קאברים בעתיד הלא רחוק״.

קישור לדף הפייסבוק
קישור לדף האינסטגרם
קישור למייל
להזמנות: 0524-325020


להקת "דז’ה וו"

דמיינו שאתם נמצאים באיזה אירוע, אולי זו חתונה, אולי זה אפילו אירוע חברה, וכרגיל אתם מסתובבים בין דוכני האוכל ומחפשים את הנשנוש הבא. עוד לא בדקתם את הקרפצ'יו סלק, אולי תלכו לנסות אותו..
סיימתם לאכול, הדוכנים כבר התקפלו וכעת אתם מתפנים לחלק החברתי של הערב. אתם הולכים בסביבת הרחבה, מפזרים לחיצות ידיים, חיבוקים ונשיקות, ולאט לאט מתחילים לשים לב למוזיקה שעוטפת אתכם מכל הכיוונים. אתם מזהים את השיר שברקע, עדיין לא נופל לכם האסימון איזה שיר זה בדיוק, אבל בוודאות אתם יודעים שזה שיר מפעם, כזה שייתכן שלא שמעתם כבר כמה שנים טובות, אבל בהחלט התגעגעתם אליו.

אתם מתקדמים בהליכה סקרנית, החתיכות של הפאזל עדיין לא התחברו, אבל הקצב כבר מתחיל להזיז לכם את האגן ואת הראש, וחיוך קל עולה על פניכם. מבלי לשים לב, הגעתם לרחבה בתנועות של ג'ון טרבולטה וכעת נגלה בפניכם הקסם!

אז לא, אנחנו לא מדברים על קוסם חתונות, למרות שזו גם אטרקציה מעניינת, אנחנו מדברים על משהו טיפה יותר מרגש. להקת "דז’ה וו" היא להקה לאירועים המנגנת מוזיקה חיה, המורכבת ממספר חברים שהתחילו לנגן להיטים ממש בשביל הכיף שלהם וגילו שמה שעושה להם כיף, עושה לאחרים לא פחות כיף.

להקת דז'ה וו באה לעשות שמח. צילום: לירון אראל

להקת דז'ה וו באה לעשות שמח. צילום: לירון אראל

הלהקה קיימת כבר קרוב ל-8 שנים, בהן היא לקחה על עצמה את תפקיד "המרקידה הראשית" באינספור אירועים. למקרה שתהיתם איזה סגנון מוזיקה יגרום לאנשים לפקוד את הרחבה, נספר לכם רק שהלהקה לוקחת שירי רוקנרול משנות ה-60 וה-70 של אמנים כמו אלביס, הביטלס, סינטרה, לד זפלין, הרולינג סטונס ועוד, ועושה קאברים יוצאי דופן שיגרמו אפילו לדור ה-Z לעשות שאזאם כדי להבין מאיפה מגיע הקסם הזה (ייתכן ותצטרכו לתת להם רמז בעצמכם).

כפי שכבר סיפרנו "דז’ה וו" מורכבת ממספר חברים טובים, כולם מוזיקאים, אנשים שנושמים וחיים את המוזיקה. כל אחד בלהקה הוא גם זמר וגם כותב שירים, יש לחלקם להקות נוספות בהם הם מנגנים ופרויקטים שהם עובדים עליהם, אבל האהבה הגדולה שלהם היא להגיע לאירועים ולהפתיע אנשים עם חוויה יוצאת דופן.

"לכל זוג הטעם והסגנון שלו, יש זוגות שיותר חשוב להם האוכל, יש כאלה שיותר חשוב להם האולם ויש כאלה שהמוזיקה היא מבחינתם ה-main event. אנשים שרוצים שהחתונה שלהם תשקף את אהבה שלהם לתחום מסוים, כמו מוזיקה, לרוב מחפשים משהו שונה שקצת שובר את השבלונה הרגילה ומביא איתו ייחודיות. ההופעה שאנחנו עושים לוקחת את כל חווית המוזיקה למקום אחר לגמרי, ובמקום להיות עוד ציור קיר יפה, היא הופכת מהר מאוד למרכז העניינים". מספרת בהתלהבות נטלי, זמרת הלהקה.

"אנחנו עולים להופיע בכיף גדול, זו אחת ההנאות הכי גדולות שלנו בחיים. עבורנו אין דבר יותר כיף מלראות מישהו מהצד שמדבר עם חברים או עם בת הזוג שלו ולפתע קולט שהוא שומע ברקע שיר אהוב שלרוב הוא שומע רק כשהוא בבית עם חברים. את השירים שאנחנו מנגנים אנשים שומעים כל הזמן בבית, ועם זאת בחתונות ובאירועים יוצא לאנשים פחות לשמוע אותם, ובטח לא כשהם נעשים בביצוע על ידי להקה חיה. אנשים נדלקים בשניה וישר רצים אלינו לבמה, כי אנחנו מצליחים להביא להם את המוזיקה ממקום מפתיע שהם בכלל לא ציפו לו!"

הלהקה מורכבת מזמרת – איתה גם תדברו כשתתקשרו, זמר שגם מנגן בגיטרה, מתופף, גיטריסט ובסיסט ששניהם עושים קולות רקע ומלווים את השירה. בקבלת הפנים ההרכב הופף לאקוסטי ללא המתופף, הגיטרות החשמליות מוחלפות באקוסטיות והבס בקונטרבס ליצירת אפקט רך ועדין יותר.
הלהקה עולה לרוב לנגן בסביבות השעה וחצי (אך לרוב נסחפת יחד עם הקהל ומאריכה את ההופעה), כשלאחריה אפשר להשתמש בפלייליסט שהיא הכינה מראש לחלקים השונים של הערב (קבלת פנים, חופה וכו') או להביא די ג'יי שיקח את המושכות משם.

לשם ההופעה אין צורך ברחבה גדולה מדי וכמובן שלא תצטרכו לארגן שום דבר בעצמכם. למעשה, את כל הלוגיסטיקה וההתנהלות מול אולם האירועים, חברת ההגברה, והגורמים השונים, תבצע עבורכם הלהקה. כך שכל שנותר לכם לעשות הוא פשוט ליהנות מהמוזיקה.
כמובן שלפני האירוע נטלי תתאם איתכם פגישה, בה תסביר לכם כיצד הכל מתנהל ובאותה הזדמנות גם תחליטו יחד על השירים המיוחדים שאתם רוצים לאירוע.
כך או כך, הלהקה יודעת להתחבר לקהל במהירות ולהתאים עצמה בכל רגע לאווירה במקום ולאורחי האירוע.

גם החתן והכלה עולים לפעמים לשיר. צילום: שני צדיקריו

גם החתן והכלה עולים לפעמים לשיר. צילום: שני צדיקריו

מי שיזכה להיות בחתונה בה מופיעה "דז'ה וו" יראה את הקהל נכנס לאנרגיות ומתחיל להשתולל על הרחבה בהתלהבות.
חבר'ה שמסובבים דודות וסבתות, ילדים קטנים קופצים עם חיוך, אנשים שמחזירים לאופנה תנועות ריקוד של אלביס, צ'אק ברי, ג'יימס בראון ועוד, הם רק חלק מהתופעות שצצות ברגע שהלהקה נמצאת על הבמה. האנרגיה נכנסת לכושר שיא ואיתה גם האורחים, וכל האירוע הופך לרגע אחד קסום בו כולם מורידים את המסכות וחוזרים לשעשוע כיף ואמיתי ללא גבולות.

אז בפעם הבאה שאתם מגיעים לאירוע כדאי שתעשו קצת חימום ומתיחות לפני שאתם עולים לרחבה. ייתכן שלהקת "דז׳ה וו" מחכה לכם שם, מוכנה להעיף אתכם באוויר ולעשות שמח.

טלפון: נטלי – 054-7357373

קישור לאתר להקת דז'ה וו – להקה לאירועים
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם
לקליפ

תנועות של נראו על רחבת הריקודים כבר קרוב ל50 שנה. צילום: מעיין שוורץ

תנועות של נראו על רחבת הריקודים כבר קרוב ל50 שנה. צילום: מעיין שוורץ


 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם להקת "ריספשן"


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר