תכשיטים אילוסטרציה (מאגר Shuttertstock)
תכשיטים אילוסטרציה (מאגר Shuttertstock)

חנויות תכשיטים מומלצות בפתח תקוה

מחפשים אחר חנויות תכשיטים בפתח תקוה? יצאנו להכיר את החנויות המובילות בעיר

פורסם בתאריך: 12.11.18 13:36

אופיר פז תכשיטים

על המקום: אופיר פז, הינה רשת של שתי חנויות תכשיטים הממוקמות ברחוב מוהליבר 7 בפתח תקווה.
החנות הראשונה נפתחה בשנת 1989 ,בשותפות האחים אסתר הרפז ואבי אופיר. אבי אופיר אשר מגיע עם ניסיון עשיר מעולם התכשיטים , הן בפן המקצועי והן בפן השירותי, החליט לאחר 13 שנה בהן עבד וניהל בחברת "הבורסה לתכשיטים", לצאת לדרך עצמאית. כעבור מספר שנים, בשנת 2010, הוחלט בצעד משותף, להרחיב את העסק וכך נפתחה חנות נוספת באותו הרחוב – הפעם לממכר תכשיטי כסף.

בחנות תכשיטי הזהב תוכלו למצוא תכשיטי זהב ויהלומים , שעונים, כלי כסף , מתנות , כלי יודאיקה, ועיצובים לפי הזמנת הלקוח, בחנות תכשיטי הכסף
תמצאו מותגי יוקרה איטלקיים מובילים בייבוא אישי היישר מהתערוכות האחרונות באיטליה , מותג PANDORA שתפס את מקומו כמותג המוביל כיום בארץ, תכשיטי גברים ועוד. בנוסף, מציין אבי אופיר כי במקום בית מלאכה שנותן שירות מלא לכל התיקונים ההזמנות האישיות וחידוש התכשיטים שלכם.

מי בעסק: שתי החנויות מנוהלות ע"י המשפחה. את הבעלים אבי אופיר ואלישע הרפז תוכלו למצוא בחנות הזהב ואת ילדיהם זיו ואיילת אופיר תמצאו בחנות הכסף. בנוסף, במקום ישנן עוד שתי עובדות נאמנות אירנה ולנה ואת מעצב התכשיטים, ואומן החידושים והרעיונות – בגרט.

הייחודיות שלנו: "יש כמה סיבות טובות לרכוש אצלנו" אומר אופיר "ראשית, החנות שלנו היא בין החנויות הוותיקות בעיר, שבה השירות עומד בראש מעיינינו וזאת עוד לפני המכירה, מה שלא רגיל במקומות אחרים." הוא אומר ומסביר "השירות כולל אחריות לכל החיים למוצרים אותם אנו מוכרים". בנוסף הוא מדגיש שאצלם אפשר למצוא את המבחר הגדול ביותר בעיר לתכשיטי זהב, יהלומים ועוד "אנחנו מבקרים פעמיים בשנה באיטליה בתערוכות המובילות ומייבאים את התכשיטים מהשורה הראשונה. אנחנו תמיד מקפידים להיות עדכניים בחידושים האחרונים. בנוסף, במקום יש לנו בית מלאכה שבו אנחנו מיצרים תכשיטים על פי הזמנה ויש לנו משבץ במקום, משהו שכמעט קשה למצוא בחנויות תכשיטים, שבדרך כלל שולחים את ההזמנות החוצה".

הקשר עם הלקוחות: "אנחנו חנות משפחתית וקבלת הפנים אצלנו היא כמו במשפחה, 95 אחוז מהלקוחות שלנו אלו לקוחות חוזרים ומי שרכש פעם אחת אצלנו, רואה את ההבדל בנינו לבין מקומות אחרים והופך להיות ברוב המקרים קבוע אצלנו. אנחנו מכירים את רוב הלקוחות שלנו בשמם הפרטי ומכירים את הטעם שלהם ואת מה שהם אוהבים" הוא מסביר. "על מנת להקל על הלקוחות שלנו, יצרנו חנות אינטרנטית שבה ניתן לרכוש תכשיטים שלנו מכל רחבי הארץ וכן יש לנו דף פייסבוק פעיל, שהלקוחות יכולים במהלך שעות העבודה לפנות אלינו בשאלות".

מה צריך לשאול כשקונים טבעת אירוסין או תכשיטי זהב?

"שאלו ובידקו האם ישנה מדיניות החזרה על תכשיטים, והאם יש תעודת אחריות, ובמידה וכן מה התנאים שלה", הוא אומר. "המדיניות שלנו שנובעת מרמת שירות מאוד גבוהה שאנחנו מאפשרים על פי החוק החזר בזמן שהחוק מאפשר וכמובן החלפה ללא הגבלת זמן, כל זמן שהמוצר חדש. האמינות שלנו, זה הנכס הכי גדול שיש לנו ובמשך 30 שנות
פעילות, שמנו הולך לפנינו".

שעות הפעילות:

ימים ראשון, שני, רביעי וחמישי: משעה 9:00-19:30.

שלישי ושישי משעה 9:00-14:00.

חנות הכסף פתוחה ביום שלישי גם אחר הצהריים.

רחוב מוהליבר 7 פתח תקוה
03-9139144, 03-9314918

אופיר פז תכשיטים


תכשיטי שרף

אין כמעט משהו שיכול לעורר רגשות חיוביים ועניין כמו תכשיטים. הם באים במגוון צורות, צבעים, סגנונות ועיצובים ומוסיפים נופך רב לכל מי שעונד אותם. כיום, ניתן למצוא מבחר עצום של תכשיטים מסוגים שונים, כגון שרשראות, עגילים, צמידים ועוד.

כדי למצוא את התכשיט שיתאים לכם בכל פרמטר, אתם לעתים צריכים להשקיע זמן רב. כדי לחסוך לכם אותו, יצאנו להכיר לכם את עסקי התכשיטים המובילים בעיר, כך שתוכלו למצוא את אשר חפצה נפשכם בקלות וביעילות.

על המקום

החנות נמצאת ברחוב אהרון קציר 7 בפתח תקוה והינה חנות משפחתית בעלת היסטוריה ענפה וותק רב – השנה החנות תציין כ-40 שנות פעילות שהסתכמו באלפי ואף עשרות אלפי לקוחות מרוצים שזכו ליהנות מתכשיטים יוקרתיים ואיכותיים, בנוסף לשעוני יד העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צוות החנות מחזיק בידע רב וניסיון בכל הקשור לתכשיטים, זהב, יהלומים ואבני חן עם תעודה ייחודית לכל תכשיט.

הקטלוג המוצע בעסק גדול במיוחד וכולל מגוון מותגים ותכשיטים כגון טבעות אירוסין ונישואין, טבעות זירקון ויהלומים, צמידים מעוצבים ועוד, בנוסף לתכשיטים בתוצרת יד, עם מתן דגש נרחב לאפשרויות התאמה ללקוח לפי בקשתו ולפי תכונותיו.

כמו כן, החנות מספקת שירותי צורפות ותיקון שעונים, שמאים מוסמכים לתכשיטים עבור פרטים וחברות ביטוח, יעוץ בתחום יהלומים והתמחות מיוחדת לניקוב חורים באוזניים, במיוחד לתינוקות.

תכשיטי שרף

תכשיטי שרף

מי בעסק

העסק מנוהל על ידי הרצל שרף, שמאי ומעריך מוסמך מטעם התאחדות הסוחרים בענף התכשיטים. שרף הוא גם בוגר קורס במכון הגמולוגי הישראלי ליהלומים ואבני חן. במסגרת תפקידו, מציע שרף מבחר שירותים ייחודיים המצרפים את הידע והניסיון שהוא צבר באופן אישי לרווחת כלל לקוחותיו ומתן שירות מקצועי. הצוות הינו צוות משפחתי המומחה גם הוא ברזי אומנות התכשיטים והצורפות, מה שיוצר אווירה מהימנה ושירות מקצועי ומסור.

הייחודיות שלנו

"אנו נמצאים זמן רב בשוק ולכן יש לנו היצע נרחב יותר ואפשרויות התאמה מדויקות וגדולות יותר לכל לקוח ולקוח. ניתן למצוא אצלנו שירותים נוספים ובלעדיים כמו הערכות שווי זהב ויהלומים, שמאות מקצועית בנושא תכשיטים עבור חברות ביטוח ובתי משפט, בנוסף למכירה, קניה ומשכון של זהב.

"אנו גם מצליחים ליצור שילוב נדיר שבו אנו מספקים תכשיטים איכותיים ויוקרתיים תוך שמירה על מחירים סבירים והוגנים, כך שכל לקוח יכול להגיע אלינו ולדעת שהוא רוכש בחנות אמינה עם אחריות ומקצוענות ללא פשרות."

הקשר עם הלקוחות

"אנו שמחים לראות פרצופים מוכרים בכל פעם מחדש, ואין ספק שמה שעושה לנו את היום הוא חיוך של לקוח מרוצה, ולמזלנו יש לנו הרבה כאלו. במהלך השנים ליווינו אנשים שקנו טבעת נישואין וכיום אנחנו נותנים שירות לדורות ההמשך שלהם ובכך אנחנו נותנים ביטוי מלא למונח "עסק משפחתי".

אנחנו מאוד אוהבים לשמח אנשים ולבוא לקראתם בכל הקשור להתאמה ולמחירים עממיים. אנחנו רואים את הפירות של כך בעצם זה שלקוחות חדשים הופכים ללקוחות חוזרים, ביחד עם לקוחות חדשים שמגיעים מהמלצות חמות שהם מקבלים מאותם הלקוחות."

מה צריך לשאול כשקונים טבעת אירוסין או תכשיטי זהב?

"חשוב לא להיות פזיזים ולבדוק את נתוני התכשיטים. אל תהססו לשאול מהם הנתונים של כל תכשיט בנוסף לבירור ולימוד של הנושאים החשובים שהם אלו שיקבעו את הערך והייחודיות של התכשיטים אותם תקנו. אם יש מונחים שאתם לא מבינים בהם, אל תהססו לשאול – אתם צריכים להגיע למצב שבו אתם יודעים מה אתם קונים ושתינתן לכם תעודה ייחודית שמבהירה זאת".

שעות הפעילות

ימים א'-ב' וד'-ה' 9:30 – 19:30

ימים ג' ו ו' 9:30 – 14:00

טלפון: 053-5201199

תכשיטי שרף פתח תקוה

תכשיטי שרף פתח תקוה


"מ.א. תכשיטי יוקרה" – העיקר שתצאו מרוצים

רוב הריאיון עם יעל, מנהלת חנות התכשיטים "מ.א. תכשיטי יוקרה", התנהל סביב האנשים שמגיעים אל החנות ונכנסים ללבה. לא יכולתי שלא לשים לב לצורה המכבדת והחמה בה מדברת יעל על כלל לקוחותיה, ולחשיבות הרבה שהיא מעניקה לנושא השירות ללקוח.

בסוף הריאיון, שאלתי את יעל שאלה פשוטה: "האם מגיעים אלייך לקוחות חוזרים?", והיא ענתה מיד: "המון". באותו הרגע, חלחלה בי ההבנה ש"מ.א. תכשיטי יוקרה" הינה חנות מקצועית ומצליחה לכל דבר ועניין. אחרי הכל, כאשר מגיעים אל בית עסק מסוים אינספור לקוחות קבועים, אין ספק שהוא מתנהל בצורה הנכונה.

במידה ואתם עדיין סקפטיים לגבי המסקנה הזו, אנו בטוחים שתשכנעו סופית לאחר שתקראו את הריאיון המלא עם יעל, מנהלת חנות התכשיטים "מ.א. תכשיטי יוקרה".

"מ.א. תכשיטי יוקרה" – העיקר שתצאו מרוצים

מ.א. תכשיטי יוקרה

על המקום: "מדובר בחנות לתכשיטי יוקרה העשויים מזהב. החנות ממוקמת בקומת הכניסה של 'קניון גנים' שבפתח תקווה ומוכרת שרשראות, טבעות, עגילים ויהלומים בעבודות יד. אנו עובדים עם אמני תכשיטים מובילים בתחומם, על מנת לספק לקהל לקוחותינו היצע רחב של תכשיטים איכותיים וייחודיים. המטרה המרכזית שלנו היא שכל לקוח יוכל למצוא במקום את התכשיט המתאים עבורו, ועל כן, אנו גם מתמחים בייצור תכשיטים ויהלומים במקום, לפי קו המחשבה של הלקוח".

מי בעסק: "בעלי המקום נמצאים בענף התכשיטים כבר 13 שנים, ואני בעלת 35 שנות ניסיון בתחום. כמו כן, עובדת אצלנו עוד אישה חמה ומקצועית, העונה לשם טניה".

הייחודיות שלנו: "האווירה היא המרכיב העיקרי שמבדיל אותנו מחנויות תכשיטים אחרות, חד וחלק. בזכות האנשים החברותיים והחמים שעובדים במקום, שוררת אצלנו האווירה הנעימה והמקבלת, אשר מאפיינת את "מ.א. תכשיטי יוקרה" כבר שנים רבות ומושכת אל המקום קהל לקוחות עצום".

הקשר עם הלקוחות: "הלקוחות הם כל עולמנו. אנו מתייחסים אל האנשים שנכנסים לחנות כבני אדם, ולא כלקוחות פוטנציאליים. מבחינתנו, כל אדם שנכנס לחנות צריך להרגיש כאילו הוא מצטרף למשפחת המקום ולקבל יחס חם ומכבד לאורך כל תהליך בחירת התכשיט".

מה צריך לשאול כשקונים טבעת אירוסין או תכשיטי זהב? "אין לזה נוסחה קבועה, מדובר בעניין אינדיבידואלי לחלוטין. כאשר נכנס אלינו לקוח לחנות, אנו מעניקים לו שירות מקצועי בהתאם לצרכים הספציפיים שלו. למעשה, הוא לא צריך לשאול אותנו דבר, מכיוון שהתפקיד שלנו הוא לכוון אותו לבחירה הנכונה ולהבין יחד אתו מהם המרכיבים המשמעותיים ביותר עבורו בתכשיט".

"מ.א. תכשיטי יוקרה"

כתובת: קומת הכניסה, "קניון גנים" (העצמאות 65, פתח תקוה).

שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:45-21:00, יום ו' 9:45-14:00.

טלפון: 03-6706336

מ.א. תכשיטי יוקרה

מ.א. תכשיטי יוקרה


שנרך תכשיטים

את חנות התכשיטים "שנרך תכשיטים" הממוקמת מול בניין ההסתדרות ההיסטורי, בבניין חד קומתי בפתח תקווה, שהיה מיועד לשימור, אולי תפספסו ברגע הראשון, אבל בטוח שחלון הראווה היפהפה והאקסקלוסיבי שלה יתפוס את מבטכם. ולכשתכנסו, תמצאו מגוון תכשיטים חדשני, קלאסי ומרהיב, באיכות הטובה ביותר, עם פריטים שנבחרו אחד אחד על ידי נחום ושרה שנרך, בעלי החנות.

על המקום: שנרך תכשיטים נוסדה בשנת 1950, על ידי עמנואל וגולדה שנרך. עמנואל, שהיה צורף ושען מדופלם, ואשתו גולדה, שרתו דורות של לקוחות בחנות עד לשנת 1980, השנה בה, בצער רב, חלה עמנואל ונפטר. לאחר שנה שהייתה החנות סגורה, החליט הבן, נחום, לצד אשתו שרה, לקחת לידיו את ניהול החנות. נחום מספר: "אני צורף אומן ויהלומן שסחר שנים בבורסת היהלומים. לאחר שאבי נפטר, החלטתי לפתוח את החנות מחדש ומאז אנחנו משרתים דורות של לקוחות נאמנים ומרוצים. אנו מתמחים קודם כל במתן עצה מקצועית והוגנת והתאמת תכשיטים לצרכי הלקוח, לצד זה אנחנו גם מייצרים ומבצעים את כל עבודות התכשיטים בעבודת יד בבית המלאכה שלנו, על פי דרישות הלקוח".

מי בעסק: את החנות מנהלים כיום שני בני הזוג, נחום ושרה. "לפני שפתחנו מחדש את החנות", מספרת שרה, "אני הייתי בעיסוק אחר בחיים שלי. לבקשת אמו של בעלי שנשארה לבדה, אני נכנסתי לעניינים, יחד עם נחום. לא היה לי אף פעם עניין במסחר ולא חשבתי שאצליח אבל הופתעתי לטובה מעצמי. כיום אני כבר 40 שנה בחנות, ואני משרתת דור רביעי וחמישי של לקוחות, אנשים מגיעים כי סבתא או סבתא רבתא שלהם קנתה אצלנו תכשיט, או בהמלצת הורים, מכרים או חברים. ממש לא מזמן הגיעה מישהי שיצרה אצלנו ענק לפני 30 שנה. עכשיו היא החליטה שהיא רוצה להתחדש, אז אנחנו מוציאים את היהלום מתוך הענק הקיים ומעצבים לה משהו מודרני ועכשווי, לשלב בתוכו את אותו היהלום".

החנות בפתח תקוה. צילום: נחום שנרך

החנות בפתח תקוה. צילום: נחום שנרך

הייחודיות שלנו: "אני קוראת לחנות הזאת 'חנות קטנה ומטריפה", מספרת שרה. "משום שאנו מייצרים או רוכשים את הפריטים שבחנות ממיטב היצרנים והמעצבים בארץ ובעולם. כל תכשיט נבחר בקפידה תוך כדי שימת דגש על טיבו ועיצובו. כמו כן, אנחנו מומחים בעיצוב תכשיטים וביצועם, תוך הקפדה יתרה והתאמה אישית, עד לפרטים הקטנים ביותר. הידע הרב שרכשנו במהלך 70 שנות קיום החנות, מגלם בתוכו את המקצוענות של שני דורות צורפים, ואת האהבה הרבה לכל האמור לעיל".

הקשר עם הלקוחות: "המגוון הרחב של לקוחותינו", אומר נחום, "יודע ומצפה למצוא בחנות שלנו פריטים בעלי ייחודיות, או ביצוע עבודות צורפות והזמנת תכשיטים ברמה הגבוהה ביותר. בפתח תקווה יש מספר רב של חנויות תכשיטים, כ-60 חנויות, ולכן אנו מוצאים לנכון להיות המובילים במבחר תכשיטים ושעונים, ובמתן עצה טובה, התאמה אישית והקפדה על ביצוע הדברים בצורה המושלמת, ועל כך יעידו דורות של לקוחות, ביניהם גם קהל מסורתי ודתי. התגובות מצד הלקוחות נפלאות, דבר הנותן לנו מדי יום כוחות מתחדשים להמשיך את פעילות החנות, אשר בשנת 2020 תחגוג 70 שנה להיווסדה. נעים לנו לפגוש את לקוחותינו החוזרים, באווירה פתח תקוואית ותיקה, ולהעלות זיכרונות מהעיר הישנה. יחד עם זאת, אומרים הלקוחות כי האווירה השורה בחנות תמיד נעימה ומשפחתית, וכך נרקמים הקשרים בינינו לבין הלקוחות. אנחנו שמחים ומקווים להמשיך את מסורת החנות עוד שנים, ולשרת את הלקוחות כמיטב המסורת הנהוגה בחנות שלנו".

שנרך תכשיטים
שעות הפעילות: ימי א', ב', ד' – בין 9:00 ל-13:00, בין 16:00 ל-19:00
ימי ג', ה', ו' – בין 9:00 ל-13:00
כתובת: ההסתדרות 24 פתח תקווה
טלפון: 03-9303227

צילום: נחום שטרך

צילום: נחום שנרך

טבעת יהלום. צילום: נחום שנרך

טבעת יהלום. צילום: נחום שנרך


יהלומי קוראייב

חנות התכשיטים 'יהלומי קוראייב' מציעה מגוון תכשיטי זהב בצבעים שונים משובצי יהלומים באיכות בלתי מתפשרת.

קניית תכשיט מלווה באלמנטים רגשיים, לא רק כלכליים ולכן יש חשיבות רבה לבחירת חנות התכשיטים ולבעלי החנות שיספק לקונים שירות לקוחות בסטנדרטים גבוהים תוך סובלנות ורגישות יתרה. כזו היא, חנות התכשיטים יהלומי קוראייב בפתח תקווה, בבעלותו וניהולו של דוד קוראייב מזה שמונה שנים. לקוחות המגיעים לחנות בשל ההיצע המגוון והאיכותי של התכשיטים, חוזרים שוב בזכות השירות, האווירה והייחודיות של המקום.

דוד קוראייב, צורף ותכשיטן בעל ארבעים שנות ניסיון בענף התכשיטנות, מיישם גישה מיוחדת של תכשיט בהתאמה אישית, בהתאם לאישיות, מרכיבי האופי והעדפותיו של הלקוח. כאשר מגיעים גברים לחנות המבקשים להפתיע את בת זוגם בתכשיט יוקרתי, דוד יתפנה ויסייע להם בהתאמת התכשיט הספציפי בהתאם למאורע הנחגג ולקווי האופי של בת הזוג. אם מדובר בנשים המגיעות לרכוש תכשיט בעצמן הן יקבלו את מלו ההכוונה מדוד בהתאם לתכשיט המועדף עליהן ובהתאם לתקציב הרצוי.

החנות מקפידה על שירות לקוחות מקסימלי ואיכות מוצרים ללא פשרות ומספקת אחריות לכל רכישה. צוות החנות מקצועי, חייכן ואדיב והחנות מנוהלת על פי עקרונות היושרה והאמינות וראיית הלקוח במרכז ומעבר לכל.
בחנות התכשיטים "יהלומי קוראייב" תמצאו מגוון של תכשיטי יוקרה, תכשיטים "יומיומיים" וכן תכשיטים אלגנטיים במיוחד לכל אירוע. העיצובים מתחלפים בין אלגנטי וקלאסי ובין עיצוב מורכב וחדשני, מה שממצב את החנות בשורה הראשונה בתעשיית התכשיטים במרכז.

אילו תכשיטים נמכרים בחנות?

"בחנות מוצעים תכשיטי זהב, יהלומים וזרקונים. אנו מוכרים טבעות אירוסין, טבעות נישואין, עגילים, תליונים, שרשראות, צמידים, רבידים, ועגילים לילדים. ניתן לבצע במקום חורים באוזניים בשיטה הרפואית החדשה ולבחור בעגיל זהב איכותי במקום. מלבד התכשיטים, יש בחנות שעונים קלאסיים לגברים ולנשים ממיטב החברות המוכרות והוותיקות, כגון: סיטיזן, טיימקס, עדי, וגם שעוני קיר, ואנו מבצעים גם תיקונים לכל סוגי התכשיטים".

מהו הרקע שלך בעולם התכשיטים והצורפות?

"אל עולם התכשיטים נחשפתי כשהייתי בן 14, כבר אז התחלתי בלימודי הצורפות ומאז המשכתי והתמקצעתי בתחום יותר ויותר לאורך השנים.
"האהבה שלנו לתכשיטים עוברת במשפחה כנראה, כי היום בני, נתנאל קוראייב, עובד בחנות יחד איתי. נתנאל למד שיבוץ מקצועי ואני למדתי והוסמכתי כצורף, כך שהוא משבץ ואני צורף והעבודה המשותפת נעשית באהבה ובאווירה נעימה".

האווירה המשפחתית המקרבת, מורגשת בעבודתם המקצועית האיכותית של השניים ומועברת אל לקוחות החנות, אשר זוכים ליחס אישי, לחיוך, ולסובלנות יתרה, כמעט אין סופית, כשהם מגיעים לבחון ולבחור תכשיטים.

 

מה מ

הכניסה לחנות. צילום עצמי

הכניסה לחנות. צילום עצמי

ייחד את חנות יהלומי קוראייב?

"הדברים העיקריים שמייחדים אותנו ב'יהלומי קוראייב" הם איכות המוצרים שאנו מספקים ושירות הלקוחות תוך ייעוץ מקצועי בעזרה בבחירת התכשיט המתאים ביותר לכל אירוע ומטרה, כמובן במידה והלקוח מעוניין בהמלצתנו. אנו מעודדים את הלקוחות להישאר בחנות קצת יותר ולבחון מספר אפשרויות שונות, כדי לצאת שלמים ומרוצים מההחלטה".

"יש כמובן שישנם לקוחות שיודעים בדיוק מה הם רוצים ואינם זקוקים להכוונה שלנו. הקו המנחה הוא להתאים את עצמינו לכל לקוח, לרצונותיו וצרכיו, ולא לדחוף בכוח רק כדי לסגור מכירה, חשוב לנו שהלקוח יהיה מרוצה מהקניה שביצע, לאורך שנים".

ואתם מוכרים תכשיטים בעיצוב אישי?

"בהחלט. אנו מציעים מגוון שרשראות עם תליוני שם או תמונות, טבעות וצמידים עם חריטת שם או ברכה. אפשר לבחור תכשיטים מעוצבים ככל העולה על הדעת, ואנו נייצר את התכשיט המדויק בעיצוב האישי על פי הבחירה. לקוח יכול להגיע לחנות עם רעיון מופשט ולא מגובש ואנו נשב איתו ונגבש איתו יחד את הרעיון לכדי תכשיט של ממש בהתאם לרצונותיו. החנות פועלת על פי מודל יצירתי מאוד, ואין גבול לחלומות התכשיטים שהגשמנו עד כה ללקוחותינו ונמשיך להגשים".

חנות "יהלומי קוראייב"
כתובת החנות: מוהליבר 3, פתח תקווה
טלפון: 03-6040800
ק
ישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

יהלומי קוראייב. צילום עצמי

יהלומי קוראייב. צילום עצמי

תכשיטים באיכות בלתי מתפשרת. צילום עצמי

תכשיטים באיכות בלתי מתפשרת. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר