יעקב הנגר
יעקב הנגר

יעקב הנגר – כשאיכות ושירות ברמות הגבוהות ביותר משתלבים יחד

פורסם בתאריך: 14.11.18 15:20

יעקב הנגר בעל ותק מעל 25 שנות יצירה בנגרות איכותית ומובילה. "עד המעבר למפעלינו החדש והמתקדם ביישוב עלי זהב, היינו נגרית בוטיק קטנה שייצרה וסיפקה מוצרים לחברות מטבחים ולקוחות אדריכלים. מאז, הספקנו להקים את אולם התצוגה באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה ולמצב את המותג "יעקב הנגר" כייצרן ומשווק מטבחים מעוצבים מהמובילים באזור המרכז." מסביר יעקב.

יעקב מציין, שהיום, לאחר שנים רבות של התמקצעות וחקר שוק הם מיישמים את שיטת ”ONE STOP SHOP” ומספקים תחת קורת גג אחת את המכלול : "מטבח מושלם במחיר מושלם"- שכולל את כל המוצרים המשלימים-שיש, כיורים, ברזים, חיפויי קיר שונים ומוצרי חשמל (“לבנים“) ,תנור, כיריים, קולט, מדיח, מקרר ועוד. כל זאת במחירים אטרקטיביים מאוד ואספקה מהירה.

"הלקוח נמצא תמיד במרכז וכל צוות המומחים שלנו, עמלים להשגת שביעות רצונו" מסביר יעקב את החזון שלו.

יעקב הנגר

יעקב הנגר

החברה מציעה, מפרט ביצוע מהחומרים הטובים ביותר: עץ סנדוויץ‘ מובחר רב שכבתי, צירים מתקדמים מהסדרות החדשות, מגירות מתקדמות ושקטות, מגוון דלתות מטבח ותגמירים מיוחדים ממיטב הספקים.
כל הסגנונות- כפרי, מודרני, קלאסי. עם ציפויי פולימר, פורמייקה, זכוכית, היי גלוס, וצבע תנור.

עיצוב וביצוע על ידי מומחים:  ייעוץ, תכנון ועיצוב על ידי מעצבים מנוסים, כל לקוח לפי צרכיו, מדידה מקצועית בלייזר, ביצוע הנגרות וההרכבה על ידי בעלי מקצוע מיומנים לקיצור שלב ביצוע העבודה בבית הלקוח.

אמינות, שירות ואחריות ללא פשרות: אחד הדברים שבחברה שמים דגש זה על עמידה בלוח הזמנים לביצוע העבודה, יחס אישי הוגן לאורך כל הדרך ושרות עם חיוך, אחריות ל 7 שנים וטיפול מהיר בקריאות שירות.

קניה בטוחה וחכמה ומחיר לכל כיס: ביעקב הנגר המחיר הגיוני, תחרותי ושפוי והחברה מעניקה ביטחון כלכלי על ידי תשלום רוב הסכום לאחר אספקת המוצר ופריסת תשלומים נוחה, עם אפשרות ל 36 תשלומים שווים בהוראת קבע. ולבסוף רכישת מוצרים משלימים ”ONE STOP SHOP“- שיש, כיור, ברז, ומוצרי חשמל למטבח בקניה אחת מוצלחת.

יחס ללקוח: ביעקב הנגר מוקנית ללקוחות תחושת יחס אישי, התייחסות לכל לקוח חמה ומשפחתית, לכן לא בכדי יש לחברתנו יתרון גדול בכך שלקוחות רבים פונים אלינו מפה לאוזן על ידי לקוחות ממליצים.

 

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
לקביעת פגישת ייעוץ: 3779*


כתבה שיווקית בשיתוף עם יעקב הנגר


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר