מרפאות שיניים בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
מרפאות שיניים בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

מרפאות שיניים בפתח תקווה שכדאי להכיר

בואו נודה, הרבה מאיתנו חוששים להגיע לרופא השיניים. כאשר אנחנו דוחים את הביקור אנחנו מייצרים בעיה חמורה אף יותר שיכולנו למנוע אם היינו מגיעים לביקורת שנתית. כדי להוריד קצת את הלחץ, כדאי שנבחר את רופא השיניים המתאים לנו לפי שיטת הטיפול והאג'נדה האישית

פורסם בתאריך: 26.11.18 12:26

ד"ר סייף, מרפאת שיניים בפתח תקוה

את הביקור במרפאת השיניים נדחה לרוב עד שנחוש כאב או נגלה חור בשן. לכן, לביקור במרפאת שיניים טובה חשיבות רבה. ד"ר סייף הוא רופא שיניים בעל ניסיון רב בתחום רפואת שיניים ואסתטיקת פה ולסת. ד"ר סייף וצוות המרפאה שממוקמת בפתח תקווה, שמים להם למטרה לשמור לכם על החיוך, גם בזכות הטיפול הרפואי וגם בזכות ניסיון רב שנים ברפואת שיניים, לצד שירות ברמה גבוהה וטיפול מסור. לד"ר סייף ידע עשיר וניסיון קליני רב בביצוע שתלים ושיקום הפה, והוא מטפל בשיטה מיוחדת ועדינה, המאפשרת טיפולים במינימום כאב.

מרפאת ד"ר סייף מתמחה במגוון פתרונות רפואיים ובהם טיפולי שורש, עקירות וסתימות לבנות וכן בטיפול בבעיות חניכיים, פה ולסת ושיקום הפה. כמו כן, מרפאת ד"ר סייף מציעה טיפולים בתחום אסתטיקה של הפה והלסת דוגמת יישור שיניים בכל השיטות, הלבנת שיניים, ניתוחי חניכיים, שחזורים אסתטיים, מבנים, הרמת סינוסים, השתלות שיניים, ושיקום שתלים. גם כתרים מכל הסוגים וציפויים מבוצעים במקצועיות רבה במרפאה. ד"ר סייף מציע צילום פנורמי במקום, טיפולים רפואיים מתקדמים בסטנדרטים גבוהים ובאווירה רגועה ונינוחה. במרפאה שמים דגש על מתן שירות אישי וטיפול רפואי מקצועי לכל מטופל, הכולל בניית תוכנית טיפול מותאמת אישית.

במרפאתו של ד"ר סייף ניתן לבצע טיפולים מורכבים והשתלות שיניים ביום אחד במרפאה. מדובר בטיפול שמתבצע בטשטוש ומאפשרים לרכז את כל טיפולי השיניים ולבצע אותם בפעם אחת. היתרון הוא ברור- חסכון של חששות, כאבים וזמן יקר. הבחירה בשיטת טיפול זאת נחשבת לפופולרית במיוחד ורבים מעדיפים לבצע את טיפולי השיניים המורכבים והשתלות השיניים בפעם אחת "טיפול שכזה מיועד למטופלים עם בעיות מורכבות כמו טיפולי שיניים מורכבים והשתלות שיניים", אומר ד"ר סייף "במרפאה עומדים לרשותי לצורך כך חידושים טכנולוגיים וטיפולים חדשניים ומתקדמים שהופכים את ההליך לקל ופשוט יותר".

גם טיפולי הלבנת שיניים מבצעים במרפאה. הטיפול נמשך 45 דקות ובסיומו מתקבלות שיניים לבנות במראה אחיד. היתרון בטיפולי הלבנת שיניים אל מול משחות מלבינות המוצעות ברשתות השיווק והפארם היא ריכוז גבוה של החומר הפעיל המבטיח את הלבנת השיניים. "מדובר בטיפול קצר ומהיר שבסיומו התוצאה המתקבלת היא שיניים לבנות בצבע אחיד ויפה", מסביר ד"ר סייף.

חיוך מושלם וצחור יוכלו להשיג גם בעלי שיניים סדוקות, כאלה שצבע שיניהם אינו אחיד או שהנם בעלי רווח בשיניים- תודות לציפוי השיניים והכתרים המוצעים במרפאות של ד"ר סייף. הציפוי מכסה את השן רק בצד הקדמי ואילו הכתרים מכסים את כל השן. ישנם הבדלים נוספים בין השניים וייעודם שונה- ציפוי החרסינה מודבק רק על שיניים בריאות ומיועד לשינוי קל של צבע וצורת השן בחזית. הכתרים לעומת זאת נותנים מענה בכל הקשור בשיקום וחיזוק השיניים הרוסות ושיניים שעברו טיפול שורש.

את צילומי השיניים מבצעים במרפאתו של ד"ר סייף בטכנולוגיה חדשנית באמצעות מצלמה אינטרא אוראלית המאפשרת צילום מדויק וקרוב. כל זאת ללא החדרת חומרים כפי שהכרנו בשיטות הצילום האחרות

"במרפאה מעניקים יחס אישי לכל מטופל. הטיפול הניתן במרפאה הוא מקצועי וכולל את הטכנולוגיות החדישות והטיפולים המתקדמים ביותר" מסביר ד"ר סייף. מרפאת השיניים של ד"ר סייף שנמצאת בפתח תקווה מתהדרת בקדמה טכנולוגית, טיפול מקצועי ויחס אישי. במרפאה דוברים עברית ורוסית וכל אלה יחד יבטיחו שגם בסוף הטיפול תצאו עם חיוך מושלם.

ד"ר סייף, רופא שיניים

גוטמן 28 פתח תקווה

חניה חינם

טלפון: 03-6006252

קישור לאתר

ד"ר סייף. ד"ר סייף מרפאת שיניים

ד"ר סייף. ד"ר סייף מרפאת שיניים


מרפאת שיניים "דנטל קליניק": הכירו את ד"ר אלונה פצ'וני ונתן אגייב

מרפאת השיניים של ד"ר אלונה פצ'וני וד"ר נתן אגייב, היא מרפאה חדשה ונעימה השוכנת ברחוב אורלוב 77 בפתח תקווה. בסביבת המרפאה, קיימים מכונים רפואיים ועסקים רבים, תחבורה ציבורית בשפע לנוחיותכם, וחניה למגיעים באופן עצמאי הכוללת גישה מלאה לנכים.

ד"ר אלונה מעניקה שירותי רפואת השיניים בפתח תקווה כבר יותר מ-16 שנים ובתחום יישור השיניים בפרט, מעניקה טיפולים בשיטת 'IROK' החדשנית והמתקדמת (קשתיות). ד"ר אלונה צברה ניסיון רב במרפאות בארץ, כאשר בדרכה אספה מטופלים רבים ונאמנים שהמשיכו להגיע אליה באופן קבוע בעקבות הטיפול המסור והמקצועי.

ד"ר נתן הוא רופא שיניים עם ותק של 25 שנים שצבר לקוחות רבים ומוניטין רב המתעסק בעיקר בתחומים: השתלות, פרוטטיקה, שיקום שיניים ושתלים. המרפאה המשותפת מקבלת מטופלים מאזור פתח תקווה והסביבה באווירה משפחתית וחמה תוך טיפול מקצועי ויחס האישי לכל לקוח ולקוח.

בזמן טיפול. צילום: זאב שטרן

בזמן טיפול. צילום: זאב שטרן

שירות הלקוחות במרפאה היא בעדיפות ראשונה, כאשר המטופלים מקבלים לווי מהרגע בו הם יוצרים קשר עם המרפאה עד לסיום הטיפול. הטיפולים הניתנים במרפאה מוקפדים מאוד ומוענקים תוך שמירה על סטנדרט טיפולים ברמה גבוהה והטמעת החידושים בעולם הרפואה. חשוב לציין כי המרפאה עובדת במשך כל השבוע ומעניקה מענה עזרה ראשונה וטיפולי חירום במקרה הצורך, כאשר ניתן להזמין תור במהירות וללא צורך בהמתנה ארוכה.

לצדם של ד"ר אלונה וד"ר נתן, עובדת שיננית בעלת וותק וניסיון רב, כאשר ביחד מעניקים מגוון טיפולים רחב וכולל: טיפולי שיננית, יישור שיניים מהמתקדמים בארץ (בעזרת קשתיות שקופות) סתימות, טיפולי שורש, עקירות, השתלות, הרמת סינוס והשתלות עצם, כתרי זרקוניה, ציפוי למינט וכל הטיפולים הרלוונטיים לאסתטיקת השן. בנוסף לטיפולי השיניים, ד"ר אלונה מבצעת טיפולים אסתטיים משלימים הכוללים הזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית. במרפאה המכשור החדיש ביותר המאפשר ביצוע טיפול מורכבים, שמירה על היגיינה וסטריליות גבוהה.

יתרון נוסף שמצאנו במרפאה הוא אפשרות לצילום ממוחשב וצילום פנורמי במקום , כך שאין צורך לצאת לבצע צילום במקום אחר ולחזור למרפאה לבדיקה נוספת. בנוסף, הצילום במרפאה הוא דיגיטלי ולא ממוחשב, חדשני יתרון שמקצר את הזמן אף יותר. ד"ר אלונה וד"ר נתן מחויבים לספק את מגוון הפתרונות והטיפולים האיכותיים לצד התחשבות במטופל ויכולותיו תוך מחירים סבירים והגונים בהחלט.

טיפ של ד"ר אלונה וד"ר נתן לסיום: "חשוב מאוד להגיע לפחות פעם בשנה לביקורת אצל רופא השיניים כדי למנוע סיבוכים וטיפולים מורכבים ויקרים. לצחצח שיניים פעמיים ביום ולהגיע לטיפול אצל שיננית פעם בחצי שנה. זה טיפ שדורש מינימום השקעה אבל התוצאה היא מקסימלית"

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

שעות הביקור במרפאה:
א'-ה' : 9:00-19:00
ימי ו': 9:00-13:00

קישור לאתר

כתובת: אורלוב 77, פתח תקווה (חניון מאחורי הבניין מרחוב המכבים 21)
פקס: 039446693
טלפון: 035787907
קישור למייל

הקבלה למרפאה. צילום: זאב שטרן

הקבלה למרפאה. צילום: זאב שטרן


ד"ר מאור ניב, רופא שיניים

כשמגיעים לרופא שיניים ישנה חשיבות רבה למומחיות של הרופא בתחומים השונים ברפואת שיניים.

מרפאת השיניים של ד"ר מאור ניב הינה מרפאת מומחים שמאגדת בתוכה מומחים מתחומים שונים ומאפשרת למטופל לקבל תמונה כוללת של הטיפול המתאים לו ביותר.

ד"ר מאור ניב, המנהל הרפואי, סיים את לימודי רפואת השיניים בשנת 2004. את תחילת דרכו המקצועית החל בצבא ההגנה לישראל. במהלך שירותו הצבאי ניהל ופיקד על מספר רב של מרפאות בחיל הירוק ובחיל האוויר. כמו כן, עבד בבית החולים תל השומר במחלקת שיקום הפה ועבר הכשרות בארץ ובעולם בתחומים מגוונים ברפואת השיניים. לאחר שצבר ידע וניסיון בתחום רפואת השיניים, פתחו ד"ר ניב ואישתו מרינה את מרפאת שיניים הפרטית שלהם בשנת 2012.

מרינה, המנהלת את המרפאה ואחראית על כל טיפולי החניכיים במרפאה מתוקף היותה שיננית בוגרת ״הדסה״. יחד עם צוות המרפאה הכולל רופאי שיניים מומחים, מקצועיים ומנוסים, המעניקים למטופלים טיפול מקצועי ואיכותי. הדגש עליו שמים במרפאה הינו חווית הטיפול ותודעת שירות גבוהה, שבאה לידי ביטוי בשמירה על קשר רציף עם מטופלים במהלך כל תקופת הטיפולים ולאחריו על מנת לוודא שביעות רצון מקסימלית.

מרפאת המומחים של ד"ר ניב כוללת רופאים מומחים דוגמת:

ד"ר קלריאל ינקולוביץ הוא מומחה בכירורגית הפה והלסתות. משמש כסגן מנהל מחלקת כירורגית הפה והלסתות בבית החולים איכילוב. ד”ר ינקולוביץ הינו בוגר הפקולטה לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית ״הדסה״ משנת 2004. תיפקד בעברו כחבר סגל במחלקה לכירורגיית הפה והלסתות במרכז הרפואי ע"ש שיבא תל השומר. כיום ד"ר ינקולוביץ הינו מנתח בכיר בבית החולים איכילוב וכמו כן חבר באיגוד הבינלאומי לטראומה וחבר האגודה הישראלית לאונקלוגיית ראש צוואר. דר׳ ינקולוביץ אחראי על ביצוע מרבית הטיפולים הכירורגים במרפאה אשר כוללים: עקירות , השתלות דנטליות, הרמות סינוס, בנית ותוספות עצם ועוד מגוון טיפולים.

ד"ר רותם אופק סיימה את לימודי רפואת השיניים באוניברסיטת תל אביב בשנת 2010. סיימה התמתחות מחלקה לטיפולי שורש בבית החולים  ״הדסה״. ד"ר אופק אחראית במרפאה על כל סוגיית טיפולי השורש, טראומה דנטלית, איתור סדקים ומתן חוות דעת רפואית.

ד"ר ניב מציין כי נהנה לעסוק בכל תחומי הטיפולים,  אך הסיפוק הגדול ביותר הינו הטיפולים השיקומיים הנרחבים שמאפשרים להעניק ללקוח חיוך חדש ובעצם חיים חדשים. "העובדה שהמרפאה כוללת צוות רופאים מומחים בתחומים שונים מאפשרת לנו להתייעץ בכדי שנוכל לתת ללקוח את השירות הטוב, המקצועי והמקיף ביותר בתחום טיפול השיניים", אומר ד"ר ניב ומוסיף "מטופל מקבל תכנית טפולים מקיפה אשר עברה ביקורת של כל אחד מן הרופאים".

חדשנות היא מילת המפתח במרפאתו של ד"ר ניב, לצד צוות המומחים שבמקום. במרפאה תוכלו למצוא את מיטב המכשור הטכנולוגי הקיים בשוק כגון מכשיר צילום פנורמי, צילומים דיגיטליים ועוד. אך גולת הכותרת של המרפאה בנשא המכשור הרפואי הינו המיקרוסקופ הדנטלי.

מהו בעצם המיקרוסקופ הדנטלי?

"המיקרוסקופ הדנטלי הינו מכשיר הגדלה שמאפשר הגדלה של המשתקף ממנו עד פי 25.המיקרוסקופ מאפשר לנו לראות היכן להתמקד ולגעת רק באזורים שצריך לגעת וכך רפואת השיניים הופכת לגישה  עם פגיעת שן מינימלית.  אנו מאמינים שככל שנוריד יותר מחומר, השן תהייה חלשה יותר ולכן אנו משתדלים להיות מדויקים ככל הניתן והמיקרוסקופ מאפשר זאת. לדוגמא: כשמבצעים ציפוי לשיניים ניתן לנקות את העודפים של הדבק בצורה מקסימלית. ללא הורדת הדבק אשר לא ניתן לראותו עם העין יווצרו דלקות חניכיים והעבודה תיחשב לכישלון.

"במהלך טיפולי שורש, ניתן לאתר תעלות נוספות אשר אי איתורן יוביל לכשל של טיפול השורש. בעת ביצוע סתימות ניתן לעבוד בזהירות ולמנוע פגיעה בשורש בעת ניקוי. המיקרוסקופ לוקח חלק כמעט בכל טיפול ומבטיח את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן".

העובדה שבמרפאת השיניים של ד"ר ניב יחכו לכם צוות מומחים ברפואת השיניים וטכנולוגיות חדשנייות יבטיחו שתקבלו את הטיפול המקצועי והאיכותי ביותר.

ד"ר מאור ניב, רופא שיניים

עזרא ונחמיה 15, פתח תקווה

טלפון: 0723902151

קישור לאתר

ד"ר מאור ניב במרפאתו


ד"ר רון גולן, רופא שיניים בפתח תקווה

ד"ר רון גולן הוא בעל תואר דוקטור ברפואת שיניים D.M.D. שירת  כקצין רפואת שיניים בצה"ל, שם פיקד וניהל מרפאת שיניים ניידת לביצוע טיפולי שיניים בחיילים בבסיסים שונים וגם במרפאה נייחת בחיל המודיעין. ד"ר גולן הקים מיזם רפואי נייד לטיפולי שיניים לאוכלוסיית הגיל השלישי.  המיזם שהקים התמקד בטיפול שיניים  והגיע עד בתי המבוגרים , לרבות של אלה הגרים בדיור מוגן.

כיום ד"ר רון גולן בעל מרפאת שיניים פרטית בפתח תקווה,  נגישה לנכים ולאוכלוסיית הגיל השלישי המתקשים בהליכה.  לדבריו, תוחלת החיים בישראל הן בין הגבוהות בעולם ואיתן גם הדרישה לשמירה על איכות חיים בגיל השלישי. "בריאות חלל הפה חשובה בכל גיל. טחינת המזון בצורה תקינה ואסתטיקה טובה נחוצות לשמירה על בריאות  הגוף כולו. חיוך קורן מקנה תחושה טובה ואיכות חיים משופרת" אומר ד"ר רון.

ד"ר רון גולן

ד"ר רון גולן

מה קורה כשלא מגיעים לטיפול בגילאים אלו?

"חוסר טיפול בשיניים תותבות גורם לסבל ולכאבים קושי באכילה, בדיבור והרגשה כללית לא טובה. מפאת המחלות המאפיינות את גיל הזהב והתרופות הרבות שנלקחות  , ישנן תופעות לווי רבות   לדוגמא, ירידה בכמות ואיכות הרוק וכתוצאה מכך קושי בדיבור ובבליעה  כיום יש תחליפי רוק ודרכים להקל על הסימפטומים".

במרפאתו, מקנה לפציינטים שלו את ניסיונו הרב בכירורגיה, הכולל גם עקירות שיני בינה כלואות והשתלות שיניים. מבצע שיקום אסתטי של הפה, החל מכתרים וגשרים אסתטיים ועד שיניים תותבות קבועות או נשלפות. כמו כן בודק את רקמות חלל הפה, מצב השיניים והחניכיים ובמיוחד התאמת שיניים תותבת.

בגיל השלישי יש צורך להיבדק אצל רופא שיניים מנוסה בטיפולי שיניים לאנשים מבוגרים. במרפאתו בפתח תקווה,  נותן מענה מקצועי ומנוסה בכל הקשור בטיפול שיניים לגיל השלישי, לרבות – שיניים תותבות ותותבות נתמכות על ידי שתלים שעוזרים לייצב ולקבע את התותבת.

מרפאתו של ד"ר רון גולן מתאפיינת בעבודה איכותית מקצועית  ויחס אישי למטופל.

במקרים שהמטופל אינו מסוגל להגיע למרפאתו בפתח תקווה, מבצע טיפולי שיניים ביתיים, ומגיע לביתו של המטופל. ד"ר רון גולן הוא חבר בעמותה הישראלית להשתלות שיניים ובהסתדרות  רופאי השיניים בישראל. במרפאתו, מקבלים מקצועיות, ניסיון, אמינות ויחס אישי.

ד"ר רון גולן, רופא שיניים

שמואל סלנט 25, פתח תקוה.

טלפון: 058-733-2538

קישור לאתר

ד"ר רון גולן

ד"ר רון גולן


ד"ר דניאל קפלן – מרפאת שיניים

ממוקמת בלב פתח תקווה קרוב לעירייה, מרפאת השיניים – ד"ר דניאל קפלן, מרפאת בוטיק המנוהלת באווירה נעימה וידידותית ומספקת את מיטב טיפולי השיניים למבוגרים ולילדים באזור המרכז.

ד"ר קפלן הוא רופא שיניים בעל וותק וניסיון רב. הוא סיים את לימודי רפואת השיניים בשנת 1982 בסקוטלנד, ושנה לאחר מכן עליה לישראל, התגייס לצה"ל ושירת בצבא כרופא שיניים במשך כשלוש שנים, כאשר בשנה האחרונה עבד כמתמחה בטיפולי שורש. בשנת 1987, לאחר שירותו הצבאי, התחיל לעבוד במרפאה פרטית בראשון לציון, ומ- 1992 ועד היום, מנהל ועובד ד"ר קפלן כרופא עצמאי במרפאתו הפרטית בפתח תקווה.

ד"ר קפלן מטפל במבוגרים ובילדים, ומתמחה בטיפולי אסתטיקה ושיקום הפה: ניתוחי שתלים, כתרים, גשרים והלבנת שיניים, ומבצע את כלל טיפולי השיניים במרפאתו למעט אורתודונטיה.

בין הטיפולים המסופקים במרפאת השיניים של ד"ר קפלן: משמרת, שיקום פה, השתלות המתוכננות ע"י סד כירורגי דיגיטלי בתכנון מתקדם באמצעות מחשב ושבלונה דיגיטלית, לצורך מיקום מדויק ואופטימלי של השתל להצלחת קליטתו ומניעת כאבים ונפיחות. כירורגיית פה ולסת: עקירות כירורגיות, עקירות שיני בינה, הרמת סינוס והוספת עצם מורכבת ע"י רופא מומחה במרפאתו של ד"ר קפלן. תותבות על גבי שתלים, שיקום קבוע על גבי שתלים. טיפולי אסתטיקה: הלבנת שיניים השלמות שיניים כתרים מחרסינה, גשרים, כתרים אסתטיים, שחזורי שיניים אסתטיים, סתימות לבנות, שיקומי פה מורכבים וביצוע תותבות ברמה הגבוהה ביותר.

ד"ר דניאל קפלן

בהיבט האסתטיקה, מבצע ד"ר קפלן השלמות שיניים קדמיות ע"י חומר סתימה או ציפוי חרסינה. כתרי זרקוניה באמצעות סריקה דיגיטלית, ושיפור אסתטי של סתימות לבנות.

ההתמקדות העיקרית של ד"ר קפלן היא לספק איכות עדינה ויוצאת דופן של רפואת שיניים שהושגו באמצעות אינספור שעות של ניסיון, לימודים והשתלמויות של הטכנולוגיות והטכניקות הרפואיות העדכנית ביותר. במרפאה נעשה שימוש בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר, כדי להבטיח שהחיוך שלכם יישמר לאורך זמן.

צוות המרפאה וותיק ולא התחלף מאז שנת 1998. כך, המטופלים המגיעים חשים באווירה המשפחתית הנעימה, המרגיעה והאמפתית. ד"ר קפלן אדם נעים ומשפחתי, נשוי עם שלושה ילדים, חובב מוזיקה ומטופליו נהנים ממוזיקה נעימה ומתחלפת בסגנונות שונים בזמן הטיפול: ג'אז, קלאסי, פולקלור אמריקאי עולמי, קאנטרי, ושירי שנות העשרים עד השבעים, הוא שמח לבקשות מיוחדות מאת המטופלים לשירים שהם אוהבים לשמוע. המרפאה עובדת עם כל חברות הביטוח ועם משרד הביטחון ומתנהלת בשפות: עברית, רוסית, אנגלית וספרדית.

צוות המרפאה ד"ר קפלן מספק טיפולי שיניים מקיפים ומתקדמים תוך יושרה, חמלה וכבוד רב למטופליו ובמחירים הוגנים. "המטרה שלנו הרבה מעבר לרפואת השיניים היא להכיר את המטופל, להקשיב לצרכיו ולפתח יחסים טובים תוך אמון וכבוד הדדי".

כתובת המרפאה ד"ר דניאל קפלן: דוד וולפסון 9, פתח תקווה (קומת קרקע, גישה מלאה לכסאות גלגלים).

טלפונים: 03-9046661, 03-9042473

מעבר לעמוד הפייסבוק

ד"ר דניאל קפלן

ד"ר דניאל קפלן


ד"ר פולט באנגייב

כשמדברים על מרפאה משפחתית, מדברים על מרפאת השיניים של משפחת באנגייב. המשפחתיות מתבטאת הן ביחס החם מכל אחד מחברי הצוות, והן בעובדה שמדובר במשפחה המייצרת דורות המשכיים של רופאי שיניים. ד"ר פולט באנגייב, אב המשפחה, מספר: "אני רופא משנת 1981, עליתי לארץ בשנת 1991 ופתחתי את הקליניקה. אשתי, גילה, היא גם רופאת שיניים שעובדת יחד איתי, יש לנו בת נוספת שהיא רופאת שיניים משנת 2010 ועובדת אתנו, ועוד בת שעובדת כרופאת שיניים בצפון הארץ. גם שני ההורים שלי היו רופאי שיניים, והאחיות שלי הן רופאות שיניים, ואבא של אשתי היה כירורג".

התמחויות המרפאה

במרפאה מתמחה ד"ר באנגייב בהשתלות, שיניים תותבות, הרמות סינוס, עקירות כירורגיות ושאר טיפולים מורכבים, בעוד שאשתו גילה מתמחה ברפואת ילדים כבר למעלה מ-30 שנה, ובמחלות חניכיים. למרות הייחוס המשפחתי, גילה לא תמיד חלמה להיות רופאה. "מילדות חלמתי להיות שחקנית קולנוע" מספרת גילה. "להיות שחקנית ברוסיה זה לא היה כל כך טוב, שחקנים לא קיבלו משכורת טובה, אז אבא שלי הציע לי להיות רופאת שיניים לילדים. בתור רופאה לילדים, אני יכולה לשחק איתם, לספר להם אגדות, קצת לצאת מהקופסה, להיות רופאה מיוחדת. את כל הכישרונות שלי שלא מימשתי בעבר, אני מממשת היום עם הילדים".

דבר נוסף שמוסיף לייחודיות המרפאה היא העובדה שהיא משמשת כמרפאה המשפחתית לדורות של מטופלים. "אנחנו כבר 28 שנים יושבים באותו המקום" מספרת גילה. "התחלנו לאט לאט, עם סבלנות. תמיד אמרתי לילדים שלי לא לרוץ אחרי כסף, קודם כל בנינו לנו את השם והיום השם עובד בשבילנו. אנשים שהגיעו אלינו בהתחלה מביאים היום את הילדים שלהם ואפילו את הנכדים שלהם".

הטיפול בילדים

אחד הדברים שמייחדים את המרפאה, הוא אופן הטיפול במטופלים ילדים. "יש לי המון סבלנות" אומרת גילה. "מגיעים אליי ילדים שלא הצליחו לטפל בהם בקופות החולים ושולחים אותם להרדמה כללית. המון משפחות לא מוכנות להרדמה ומגיעים אליי כי יודעים שאני יודעת להתמודד גם עם מטופלים קשים. יש לי גישה מיוחדת לילדים, ומגיעים אלינו מבאר שבע, תל אביב, רמת גן, קובעים תור לכל המשפחה ביום אחד. אין כמו ילד שאני פותחת את הדלת והוא רץ אליי 'הנה דוקטור גילה!', בשמחה".

טיפול עם סבלנות

"אנחנו יודעים איך להתמודד עם פחדים וחרדות" אומרת גילה, "אנחנו קודם כל פסיכולוגים לפני שאנחנו רופאי שיניים, מנתחים את המצב, מאין הגיע הפחד, אולי מהילדות, אולי מטיפול לא טוב בעבר, ומשתדלים לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר. אחת הבעיות ברפואה הישראלית זה שאין סבלנות, אין זמן. אנשים מחפשים רופאים עצמאיים כדי לקבל סבלנות ותשומת לב. אנחנו עובדים ולא אכפת לנו כמה זמן זה לוקח, לטיפולים ראשונים אנחנו יכולים לפנות שעה וחצי, שעתיים ואפילו שלוש. הלקוחות שלנו מגיעים אלינו כמו למשפחה, זה טיפול וחוויה ביחד".

כתובת המרפאה: פתח תקוה, רח' אורלוב 74

טלפון: 03-9347914

מייל: [email protected]

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר