חוגים בפתח תקוה שאתם חייבים להכיר (צילום: shutterstock)
חוגים בפתח תקוה שאתם חייבים להכיר (צילום: shutterstock)

חוגים בפתח תקוה שאתם חייבים להכיר

שגרת אחה"צ של ילדינו, כשהם חוזרים מהמסגרות החינוכיות, היא נוקשה ואינטנסיבית, מה שמעורר אצלם את הרצון להשתחרר מהמסגרת בשעות הפנאי. במקום להושיב את הילדים מול המסכים שמנתקים אותם מהעולם האמיתי יש דרך אחרת, מציאותית יותר ובריאה הרבה יותר

פורסם בתאריך: 29.11.18 21:10

מועדון ספורטן פתח תקוה

חוגים מעניקים לילדינו הזדמנות להתנסות בתחום חדש לצד אתגרים מפתחים. בין אם מדובר בפעילות ספורטיבית שמעודדת פעילות גופנית ותורמת להעלאת הביטחון העצמי ולפיתוח משמעת, ובין אם בחוגים שתורמים לעבודת צוות, פיתוח כישורים חברתיים וכבוד לזולת. בעידן שבו הישיבה מול המסך נמצאת במגמת עלייה, במיוחד בקרב ילדים – החוגים הם גורם חשוב לחינוך לאורח חיים בריא.

מנהלת קאנטרי קלאב ספורטן פ"ת, קרן שלייפשטיין, הרימה את הכפפה והרחיבה את מערך החוגים לבני הנוער. "החזון שלי בכל הקשור לנושא החוגים היה לשלב את הילדים שלנו, כבר מגיל צעיר, בכל מערך החוגים שקיימים גם למבוגרים. רשת ספורטן רואה חשיבות רבה במתן כלים, פיתוח מיומנויות והעלאת המודעות לשילוב כושר גופני עם אורח חיים בריא כבר מגיל הנעורים".

יצאנו לשטח ובדקנו אילו חוגים למבוגרים מוצעים לבני נוער, גילינו שיש לא מעט, ואפילו שוחחנו עם כמה מדריכים בדרך:

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

עיצוב וחיטוב הגוף לבני נוער – החוג משלב תרגילים מעולם החיטוב והעיצוב, תרגילי פילאטיס, יוגה, מתיחות, תרגילי כוח, חיזוק שרירי הליבה, גמישות ועוד. החוג מתאים לתלמידי כיתות ד' ומעלה. "המטרה המרכזית בחוג זה היא לא רק חיטוב ועיצוב הגוף, אלא גם חיזוק הכושר הגופני אומרת ענבל שחר, מדריכה לעיצוב וחיטוב הגוף בספורטן פ"ת. בכל אימון אנו מתחילים עם אירובי במשך רבע שעה ועוברים לריקוד, בין אירובי לאירובי-דאנס. לאחר מכן עוברים לתרגילים סטטיים עם שימוש באביזרים כמו כדורים, ומסיימים בהרפיה. החוג עובד על קואורדינציה, יציבות, שיווי משקל וגמישות. מזמינה את כולם להצטרף אליי ל-45 דקות של חוויה משחררת, ימי רביעי בשעה 18:00."

ספינינג לבני נוער – שיעור רכיבה על אופני סטודיו תורם לשיפור ופיתוח סיבולת לב ריאה ושריפת קלוריות. בשיעור ספינינג אנחנו מנסים לדמות את הרכיבה האמיתית של אופניים ומאפשרים לילדנו להפעיל את הגוף, שלא כמו ברכיבה על אופניים החשמליים, אשר תופסים חלק נכבד מהפעילות היומיות של בני הנוער בימינו ואינם מצריכים דיווש של הפדלים ולכן אינם משפרים כלל את הכושר הגופני. כך אומרת מורן מרום, מדריכת ספינינג בספורטן פ"ת. "את השיעור אנחנו מתחילים בטיפוס ולאט לאט מגבירים את הקצב בשילוב מוסיקה קצבית מדליקה. מזמינה את כולם להצטרף אליי ל- 45 דקות של חוויה 'מפדלת' בכל יום שישי בשעה 13:30. החוג מתאים לגילאי 10 ומעלה."

קיקבוקס לבני נוער – הוא ענף ספורט ושיטת לחימה אשר מוכר גם בתור אימון כושר גופני. "במסגרת החוג אלמד את קבוצת הנוער על עולם הקיקבוקס, משלב הטכניקה עד לקומבינציות כיפיות ואנרגטיות" אומרת מיטל נאור, מדריכת הקיקבוקס בספורטן פ"ת. "נבצע תרגילי כושר לכל שרירי הגוף על מנת לחזק ולשפר את הכושר הגופני, לצד מוסיקה אנרגטית ומקפיצה. מוזמנים להצטרף אליי ל-45 דקות של קצב מסחרר, בכל יום שני. החוג מתאים לתלמידי כיתות ד' ומעלה".

לוגו ספורטן

לוגו ספורטן

 

להרשמה למועדון ספורטן פ"ת חייגו 6669*

 



הובי טופז – החוויה שביצירה

אומנם בחנות 'הובי החוויה שביצירה' אשר בפתח תקווה יוכלו כל חובבי היצירה והאומנות למצוא את כל מבוקשם לרכישה, אך גם אלו שרוצים להתנסות, ללמוד, להעשיר או להעמיק את הידע במגוון רחב של אומנויות ייהנו שם. זאת, בזכות החוגים המפורסמים שמתקיימים בחנות כבר למעלה משלושה עשורים, ומתאימים לכל גיל.

באילו חוגים ניתן להשתתף?

חנות 'הובי החוויה שביצירה', שפועלת מזה 30 שנים, מאירה בצבעוניות ובאושר יצירתי את פינת רחוב ההסתדרות 2 וכפי שאומרת מירי, משתתפת פעילה כבר שנים רבות בחוגי היצירה של 'הובי': "תמיד כשאני באה, מקבלות העובדות בחנות את פניי במאור פנים ובחיוך. אני מרגישה שאני נכנסת לחנות קסמים, מאה ואחד אוצרות קוראים לי לגעת ,למשש, לסרוג, לרקום, לצייר, לכייר וליצור. במה לבחור?".

מעבודותיהן של תלמידות בחוגי 'הובי החוויה שביצירה' (צילום: גילה טופז)

מעבודותיהן של תלמידות בחוגי 'הובי החוויה שביצירה' (צילום: גילה טופז)

הפתעת המקום היא הכניסה לחדר העבודה שבו שולחן ערוך וארוך, סביבו יושבות המשתתפות הפעלתניות, וכל אחת עסוקה במלאכת אומנות האהובה עליה – חוטי ברזל וצמר, חרוזים, מברשות, צבעים פזורים על השולחן. בין כולן מסתובבת המורה גילה כמו דבורה עמלנית, בודקת ועוזרת, פה מושכת מכחול ושם סורגת עין סוררת שיצאה מהמסגרת – הכול תוך שמחה וצחוק, כאשר באוויר מרחפים ניחוחות הקפה והעוגיות.

וכמובן, לא רק אווירת יצירה אופפת את המקום אלא גם שיתוף סיפורים אישים, חיבוק ומילים טובות, ובחלוף שעתיים כשמסתיים המפגש יעידו רוב המשתתפות כי אין להן חשק לקום ולצאת לרחוב הסואן, וכי הן כבר מחכות למפגש בשבוע הבא.

אל החוגים המתקיימים בחלל הסדנאות בחנות מגיעות מורות וגננות בשנת שבתון שרוצות להעמיק וללמוד כלים חדשים בתחום האומנות, נשים צעירות שחולמות לדעת למשל כיצד לפסל בעיסת נייר, וגם ילדים בכל הגילים שמשתתפים בחוגי האומנות המותאמים במיוחד להם. החוגים נעים על מגוון רחב של תחומים – החל מציור בצבעי שמן ואקריליק, סריגה, עבודה עם חימר פורצלן או רקמה אומנותית, ועד פיסול בשלל חומרים שונים כגון עיסת נייר, פימו וחימר.

מעבודותיהן של תלמידות בחוגי 'הובי החוויה שביצירה' (צילום: גילה טופז)

מעבודותיהן של תלמידות בחוגי 'הובי החוויה שביצירה' (צילום: גילה טופז)

 

אורך החוגים והסדנאות

'הובי החוויה שביצירה' מציעים משהו לכל אחד. אלו המעוניינים בסדנה חד-פעמית יכולים ליהנות מסדנאות כגון מיקרו-מקרמה, יצירת כלבלבים מצמר או סדנת פימו שאורכן מספר שעות; ואלו המעוניינים בחוג מתמשך יכולים להצטרף לחוגים שאורכם שנה שלמה (42 שבועות, ליתר דיוק) כגון חוגי הציור המתמשכים.

המורות הנפלאות וצוות החנות המקצועי מתרגשים לסייע ללקוחות ולמשתתפי הסדנאות בייעוץ, הכוונה וליווי גם לאחר שמסתיים החוג: גילה סגל מעבירה חוגי שילוב אומנויות, חנה גולדרינג מעבירה חוגי ציור בשמן ואקריליק; וחנה מחפוד, ענת אקשטיין ושלומית שוקרון הן העובדות המופלאות אשר ישמחו לקבל כל לקוח בחיוך חם ולבבי, ועם ידע מקצועי ומקיף על כל תחום.

מעבודותיהן של תלמידות בחוגי 'הובי החוויה שביצירה' (צילום: גילה טופז)

מעבודותיהן של תלמידות בחוגי 'הובי החוויה שביצירה' (צילום: גילה טופז)

 

איכות השירות

לא בכדי מלווה הצוות המקצועי את גילה טופז, בעלת החנות, כבר מיום פתיחתה. גילה הצליחה ליצור מעין משפחה קטנה בדמות החנות 'הובי החוויה שביצירה', אשר בה חברים כל העובדות, הצוות המקצועי, משתתפי הסדנאות ואפילו הלקוחות המזדמנים. כל מי שנכנס אל החנות מתקבל בחיוך חם ובלבביות, ומקבל מענה לכל שאלה – תוך ידיעה שפעם אחר פעם יחכה לו שם אותו הצוות המסור והמקצועי.

הובי טופז – החוויה שביצירה

כתובת: רחוב ההסתדרות 2, פתח תקוה

טלפונים: 052-5888324 או בחנות – 03-9302758, 03-9302753

לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר