מכוני קעקועים במרכז. מאגר תמונות Shutterstock
מכוני קעקועים במרכז. מאגר תמונות Shutterstock

מקעקעים מומלצים

חושבים להתקעקע אבל עדיין מתלבטים? דיברנו עם מקעקעים מומלצים שיעזרו לכם לעשות קצת סדר לפני ההחלטה הגורלית

פורסם בתאריך: 6.12.18 18:34

מורנו קעקועים – אמנות לשמה

אז אזרתם אומץ והחלטתם לעשות קעקוע שישקף תכונה מהותית הקיימת בכם. בשביל עבודה מורכבת כזו צריך אמן אמיתי, כמו מורנו דוד- מקעקע בעל ניסיון של 26 שנים בתחום הקעקועים והפירסינג. מורנו מתמחה בקעקועים מיוחדים מכל הסגנונות, כאשר אהבתו הגדולה ביותר היא ביצוע קעקועים ריאליסטיים ופורטרטים. כמו כן, הוא מתמחה בעבודות בשחור ואפור, עבודות בצבע וסגנונות עכשוויים, כגון: הצללות 'דוטוורק', הצללות בוויפים (משיכות מכחול), הצללות קוויות ועוד.

מורנו דוד הוא מראשוני המקעקעים בישראל, והעמיד אחריו דורות שלמים של אמני קעקועים. למעשה, יותר מעשרים מקעקעים, רובם בעלי סטודיו משלהם, למדו אצלו באופן אישי. הוא עבר השתלמות אצל אמן הקעקועים המפורסם ביותר בעולם, אניל גופטה, צבר ניסיון במשך 3 שנים, ולבסוף פתח את הסטודיו "מורנו קעקועים".

קעקוע הג'וקר שנעשה ע"י דוד מורנו.

איך הכל התחיל?

"מאז ומעולם אהבתי לצייר, אך לא הייתה מודעות רבה לתחום הקעקועים באותה תקופה. בגיל 28, כשכבר הייתי נשוי עם שני ילדים ובעל עבודה מסודרת, נתקלתי בקעקוע שנבנה עפ"י תמונה של צייר ספרדי ונפתח בפניי עולם תוכן חדש של אמנות מצוירת על הגוף".

איך בנוי הסטודיו שלך?

"מדובר במקום גדול ומרווח, הכולל ארבעה חדרי עבודה ומחשבים. המקעקע יושב עם הלקוח על המחשב ומעצב את הקעקוע בהתאם לרצון הלקוח והחזון שלו. כמו כן, במתחם קיים גם חדר פירסינג וחדר סטריליזציה".

האם אתה לוקח חלק בכנסים או אירועים למיניהם?

"נכחתי בכנסים רבים בחו"ל, ושאבתי השראה רבה ממיטב אמני הקעקועים הבינלאומיים".

ייחודיות.

"אני וארבעת המקעקעים שעובדים אצלי, מקפידים להעניק לכל לקוח יחס אישי והקשבה, על מנת לתת את המענה הטוב ביותר".

כמה קעקועים יש לך?

"שישה, אחד מהם הוא דיוקן של אלברט איינשטיין. הוא הדמות המוערצת עליי מאז היותי ילד".

באילו אמצעי בטיחות אתה נוקט טרם ביצוע הקעקוע?

"אנו משתמשים במכשיר העיקור 'אוטוקלאב', הקיים בעיקר במרפאות מומחים, ובדור חדש של מכונות, שבהן המחט והטיובה (צינורית הדיו) הם חד פעמיים ומושלכים לפח מיוחד בתום העבודה. המקום שלנו קיבל רישיון ממשרד הבריאות ומפוקח על ידו באופן קבוע ואנחנו מקפידים להשתמש בכל אמצעי הסטריליזציה: כפפות, משטח עבודה נקי, סביבת עבודה סטרילית לחלוטין וחומרי חיטוי שונים המכינים את העור לכל שלבי הקיעקוע".

מה החלום הבא?

"להמשיך להיות המוביל בתחום זה בישראל, להמשיך ללמד ולהתוות את הדרך למקעקעים חדשים ולהמשיך להגשים את חלומותיהם של הלקוחות דרך הקעקועים".

מורנו קעקועים – רחוב דיזנגוף 72, תל אביב

טלפון: 03-5252272

קישור לאתר

קישור לאינסטגרם

קישור לפייסבוק

קישור למייל

מורנו קעקועים - אמנות לשמה

מורנו קעקועים – אמנות לשמה



“Killer Cat Tatoo” – כשהלקוח הופך להיות האמן

אז הגעתם לבצע קעקוע אצל אמן קעקועים מנוסה. אך למרות השליטה הרבה שהוא מפגין בכלל היבטי המקצוע, אתם עדיין חוששים, ובצדק. במוחכם עוברות מחשבות, כגון: "האם הקעקוע לא יהיה לטעמי?", "האם אתחרט עליו?", "כיצד יוכל המקעקע להבין במדויק לאיזו תוצאה אני מכוון?" ועוד.

אמנית הקעקועים המנוסה ובעלת מכון הקעקועים המצליח “Killer Cat Tatoo”, מצאה עבורכם פתרון פשוט, אשר יעלים לחלוטין את כל הדאגות הללו: אתם, הלקוחות, הופכים להיות אמנים שותפים ופעילים ביצירת הסקיצה לקעקוע. וכמה אפקטיבית השיטה הזו? בואו רק נגיד שתוצאותיה המוכחות של אותה הגישה, הצליחו להפתיע גם אותנו.

קייסי מאמינה שבין אם אתם עוסקים בענף אמנותי כלשהו ובין אם כלל לא התברכתם בכישורים אמנותיים, כל אחד יכול ואף צריך לתרום את חלקו באופן משמעותי עבור הציור שייחרט על גופו, הן על מנת לקבל את התוצאה לה ציפיתם והן בשביל ליהנות מהתהליך.

הודות להכוונה ולהדרכה המקצועית של קייסי, לקוחות רבים הופכים בהצלחה לאמנים שותפים ביצירת הקעקוע, מתמלאים בסיפוק רב מתהליך העבודה ולבסוף, יוצאים מהמכון עם חיוך רחב על פניהם. ניהלנו שיחה קצרה עם קייסי, כדי להבין כיצד בנתה את תפיסת העבודה הייחודית והאפקטיבית שלה, אשר מושכת אל מכון הקעקועים “Killer Cat Tatoo” לקוחות רבים מכל רחבי הארץ.

איך הכל התחיל?

"אהבתי לצייר מגיל צעיר מאוד. בבגרותי, נחשפתי לתחום הקעקועים והחלטתי לחקור עליו. הבנתי כי מדובר במקצוע מוערך אשר מדבר אל הרבה אנשים, טומן בחובו אתגרים מקצועיים רבים ומתקשר ישירות לתחום האמנות הוויזואלית בו עסקתי באותה התקופה. לבסוף, השילוב של כל אלה הביא אותי למסקנה החד משמעית שזהו הייעוד שלי בחיים".

 Killer Cat Tattoo

Killer Cat Tattoo

מהו הניסיון שלך בתחום?

"עברתי התמחות אצל אמן קעקועים מצליח מחיפה ואני בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום".

האם השתתפת בכנסים או בתחרויות למיניהם?

"השתתפתי בכנס הקעקועים הארצי ונטלתי חלק בכנס המקעקעים הבינלאומי שהתקיים באוקראינה".

מהם סגנונות הקיעקוע המועדפים עלייך?

"אני מתמחה בכל הסגנונות, אך אוהבת מאוד את סגנון הקומיקס הריאליסטי. לטעמי, מדובר בסטייל מורכב ומאתגר".

ייחודיות

"גישת העבודה שלי מעניקה חשיבות רבה לאופיו ולצרכיו של הלקוח. אני נותנת יחס קשוב לכל אדם שנכנס למכון הקעקועים שלי, על מנת לבנות עבורו סקיצה התואמת באופן מדויק את רצונותיו האישיים. אצלי לא ניתן לבחור קעקועים מקטלוג, מכיוון שאינני מאמינה בשיטה הזו. אני חושבת שהאדם מכיר את עצמו טוב יותר מכל אחד אחר ועל כן, יצירה אישית כל כך כמו קעקוע, חייבת להיות פרי יצירתו האינדיבידואלי".

באילו אמצעי בטיחות את נוקטת טרם ביצוע הקעקוע?

"אני משתמשת אך ורק בכלים חד פעמיים ומחזיקה בציוד המתקדם והמקצועי ביותר בתחום. כמו כן, אני מלווה באופן צמוד את הלקוח בתקופה שלאחר הקיעקוע, זמינה לכל שאלה או בקשה במשך עשרים וארבע שעות ביממה ואף מעניקה ללקוח טיפים רבים לטיפול היגייני נכון בקעקוע".

כמה קעקועים יש לך?

"המון. כל אחד מהם מסמל מרכיב משמעותי בחיי".

מה החלום הבא?

"אני בן אדם שאוהב לקחת אתגרים מקצועיים באופן קבוע ולכן, אין לי חלום אחד, אלא מיליון".

“Killer Cat Tattoo”

כתובת: טשרניחובסקי 16, כפר סבא

טלפון: 054-4514298

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

 Killer Cat Tattoo

Killer Cat Tattoo


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר