פלאפליות בפתח תקוה ששווה להכיר. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
פלאפליות בפתח תקוה ששווה להכיר. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

פלאפל בפתח תקוה ששווה להכיר

מי ידע שבפתח תקווה נמצאות הפלאפליות הטובות ביותר? פתח תקווה מחזקת את מעמדה כ"בירת הפלאפל" הישראלית, יצאנו לטעום ולהמליץ

פורסם בתאריך: 11.12.18 10:39

לאפלס

לאפלס, אשר נפתחה לפני כמה חודשים, מציגה אוכל-מהיר איכותי, טרי ובריא ומתגאה בכדורי הפלאפל המיוצרים במקום ומחומרי גלם טריים ואיכותיים מידי יום. כדורי הפלאפל עשויים מחומוס ושלושה סוגי ירק ומרכיבים שנשמרים בסוד על ידי בעלי המקום. קריספי מבחוץ ונימוח מבפנים, תוכלו לקבל את כדורי הפלאפל בפיתה או לאפה אבל ההברקה של המקום היא פלאפל במלאווח, עם טחינה או חומוס, עם סלט או רק חמוצים, המנות יוצאות אחת אחרי השנייה ומעלות חיוך מסופק על הפנים.

בתקופה בה המודעות לאכילת גלוטן נמצאת בשיאה, בין אם מטעמי בריאות או תזונה, לאפלס מציעה תפריט שלם ללא גלוטן – מכדורי הפלאפל, שהמתכון הסודי נבנה סביב הרעיון של כדורים ללא גלוטן ואינו מכיל לחם, דרך הפיתות והסלטים. בלאפלס שומרים על סביבה ללא גלוטן כדי שכולם יוכלו להגיע ולהתענג על המנות המצוינות של המקום.

מנת לאפלס. צילום: יונה

מנת לאפלס. צילום: יונה

אז מהי הקומבינציה המומלצת?

פיתה (רגילה או ללא גלוטן), טחינה, סלט ירקות, כרוב, חמוצים ואריסה מתוקה וכמובן כדורי פלאפל חמים וקריספיים. אם תרצו צ'יפס בצד תוכלו לקבל מנה לוהטת בתוך קונוס, ממש כמו באמסטרדם. הצ'יפס נעשה במקום מתפוחי אדמה טריים, נחתך ומטוגן בשמן נקי והוא תוספת נפלאה למנת הפלאפל.

פלאפל הוא מנה ישראלית קלאסית עם מוניטין שלא ניתן לערער עליו, בלאפלס לקחו ושידרגו והפכו אותה לנגישה לכולם, בין אם אתם אוהבי פיתות או לאפות, בין אם אתם יכולים לאכול גלוטן או לא. הנגישות של התפריט ותשומת הלב שמעניקים בעלי המקום מעידה על ערכיו, על שירות מצוין עם חיוך, על רוחב לב ועל אהבה למקצוע והמנה תמיד יותר טעימה כאשר היא מוגשת באהבה וחיוך.

אם אתם במרכז פתח תקווה והרעב החל מדגדג, גשו ללאפלס, תתפנקו במנה של פלאפל מפנקת במיוחד ותצאו שבעים, מרוצים ומחוייכים.

לאפלס – המקום כשר למהדרין
חיים עוזר 10, מכרז העיר פתח תקווה
ימים א'-ה': 9:00-22:00
ו': 9:00 עד שעה לפני כניסת השבת
מכבדים תן-ביס
משלוחים: דרך אתר תן-ביס
קישור לאתר

צילום:יונה דני

פלאפל בתוך מלווח. צילום:יונה דני

 


פלאפל מרדכי

אל פלאפל מרדכי בפתח תקווה מגיעים בעקבות הריח, נשארים בעקבות התאווה וחוזרים בעקבות האיכות.

אם אתם חושבים שמדובר ב"עוד פלאפל" ושואלים את עצמכם אז "מה הסיפור?" חשבו שוב. ויש גם סיפור ואפילו סיפור טוב.

את הפלאפל המשפחתי הקים מרדכי כהן בשנת 1957, כשפתח תקווה היתה בתחילת דרכה. באותה שנה לדוגמה, הוקם גם הרמזור הראשון בעיר בצומת הרחובות בר כוכבא ושטמפפר במרכז.

62 שנה אחרי, ממשיכים לנהל את המקום באותה ישראליות אותנטית והקפדה על טעמים משובחים, בנו של מרדכי (רוני כהן), ונכדו, אורן – דור שלישי לאיכות. פלאפל מרדכי מהווה נקודת המפגש ללקוחות הנאמנים והמתחדשים במרכז פתח תקווה שמצביעים ברגליים, וחוזרים שוב ושוב.

פלאפל, זה סוג של קסם שנוצר מתוך השילוב המוקפד והנכון של גרגירי חומוס משובחים ותבלינים מדויקים, ובפלאפל מרדכי יודעים לעשות זאת היטב. למעשה, הכי נכון שאפשר.

כך, הכדורים החומים זהובים הנשלפים מהשמן הרותח נוחתים הישר לצלחת המזמינה, והריח…. והטעם… תאווה לחיך. לצד הכדורים הנפלאים בטעמם, בפלאפל מרדכי מוצע מבחר סלטים איכותיים להעצמת החוויה. כולם נעשים במקום, טריים טריים ובמתכונים סודיים שלא תמצאו במקומות אחרים. הפיתה ממלאת בגאווה את יעודה ומשלבת בחן את הטעמים המופלאים והמרגשים של החדווה הישראלית במיטבה.

בין הסלטים תמצאו: סלט גזר כבוש, סלט חמוצים צהוב עם הרבה ירקות, סלט ירקות קצוץ, סלט כרוב משובח, פלפלים חריפים מאוד וסלט לימון חמוץ, קצוץ דק וקצת נוזלי. את כדורי הפלאפל יורה במקצועיות ודיוק מכונת כדורי הפלאפל המשומנת, ונחמד לצפות בכדורים משוגרים את השמן המבעבע, סוג של חוויה בפני עצמה. הכדורים עצמם דקים, פריכים מאוד ומתנפצים בפה בטעמים מתפרצים שאסור לוותר עליהם.

רוני כהן, בנו של מרדכי, שכיום מנהל את המקום, מכניס הרבה נשמה לפלאפל. במקצועו, רוני הוא מהנדס אלקטרוניקה, אך מהר מאוד הוא וויתר על עולם ההייטק לטובת ניהול המסעדה. "את הסיפוק שאני מקבל מלראות כיצד הלקוחות מתמוגגים על המנה, לא אצליח לקבל כנראה בתכנון רכיבי אלקטרוניקה" הוא מציין. "נמשכתי לניהול הפלאפל ולהמשך עשייתו של אבי, ואני מאושר עם ההחלטה. לצדי, העובדים המסורים: ישראל שמקפיד כל יום לגוון בסלטים חדשים ומרעננים. אמיר שהשירות שלו מצוין והוא חביב על הלקוחות, כמו גם כוכבה שהלקוחות מאוד מחוברים אליה. כמובן גם העובדים הנוספים שהם כמו משפחה, עסק טוב נשען על עובדיו".

השירות ללקוחות מוקפד ואיכותי ממש כמו המוצרים ונעשה ללא פשרות. כל לקוח מתקבל בחיוך, בשיח נעים ובווידוא כי זכה לשירות הטוב ביותר. מוזמנים בחום.

כתובת פלאפל מרדכי: רח' חיים עוזר 7, פתח תקווה

טלפון: 03-9340893

פלאפל מרדכי . צילום : משה לוי

פלאפל מרדכי . צילום : משה לוי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר