מרפאות שיניים מומלצות במרכז. מאגר תמונות Shutterstock
מרפאות שיניים מומלצות במרכז. מאגר תמונות Shutterstock

מרפאות שיניים מומלצות במרכז הארץ

במרפאת השיניים ד"ר שטיימן מבוצעים טיפולי יישור שיניים לילדים ולמבוגרים במקצועיות, וותק וניסיון, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שתבטיח את התוצאות המושלמות

פורסם בתאריך: 17.12.18 16:20

בשנים האחרונות, יותר ויותר מבוגרים פונים לטיפולי יישור שיניים מתוך רצון לשפר את המראה, ולשדרג את החיוך. אין סיבה לוותר על הנראות החיצונית בגיל המבוגר.

ההבדל ששיניים ישרות יכול לעשות עבורכם משמעותי וניכר. מראה פנים סימטרי וחיוך גדולים משפרים את החזות, את הביטחון העצמי ואת ההזדמנויות החברתיות והמקצועיות.

טיפול אורתודונטי הוא אחד הנדבכים המובילים כיום בתחום רפואת השיניים וחשוב לדעת, כי אתם לעולם לא מבוגרים מדי מכדי ליהנות ממנו. מלבד המראה יש ליישור שיניים יתרונות בריאותיים לא מבוטלים: שיניים ישרות כראוי פועלות טוב יותר בעת הלעיסה, קלות יותר לניקוי ולהגנה מעששת ואפילו משפרות את יכולת ההגייה והדיבור.

מרפאת השיניים ד"ר שטיימן בקריית אונו קיימת מזה 30 שנה ומתמחה בטיפולי אורתודונטיה לילדים ולמבוגרים. ד"ר שרי שטיימן היא מומחית מוסמכת לאורתודונטיה מטעם הדסה ירושלים. היא סיימה את התמחותה בתחום האורתודונטיה בשנת 1992, ומאז היא טיפלה בילדים ובמבוגרים רבים, בהצלחה רבה.

ד"ר שטיימן עובדת בשיטות החדישות והמתקדמות ביותר ליישור שיניים, דואגת להתעדכן בכל חידוש בתחום האורתודונטיה ומעניקה טיפול מותאם אישית לכל מטופל ומטופל.

טכנולוגיה מתקדמת ליישור שיניים

במרפאת ד"ר שטיימן נעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר, לטובת המטופל. אחת השיטות המתקדמות ביותר ליצירת מקום על גבי הלסת הינה על ידי שימוש בסמכים בשיטת DAMON . שיטה זו מאפשרת להימנע מעקירות שיניים במצבים רבים.

אינסיגניה – יישור שיניים דיגיטלי, היא שיטה ממוחשבת ליישור שינים, אשר משלבת תכנון טיפול דיגיטלי מידי הרופא, עם מיכשור אורתודונטי מותאם אישית. שיטה זו אף היא מבוצעת במרפאה, כאשר בתהליך זה האורתודונט לוקח מידה של השיניים ושולח למעבדת אינסיגניה בארה"ב. המידה נסרקת, ותוכנת הדמייה מתקדמת מייצרת מודל תלת-מימדי ממוחשב של השיניים. סמכים וחוטים, מותאמים אישית לשיניים ולליקוי הסגר, מיוצרים בהתאם להוראות האורתודונט. כך מבוצעת תכנית טיפול ייחודית לכל מטופל, המתאימה באופן אישי למצב הפה שלו.

בנוסף, מוצעות קשתיות שקופות, עבור מטופלים שאינם מעוניינים לחשוף את מראה הגשר בשיניהם לכל אורך הטיפול.

טיפולים מותאמים אישית

ד"ר שרי שטיימן שמה לה לדגל לדאוג לנוחותו של המטופל, ולכן שיטת יישור השיניים מותאמת על פי  שיקולי הנוחות בחיי היומיום. כל מטופל מקבל את היחס הטוב ביותר וזוכה להתאמה פרטנית של הטיפול למצבו הרפואי.

לצדה של ד"ר שרי שטיימן עובד בעלה – ד"ר חיים שטיימן אשר אחראי לכל יתר הטיפולים, המשמרים והמשקמים, ביניהם: סתימות וטיפולי שורש, שיקום הפה והלסת על גבי שתלים או באמצעות מבנים וכתרים, טיפולי אסתטיקה כגון הלבנת שיניים, טיפולים משמרים, לרבות ניקוי שיניים.

במרפאה כירורג מומחה המבצע טיפולים כירורגיים, כולל עקירות וניתוחי חניכיים.

מרפאת ד"ר שרי שטיינמן

מרפאת ד"ר שרי שטיינמן

כתובת המרפאה: שלמה המלך 37, קריית אונו, קניון ק. אונו קומה 8

קישור לאתר 

קישור לדף הפייסבוק 

טלפון: 0723726295

ד"ר שרי שטיינמן

ד"ר שרי שטיינמן


מרפאות שיניים ד"ר ראמז

מרפאות השיניים ד"ר ראמז בתל אביב, חיפה וג'לג'וליה, מהוות את מרכזי טיפולי השיניים המתקדמים והטובים שיש.
המרפאות צברו מוניטין רב ולקוחות מכל קצוות הארץ, וידועות בזכות מומחיותו של ד"ר ראמז עסבה בשתלים דנטליים, רפואת שיניים משקמת ורפואת שיניים קוסמטית.

ד"ר ראמז, עוסק בתחום רפואת השיניים למעלה מעשור. את לימודי רפואת השיניים ביצע בגרמניה, התמחה בפריז וחזר לפתוח בישראל את מרפאותיו.

במרפאות השיניים של ד"ר ראמז מוצע מגוון רחב של טיפולים מקצועיים ומתקדמים המבוצעים בידי רופאים מנוסים ומומים ובתחומם, ביניהם: כירורגיה ושתלים דנטליים, כתרים, תותבות, הלבנת שיניים, סתימות שיניים, יישור שיניים, ועוד. צוות המרפאה ידוע במומחיותו בתחום רפואת השיניים, בטכנולוגיה מתקדמת ועכשווית.

מעבדת שיניים מתקדמת

מעבדת השיניים המתקדמת במרפאות כוללת ציוד משוכלל, המאפשר לרופאי השיניים לעמוד בדרישות האסתטיות האולטימטיביות של המטופלים ולהעצים את חיוכיהם, תוך התאמה אישית של הפתרונות המקיפים: כתרים וגשרים אסתטיים הנבנים בידי טכנאי המעבדה המקצועיים ומוכנים לשימוש במהירות וללא עיכובים בהתאמה אישית ומדויקת לכל מטופל.

בין הציוד המתקדם במרפאת השיניים, מכשירי סי.טי ופנורמי, עבודות תלת ממד מבוצעות במקום. הכל נעשה במקום אחד לנוחות המטופלים, כולל כלל הצילומים המורכבים.

השתלות שיניים בלייזר ללא כירורגיה וללא כאבים

במרפאות השיניים של ד"ר ראמז, מבוצעים השתלות שיניים בשיטה מתקדמת באמצעות מכשיר לייזר, ללא כירורגיה וללא כאבים. הטיפול בלייזר מאפשר לרופא השיניים שליטה מדויקת יותר למיקום השתל, דיוק מרבי וקליטה אופטימלית של השתל בפה, וחוסך אי נוחות וכאבים למטופל.

טכנולוגית הלייזר מדויקת מאוד כך שניתן להתמקד באזורים זעירים, מה שממצב את הטכנולוגיה בקדמת ניתוחי השתלים הדנטליים, יעילה מאוד לשימוש ואינה מכאיבה כמו מקדחה או אזמל. הטכנולוגיה המתקדמת לשתלים דנטליים בה משתמש ד"ר ראמז, מהווה אלטרנטיבה בטוחה ועדינה לכלים דנטליים מסורתיים ומאפשרת לרופא לבצע משימות מורכבות יותר, להפחית את אובדן הדם, להפחית את אי הנוחות לאחר הניתוח, להפחית את הסיכוי לזיהום ולהשיג ריפוי טוב ומהיר יותר, כך שהמטופל יחזור לחייך במהירות.

במרפאות השיניים של ד"ר ראמז מתחייבים למחירים נוחים ומופחתים מהממוצע, מבלי להפחית מאיכות ומקצועיות הטיפול, מתשומת הלב האישית, הרגישות והאמפתיה לכל מטופל ומטופל.

מרפאת השיניים ד"ר ראמז
סניף תל אביב: דיזינגוף סנטר, בניין B, קומה שניה, דיזינגוף 50, תל אביב
טלפונים: 03-7444439, 054-9573797

סניף חיפה: קניון לב העיר
טלפון: 04-7444439

סניף ג'לג'וליה: 100 מטרים אחרי תחנת מנטה
טלפון: 03-7444269

קישור לאתר 

תמונה ממאגר Shutterstock צילום: Minerva Studio

תמונה ממאגר Shutterstock צילום: Minerva Studio

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר