ארוחת בוקר במסעדת בנדיקט פתח תקוה. צילום: שרית גופן
ארוחת בוקר במסעדת בנדיקט פתח תקוה. צילום: שרית גופן

ארוחת בוקר בפתח תקוה: הכירו את מסעדת בנדיקט

פורסם בתאריך: 9.1.19 12:11

מאז ומתמיד נחשבה ארוחת בוקר לארוחה החשובה ביותר ביום.  בבנדיקט לקחו את זה צעד אחד קדימה והפכו את ארוחת הבוקר לסגנון חיים שלם לא משנה "מתי אוכלים", "אלא מה אוכלים". במסעדת ארוחות הבוקר העושר הוא אין סופי.

בבנדיקט משקיעים בפיתוח והכנה של ארוחות בוקר חדשות, כאלה שיפתיעו ויסקרנו את קהל אוהבי ארוחות הבוקר כל פעם מחדש. לצד האוכל המפנק בבנדיקט מתעקשים שחווית בוקר אמיתית היא שלמה רק אם יש קוקטייל לצד המנה ולכן ארוחות הבוקר מגיעות עם אופציה של מימוזה – קוקטייל של שמפניה ( במחיר הארוחה) ועם מגוון קוקטיילי בוקר מרעננים (בתוספת תשלום).

קרוק מאדאם. צילום: שרית גופן

קרוק מאדאם. צילום: שרית גופן

מעבר לתפריט המגוון המוגש במסעדה הכולל למעלה מ-30 ארוחות בוקר מרחבי העולם, מגישים במסעדות תפריט ספיישלים משתנה. כל ביקור במסעדה, מאפשר כניסה לעולם פנטזיות, טיול קולינרי מרגש ברחבי העולם ולו אם זה גם לזמן קצר. להיזכר בטיול הרומנטי שעשינו בצרפת עם מנת קרוק מאדם- מנה צרפתית קלאסית מלחם בריוש קלוי עם רוטב בשמל, שינקן, גבינת גאודה, ביצת עין ורוטב קיסר או להיזכר בחופים האין סופיים של יוון עם ארוחת בוקר יוונית- מנה של ביצה עלומה ביוגורט עם שמיר, קוביות חלומי מטוגנות ונגיעות של אריסה, זעתר, צנוברים ושמן זית ואם אתם חובבי אמריקה בטח תאהבו את מנת הphilly style- הסטייק אנד אגז סנדוויץ' המפורסם מפילדלפיה.

לא היינו מוותרים על אחת ממנות הפתיחה  החל מפטריות פוטובלו מושרות בשמן זית וטימין, בוראטה של מוצרלה  על עגבניות מרוסקות או מגדל בבל- סביח עירקי בשכבות ועד לקינג סלומון מעושן וכרובית מטוגנת ברוטב קיסר.

אחד מסימני ההיכר של בנדיקט היא סלסלת הלחמים הבלתי נגמרת המגיעה הישר ממאפיית בנדיקט ומוגשת עם חמאה, ריבה ושוקולד נוטלה  וכמובן, אי אפשר להגיע לבנדיקט ולא לטעום מהפנקייקס הייחודים, החל מהפנקייקס הקלאסי ועד פנקייקס בננות עם חלב ממותק וקוקס קלוי/ שוקולד/אוכמניות וכמובן מיני הפנקייקס בתוספת אוריאו, קינדר או לוטוס שמשאירים טעם של עוד.

פנקייק אוריאו בבנדיקט. צילום: נמרוד סונדרס

פנקייק אוריאו בבנדיקט. צילום: נמרוד סונדרס

נכון שיש בעיר לא מעט מסעדות ובתי קפה שמגישות ארוחות בוקר, אבל כאשר מבקשים להתפנק באמת, לטעום טעמים חובקי עולם ולאכול ארוחת בוקר, בערב, בנדיקט זה המקום.

לאור הביקוש הרב לארוחת בוקר  מושקעות גם בשעות הערב, השיקה הקבוצה את תפריט הברינר. המושג ברינר הוצג לראשונה בסרט המצליח 'ג'ונו', ומאז יציאתו של הסרט קיבל ערך בויקיפדיה, הוטמע במסעדות רבות ודיינרים בכל רחבי ארצות הברית, כארוחה המפגישה בין הבוקר לערב וכך הוכתר כאחד הטרנדים הלוהטים בשנים האחרונות. גם בבנדיקט הפך ללהיט מהרגע הראשון. תפריט הברינר מוגש בשעות הערב ומשלב אלמנטים של בוקר כמו פנקייק, גבינות וביצים בצורות הכנה שונות, אליהם משודכים בשרים, נקניקיות ודגים ולצד המנות ולהשלמת החוויה, מוגשים קוקטיילים מיוחדים.

קבוצת המסעדות בנדיקט, החלה את דרכה בשנת 2006 עם פתיחת המסעדה הראשונה ברחוב בן יהודה, כיום כ-13 שנה אחרי, מונה הקבוצה תשע מסעדות בישראל ואחת בברלין ונחשבת לאחד מהמקומות אהובים לארוחת בוקר ולאו דווקא בשעות הבוקר. המסעדה בפתח תקווה, היא המסעדה השמינית במספר והיא מעוצבת כפינה אירופאית קלאסית בשילוב נגיעות של דיינר אמריקאי.

הסיבים 47, פתח תקוה- .03-7477535, ראשון- שבת 08:00-24:00

קינג סלמון בנדיקט. צילום: שרית גופן

קינג סלמון בנדיקט. צילום: שרית גופן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר