מאמני כושר במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
מאמני כושר במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

אימון כושר: המאמנים המומלצים שכדאי לכם להכיר

בואו נודה על האמת, רובנו פדלאות. חלקנו מבינים שהפעילות הגופנית משמעותית בשמירה על אורח חיים בריא, ולכן צוברים מוטיבציה ויוצאים להתאמן. אך מיהם מאמני הכושר שיעזרו לנו להגיע למטרה באופן המקצועי ביותר? לפניכם רשימה של מאמני כושר מומלצים באזור המרכז

פורסם בתאריך: 10.1.19 08:57

מתן ניסטור – מאמן לאורח חיים בריא ופעיל

אורח חיים בריא – החלטה בעלת משקל

אם אתם רוצים להוריד במשקל, להיכנס לכושר או סתם לסגל לעצמכם אורח חיים בריא יותר, אתם בטח מכירים את הבלבול הזה, שאוחז בכל מי שמנסה לקבל את ההחלטה בעלת המשקל: "להיות בריא יותר". הרשת מוצפת בשיטות, הצעות, תורות שונות ומשונות, הבטחות קוסמות וסיפורים מתעתעים על אנשים שרק הורידו כפית סוכר מהקפה היומי והפכו בן לילה לפריזנטורים של מכון כושר אופנתי בהוליווד.

ובכן, בחיים האמיתיים, אין כמובן קסמים. במציאות אנחנו נדרשים למחויבות, מאמץ והבנה באשר למשמעותו של אורח חיים בריא ופעיל. ואם נהיה כנים, מאחר שרובנו נהנים יותר לנגוס בשניצל פריך במזגן מאשר להבין ולהכיר כיצד פועל הגוף שלנו ולהתחיל לעשות שינוי של ממש, אנחנו זקוקים בדרך כלל לעזרה בנושא.

מתן ניסטור בן ה-29, מאמן לאורח חיים פעיל ובריא, עוזר לאנשים בדיוק בתחום הזה: לעבור תהליכים ולשנות את הגוף ואת התחושה כלפיו. התהליך נבנה מתוך ראייה מקצועית ומותאם למטרות שמתאמניו מציבים לעצמם. הלקוחות שפוגש מתן במשרדו מגיעים עם יעדים שונים: לרדת במשקל, להעלות מסת שריר וכולי. בהתאם לנקודת ההתחלה, מסומנות המטרות, נבנה התהליך והכל קורה תוך ליווי צמוד ומקצועי שאורך חודשים מספר.

צילום: שי בכר

צילום: שי בכר

נעים להכיר (או: יאללה, מתחילים לנוע)

מתן הוא מאמן חדר כושר מוסמך מטעם מכון וינגייט. למד תזונת ספורט במכללת וינגייט, וממשיך לעבור קורסים והשתלמויות בנושאי העיסוק שלו.

מתן מאמין בהנגשת הידע העצום שלו בנושא לכל מי שמתעניין בו. כל שבוע הוא מעלה בדף הפייסבוק שלו פוסטים שעוסקים בעולם התוכן של אורח חיים בריא. מי שעוקב אחר העמוד שלו זוכה להיחשף למגוון נושאים בעלי זיקה מידית ליומיום – כושר וספורט, פחמימות, ג'אנק פוד, אלכוהול, שעות שינה, ההבדל בין ריצה לאימון כוח ועוד נושאים רבים אחרים.

אימוני משקל גוף

מי שרוצה לראות את מתן מתאמן בעצמו, יכול לעשות זאת באינסטגרם שלו. מתן, המתמחה באימוני משקל גוף, מעורר סקרנות רבה כשהוא מפגין את ביצועיו באימונים מסוג זה. מתן מסביר שכל אחד יכול להגיע לביצועים מרשימים, אבל כדי להגיע לכך נדרשים שלושה דברים חשובים:

1. הכרת הטכניקה והמיומנות

2. פיתוח חוסן גופני

הסעיף השלישי מדגים מה סוד הקסם של אימונים אלה בעיני מתן: "הדבר היפה באימוני משקל גוף", הוא מסביר, "הוא הקשר למשקל הגוף שלנו. כלומר, כאשר אדם מתחיל את האימונים עם משקל עודף, הוא מתחזק וגם מוריד במשקל, וכך היכולת שלו להרים את הגוף ולהגיע לביצוע מוצלח יותר של תרגילים כמו מתח, גוברת. ככל שהיכולת זו גוברת, משתפרת ההתמודדות עם אתגר השלת המשקל העודף".

כל מסע ארוך מתחיל בפגישת ייעוץ אחת

לפני היציאה לתהליך השינוי, מתן נפגש עם המתאמנים שלו לפגישת ייעוץ במשרדו. בפגישה הזו מתן מרכיב תפריט לאכילה נכונה וכותב תכנית אימונים – שני מרכיבים חיוניים באורח החיים הבריא ושניהם תפורים בהתאמה אישית לכל מתאמן. הליווי כולל פגישות מעקב בהן נבדקת הירידה במשקל, לצד השינוי בהרכב הגוף – היחס בין השומן והשרירים. מתן שומר על קשר טלפוני צמוד עם לקוחותיו כדי לספק אוזן קשבת ותמיכה, שהיא, כידוע לכל מי שהתנסה בתהליכי שינוי כלשהו, מרכיב חשוב ביותר ביכולת שלנו להניע ולשמר תהליכים.

הרצאות וסדנאות

בתוך כל הדיאטות הטרנדיות של בלי ועם – בלי גלוטן, עם חלבונים, בלי פחמימות ועוד – אנשים הולכים לאיבוד. מה שהם באמת צריכים זה ידע והבנה של המנגנונים המפעילים את הגוף. ברגע שנרכשת הבנה אמיתית ומסומנים יעדים – זה המקום בו אנשים פתאום מבינים, לומדים ומצליחים להפוך את הסבך האינסופי של פרטי מידע אקראיים לבסיס ידע מוצק ויעיל, וזה מתורגם לאורח חיים נכון ובריא.

על רקע כל אלה בחר מתן להתמקד לא רק בתהליכים פרטניים והוא אף מעביר הרצאות וסדנאות בנושא. ההרצאות, העוסקות בשמירה על אורח חיים בריא ופעיל תוך מתן דגשים לירידה במשקל, מועברות לעסקים וחברות היי-טק, מגדלי ושכונות מגורים ולכל מי שחפץ בשינוי הרכב הגוף תוך הבנה אחת למיד מה צריך לעשות כדי לראות תוצאות.

"לא כולם מתאמנים, אבל כולם אוכלים", אומר מתן וזו בדיוק הסיבה מדוע התהליך הזה עובד!
השינוי התזונתי הוא המשמעותי ביותר ושם גם מצוי הקושי של רוב האנשים, אך אל דאגה – מתן שם דגש על ליווי אישי לאורך התהליך כולו והוא לא הולך לעשות לכם הנחות!! (גם במחיר, אבל הי, זה שווה את זה).

מתן ניסטור

כתובת: מגדל עזריאלי שרונה , קומה 58

050-6805720
מעבר לאתר
מעבר לפייסבוק
מעבר לאינסטגרם

צילום: שי בכר

צילום: שי בכר

צילום: שי בכר

צילום: שי בכר



אביב חדר – "לא לוותר לעצמך, ולא לוותר על עצמך!"

כולנו רוצים להיות בריאים. לכן, אנחנו משתמשים בתרופות למיניהם, נמנעים ממאכלים מסוימים, מנסים לישון במשך 8 שעות שינה מלאות וכדו'. אך חשוב שלא נשכח את המרכיב החשוב ביותר לשמירה על הבריאות- פעילות גופנית. אביב חדר (27) היא מאמנת אישית, אשר מתמחה בסוגי אימונים שונים ומגוונים ומאמינה שספורט הוא אורח חיים של ממש. כמו כן, אביב היא בעלת "סטודיו פוש" (“Studio push”), שממוקם במושב נווה ימין.

אביב חדר- מאמנת אישית ובעלת סטודיו לאימונים בקבוצות קטנות.

אביב חדר- מאמנת אישית ובעלת סטודיו לאימונים בקבוצות קטנות.

 

אביב מספרת לנו איך הכל התחיל: "מאז היותי ילדה, נמשכתי לענפי התנועה והייתי מתאמנת קרקע ורקדנית. כשסיימתי את השירות הצבאי שלי כקצינה בצה"ל, ידעתי שפעילות גופנית תהיה חלק מחיי, אך לא תיארתי לעצמי שאהפוך את האהבה הזו למקצוע. היום אני גאה להגיד שהפכתי את התשוקה הגדולה ביותר שלי למקצוע ואין מאושרת ממני".

אביב היא בוגרת קורס מאמני סטודיו בג'ימנסיה (בית ספר להכשרת מדריכי כושר) ומתמחה באימונים פונקציונליים, פילאטיס ו"היט". "האימונים בסטודיו שלי מתקיימים שישה ימים בשבוע, בבקרים ובערבים. האימון מתרחש בקבוצות קטנות של עד 7 בנות, ומתפרש על פני שעה אינטנסיבית, הכוללת בתוכה את כל מה שצריך בשביל לשמור על כושר. כמו כן, על מנת לראות תוצאות ולהשיג גוף בריא, חשוב לשמור על תזונה מאוזנת ולכן, יצרתי תכנית ייחודית המשלבת בין תזונה לכושר".

הלקוחות העיקריים של אביב הן נשים מגיל 12 ומעלה. "הסטודיו שלי הוא סטודיו לאימוני נשים. אני מאוד מתחברת להעצמה נשית ומאמינה שנשים צריכות להיות חזקות ועצמאיות מבחינה מנטלית ומבחינה פיזית. אני חושבת שכושר הוא כלי מצויין לחיזוק הגוף והנפש, ולכן המוטו שלי הוא 'לא לוותר לעצמך ולא לוותר על עצמך'".

האימונים המרכזיים של אביב כוללים אימון פונקציונאלי ואימון "היט". "מדובר באימונים אינטנסיביים מאוד. כל תרגיל באימון משלב כמה קבוצות שרירים ולכן, שעתיים- שלוש בשבוע בלבד נותנים למתאמן את כל מה שהוא צריך מבחינת כושר ומאפשרים לו להתקדם ולראות תוצאות".

אביב מקפידה באימוניה על מתן יחס אישי הדוק. "בזכות העובדה שהאימונים מתקיימים בקבוצות קטנות, אני יכולה להתייחס לכל אחת מהמתאמנות ולהתאים עבורה את האימון. יש כאלו שזה בה להן בקלות, ויש כאלו שצריכות 'פוש' קטן".

עבור אביב, פעילות גופנית היא קודם כל דרך חיים. "זה הדבר הכי בסיסי בעולם מבחינתי, כמו לאכול. פעילות גופנית היא הדרך הטובה ביותר לשמירה על גוף בריא. חשוב לי להיראות טוב ולהיות חטובה, אך יותר מכל- להיות בריאה וחזקה".

 

אביב חדר- מאמנת אישית ובעלת סטודיו לאימונים בקבוצות קטנות.

אביב חדר- מאמנת אישית ובעלת סטודיו לאימונים בקבוצות קטנות.

אביב חדר – מאמנת אישית ובעלת "סטודיו פוש" (“Studio push”) לאימונים בקבוצות קטנות

כתובת הסטודיו: נווה ימין, המרכז

טלפון: 052-2222352

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

קישור למייל



סטודיו מגוסטה – רוצו לגלות את גילי

מי שטרם גילתה את גילי וגרה באזור כפר סבא, חייבת לרוץ עכשיו לסטודיו מגוסטה. טוב, אם עדיין לא גיליתן אותה, אולי תתקשו לרוץ כי הכושר לא משהו, אבל תסמכו עלינו: אחרי תקופת אימונים בסטודיו, הכל ייראה אחרת.

גילי שמילוביץ' מוכרת באזור השרון כמאמנת כושר מסוג אחר. היא רכה, קשובה, מעניקה יחס אישי ומתייחסת לכל אחת כאילו היתה המתאמנת היחידה בסטודיו שלה. לגילי ניסיון עשיר בהדרכה עוד מימי הצבא, והיא הוכשרה כמאמנת כושר מטעם מכון וינגייט וכמורה לפילאטיס,

בסטודיו מגוסטה, הממוקם באזור התעשייה בכפר סבא, כל האימונים מיועדים לנשים בלבד, כי עם כל הכבוד לנוכחות הגברית, יש מצבים בהם אנחנו חייבות אווירה נשית אינטימית, כמו למשל בשעת אימון מייגע כשאנחנו מזיעות, מתנשפות ועובדות קשה.

את הוויברציות הטובות מרגישים ברגע שנכנסים לסטודיו. גילי, מחייכת ורגועה, מקבלת את הנשים בפנים שמחות (השם מחייב, אין ספק). האולם מואר, ממוזג ורחב ידיים. עבור מי שרגילה להצטופף בחדר קטנטן עם 15 מתאמנות נוספות, כשכל הנפת רגליים למעלה היא פוטנציאל לתאונה אווירית עם השכנה מימין, מזומנת הפתעה נעימה. בסטודיו המרווח יש מקום ל-30 נשים על המזרן, ולכל אחת מספיק ספייס ומרחב כדי להרגיש בנוח.

מערכת השיעורים של הסטודיו מציעה מגוון שיעורים העונים על מטרות ויעדים שונים: זומבה, עיצוב, פילאטיס, אימון רצועות או אימון תחנות – הודות למערכת המגוונות, כל מתאמנת יכולה למצוא את סגנון האימון המותאם להעדפות והיכולות שלה.

סטודיו מגוסטה – רוצו לגלות את גילי

סטודיו מגוסטה – רוצו לגלות את גילי

אימון אישי, ייעוץ חופשי

אומרים שיש מכסה לכל סיר; גילי מאמינה שיש תרגיל לכל שריר, ולכן לכל אחת יש צורת אימון המתאימה לה בדיוק.

מי שלא בטוחה כיצד כדאי להתחיל לבנות את שגרת האימונים שלה, תשמח לגלות שגם בעניין זה גילי יכולה לעזור. לרשות כל מתאמנת בסטודיו עומד שירות יעוץ אישי חופשי, שנועד לסייע בבניית מערכת שיעורים מאוזנת ומותאמת אישית.

וכמובן שאי אפשר לדבר על אורח חיים בריא מבלי להזכיר את נושא התזונה. גילי, כמאמנת כושר מנוסה, תמיד מציעה לשלב את האימונים עם תשומת לב לתפריט היומי בכדי לראות תוצאות יעילות ומהירות. וכדי להגביר את המוטיבציה ולעלות מדרגה בדרך לגזרה הנחשקת, החל מחודש ספטמבר תפעל בסטודיו קבוצה לירידה במשקל ושמירה על תזונה נכונה, כולל ייעוץ על ידי תזונאית מוסמכת ומפגשים מאורגנים.

גילי מעבירה גם שיעורים פרטיים בבית הלקוח – עבור מי שלא חש בנוח להתאמן בחברת אנשים נוספים.

גילי שמילוביץ: אימון אישי, ייעוץ חופשי

גילי שמילוביץ: אימון אישי, ייעוץ חופשי

גמישות זה לא רק עניין של מתיחות

בסטודיו מגוסטה, כשמדברים על גמישות, לא מתכוונים רק לתוצאה המושגת אחרי שיעור פילאטיס טוב. כחלק מהגמישות וההקשבה לצרכי המתאמנות, החל מהחודש יתווספו למערכת גם שיעורי בוקר.

ואם הזכרנו גמישות, הרי שזו באה לידי ביטוי גם במחיר אטרקטיבי ומגוון מסלולי תשלום אפשריים.

שירים בין השרירים

בימי חמישי ושישי האולם רחב הידיים משנה את פניו ומארח אירועים פרטיים, מסיבות בר/בת מצווה, ימי הולדת ועוד. לחלק הזה דואג ארז שמילוביץ', בעלה של גילי, שמפיק ומארגן את האירועים מא' ועד ת' ודואג לשמח את החוגגים.

שיפור הכושר ובניית תכנית אימונים טובה ונכונה, אלו מטרות חשובות. כאן לא מדובר בריצת 100 מטר והגעה מהירה ליעד. מי שרוצה לראות תוצאות אמיתיות צריכה לחשוב על שגרת האימונים כאל ריצת מרתון המצריכה סבלנות וסיבולת. בסטודיו מגוסטה היחס האישי, התנאים האופטימליים לאימון, המיקום הנוח עם שפע החנייה ליד – כל אלה עוזרים להפיק הנאה מהאימון ולהפוך אותו לחלק מאורח החיים.

חדש בסטודיו מגוסטה, ובמבצע מיוחד! מנוי בוקר ב70 שח בלבד!

מנוי ללא התחייבות, וללא הגבלה!

יש לנו שיעורי בוקר בימי ראשון שלישי חמישי ושישי.. פילאטיס, תחנות, עיצוב , עיצוב דינאמי והיט.

סטודיו מגוסטה בהנהלת גילי שמילוביץ'

כתובת – דרך המוביל 3, כפר סבא
טלפון – 054-7645017
מעבר לאינסטגרם
מעבר לעמוד פייסבוק

גילי שמילוביץ - צילום עדי שובל

גילי שמילוביץ – צילום עדי שובל



ויקטור עזרא מאמן כושר וריצה ויועץ לתזונה נכונה

כשמדובר בשינוי אורח חיים המבוסס על ספורט ותזונה נכונה, רובנו זקוקים לתמיכה. אורח חיים בריא מצריך תכנית עבודה מותאמת אישית הכוללת תכנית אימונים שבועית, בניית תפריט אישי מותאם ומדויק ומעקב על המשקל ועל מסת הגוף – זו עבודה אינטנסיבית, וזה קשה עד כמעט בלתי אפשרי לעשות זאת לבד.

מאמן הכושר ויקטור עזרא צילום: שמעון שלום

מאמן הכושר ויקטור עזרא צילום: שמעון שלום

תפקיד המאמן מעבר לבניית התכנית המותאמת אישית, גם לתמוך ולעודד את המתאמנים שלו בכל עת, לסייע להם לקבל החלטות טובות יותר באשר לאורח חייהם ולוודא שיתמידו וישיגו את המטרות.

ויקטור עזרא, מאמן כושר ותזונה, אומר: "בחירה במאמן כושר ותזונה לשינוי אורח החיים, היא החלטה הנובעת מכוח ולא מחולשה. תוך מספר שבועות של אימון ותזונה נכונה, המתאמנים שלי רואים תוצאות משביעות רצון, וזה מה שדוחף אותי לתחום הזה – השינוי המבורך וההשפעה הניכרת שלי, על בריאותם ואושרם של לקוחותיי".

ויקטור עזרא, הוא אחד המאמנים המקצועיים והאיכותיים באזור המרכז. הוא מאמן לכושר וריצה עובד עם ספורטאים והאוכלוסייה הכללית ליחידים והן לקבוצות קטנות, למבוגרים ובני נוער, ועובד באזור תל אביב, רמת גן וגבעתיים. את עיקר האימונים הוא מבצע בפארק אידית וולפסון. "המטרה שלנו באימונים ובהדרכה שלי, היא לעזור לאנשים לשלוט בגופם ובמחשבותיהם, וליצור שינויים בריאים קבועים ומתמשכים מבפנים החוצה".

מה כוללת תכנית האימונים שלך?

"התכנית כוללת אימוני אירובי וכוח, הכוללים תוכנית לריצה, אימון פונקציונאלי מותאם בשילוב קלאסי: אימון רצועות, אינטרוולים, אימון תחנות, טבטה עוד. האימון נמשך שעה, בשעות הבוקר או הערב. האימונים נעשים בהדרגה ובקצב המתאים לכל אחד".

"אנו משתמשים במגוון אביזרי כושר, כגון: רצועות TRX, כדורי כוח, משקולות,טי-בר, גומיות ועוד, ועובדים על כל מרכיבי הכושר הגופני החשובים לפי צרכי ורצון המתאמנים".

מהן שיטות האימון בהן אתה משתמש?

"בהיותי בוגר מכון וינגייט בעבודה עם ספורטאים, ובוגר קמפוס שיאים באוניברסיטת תל אביב, למדתי מסלול של מאמן כושר אישי, הכנה לריצות ארוכות, ספינינג, רצועות , אימון ספורטאים ותזונת ספורט. אני עוסק בתחום כ- 15 שנה, ומשלב את כלל השיטות הללו באימונים. מעבר לאימונים הפיזיים, אני גם מאמן מנטלי, ומספק למתאמנים שלי ארגז כלים מנטליים חזקים המסייעים להם להתמיד בכושר ובירידה במשקל ולשמור על אורח חיים בריא וספורטיבי ועל תזונה נכונה. אני משלב טיפים לתזונה מתאימה לספורט ומבצע אתגרים ומבדקי כושר קבועים למתאמנים, כדי שיחד נוכל לראות את התוצאות להתרשם מהשיפור ולהגדיל את המוטיבציה ".

מה לגבי האימון לתזונה נכונה?

"אני מאמן לתזונה נכונה, עובד בצמוד עם תזונאי ספורט שמכין להם תפריט אישי ומותאם לכל אחד מהם על פי נתוניו האישיים. מעבר לתכנית התזונה והכושר, אני מספק להם תמיכה וליווי 24/7, לכל שאלה או משבר שהם חווים בתהליך. הם מקבלים כלים מנטליים להתמודדות בתהליך, ושני אימוני כושר שבועיים מותאמים לירידה במשקל. המתאמנים שולחים לי נתוני שקילה שבועית, ואני עושה לפני התהליך ובמהלכו בדיקת דופק במנוחה ובדיקת היקפים. התכנית מוצעת במסגרת קבוצה או אישית – אחד על אחד. מחקרים מראים, כי לאימונים בקבוצה יש כוח רב יותר וכי הקבוצה תורמת למוטיבציה והתמדה בהגעה למשקל המטרה ובשמירה על המשקל בהמשך".

"אני מצלם את המתאמן כדי שתהיה תמונה של לפני ואחרי – והוא יוכל לחזות בעצמו בתוצאות ובהישג. ההצלחה של מתאמני היא ההצלחה שלי ולכן אעשה הכל על מנת שיצליחו, יראו תוצאות ויהיו מרוצים".

למי מתאימים האימונים שאתה מספק?

"האימונים שלי מתאימים לאנשים המעוניינים לשפר את כושרם הגופני, אנשים שרוצים לרדת במשקל, לצמצם היקפים ולחטב את הגוף, לשפר מדדים פיזיולוגיים וקליניים, לשפר בטחון עצמי ודימוי גוף, למנוע כאבי גב ולעזור בהעלמת הכאב . אימוני כושר מוכחים כמטפלים במצבים של לחץ וסטרט ובעיות חרדה, וזו מטרה מבורכת. כמו כן, האימונים מאפשרים מניעת פציעות, באמצעות חיזוק השרירים והמפרקים".

המטרה שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים, וליצור שינוי אמיתי ומשמעותי בחיים שלהם".

ויקטור עזרא מאמן כושר וריצה ויועץ לתזונה נכונה

מעבר לאתר

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון: 072-3954184

ויקטור עזרא. צילום: שמעון שלום

ויקטור עזרא. צילום: שמעון שלום



אמיר מאיר

בשנת 1992, במהלך פעילות שגרתית, הותקל צוותו של אמיר מאיר (48) בידי כוחות האויב בזמן שתפסו קו בצפון, על גבול לבנון. אחד השורדים היחידים מאותה התקלה היה אמיר, שסבל מפציעת ראש קשה והוגדר בשטח כמת. למזלו, רופא הירואי שהגיע למקום טיפל בו, הציל את חייו ונתן לו הזדמנות שנייה לחיים.

אחרי שהשתחרר מסדרת שיקומים ארוכה וממושכת, השפעותיה של אותה פציעה עדיין ליוו אותו. לצד הפגיעה בזיכרון, בקוגניציה ובראייה, הוא גם נאלץ להשתמש במקל הליכה בשביל ללכת, והיה צמוד לאותו מקל שהיה לו לרגל שלישית במשך שנים רבות.

אמיר מאיר במרוץ מרתון אמסטרדם (צילום: tcs amsterdam marathon)

אמיר מאיר במרוץ מרתון אמסטרדם (צילום: tcs amsterdam marathon)

לפני כ-6 שנים החליט אמיר להשתחרר סופית מהמקל ולהגשים את הייעוד שלו בחיים – להפוך למאמן כושר שעוזר לאנשים להתגבר על הקשיים והמכשולים שמונעים מהם מלהגשים את מטרותיהם. אחרי שהצליח כבר בעבר להשתקם מפציעת ראש קשה שהייתה נקודת מפנה בחייו, ולאחר שהשתלב בשוק העבודה במקצוע שלא באמת התאים לו, החל ללמוד בווינגייט במסלול המכשיר מאמני כושר.

באפריל 2014 אמיר עוד נעזר במקל ההליכה כדי ללכת אך כבר באוקטובר 2014, חצי שנה בלבד לאחר שהתחיל ללמוד ולהיכנס לכושר, עזב את המקל והשלים את ריצת 10 הקילומטרים הראשונה שלו.

מאז ועד היום, מים רבים עברו מתחת לגשר. אמיר שבינתיים כבר הפך לגורו של ריצה השלים לא מזמן ריצת 100 קילומטר במסגרת מקצה ריצת 'סובב העמק', כשבחודשיים שקדמו למרוץ עוד הספיק להשלים 15 ריצות מרתון כהכנה למרוץ הגדול. המקל, למקרה ששאלתם את עצמכם, מעלה בינתיים אבק בארון.

אם אני הצלחתי, גם אתם יכולים. אמיר מאיר בהרצאה (צילום עצמי)

אם אני הצלחתי, גם אתם יכולים. אמיר מאיר בהרצאה (צילום עצמי)

כיום מרצה אמיר על התקופה שעבר ועל הקשיים שליוו את אותה תקופה, כשהמסר המנחה את ההרצאה ברור ומעורר השראה – אם אני הצלחתי, גם אתם יכולים.

לצד הרצאותיו מעוררות ההשראה מעביר אמיר גם אימונים אישיים ועוזר לאנשים לבנות את החוסן הרגשי, יכולת ההתמדה וכוח הרצון שיחשלו אותם ויעזרו להם להגיע למטרה שלשמה הגיעו אליו. הסנדלר אינו הולך יחף, וכאדם שהיה צריך לעבור כברת דרך כה ארוכה מכיר אמיר מקרוב את המכשולים, המעמסות הרגשיות והפסיכולוגיה המלווה את המתאמנים ומלמד אותם כיצד להתמודד עם אותם קשיים.

באימוניו מקפיד אמיר לחזק את ה'משולש' אותו צריך כל מתאמן – כושר אירובי, כושר אנאירובי וחוסן מנטלי. מתאמן אשר מצליח לחבר יחד את כל החלקים יכול להעפיל על כל דבר ולהצליח להוציא את המיטב מאימוניו.

במהלך האימונים תלמדו כיצד לחזק את שרירי הליבה, איך לעבוד על שיווי משקל, כיצד לחזק את הקואורדינציה ואיך להתאמן בצורה הנכונה מבלי להסתכן בפציעות מיותרות.

כל הכלים לאורח חיים נכון ובריא (צילום: אמיר מאיר)

כל הכלים לאורח חיים נכון ובריא (צילום: אמיר מאיר)

את כל אותם העקרונות שילוו אתכם לאורך כל האימונים תתרגלו במכון הכושר של אמיר. המכון מכיל מתקנים שונים כמו מכשירי ריצה וחתירה, TRX, כבל קרוס, מכשיר אליפטי, מתקן כח בנץ' פרס ועוד. מגוון המכשירים מאפשר לכם לחזק אזורים שונים בגוף שבונים לכם את הכושר מבחינה אירובית ואנאירובית גם יחד, כשמנגד עומד אמיר, מדרבן ודוחף קדימה.

האימונים במקום מתאימים לכל הגילאים ולקבוצות קטנות של עד חמישה משתתפים כשאפשר להגיע גם כזוג או כיחיד לאימון פרטי. לאחר האימון תוכלו לשבת עם אמיר שגם שמעביר במקום אימוני תזונה, במהלכם ימדוד לכם את המשקל ואת אחוזי השומן, וידריך אתכם כיצד לנהל את הדיאטה היומית שלכם בצורה שתתמוך באימונים הקשים שאתם עושים.

את כל הכלים לאורח חיים נכון ובריא תוכלו לקבל מאמיר כבר מהאימון הראשון, בין אם מדובר על כושר גופני, תכנית תזונה נכונה או העוצמות והאנרגיות שמביא עימו אמיר לכל אימון. אם אתם מחפשים מאמן שידחוף אתכם קדימה וייתן לכם השראה לעשות את הבלתי אפשרי תוכלו ליצור קשר עם אמיר עוד היום ולהיווכח בעצמכם כמה רחוק אפשר להגיע כשמסירים את החסמים המנטליים ופותחים את הדרך להצלחה.

אמיר מאיר

טלפון: 054-4804134

כתובת: הגבעה 16, כפר האורנים

שעות פעילות: א-ה – 13:00-06:00, 21:30-16:00 | ו – 15:00-09:00

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק

למעבר לדף האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נטלי

    גילי שמילוביץ אוהבת אותך מאוד אין על האימונים איתך… אווירה שאין בשום מקום אחר..
    יחס אישי ותמיד תמיד בכל יום מזכירה לנו איזה שיעורים יש היום ומדרבנת להגיע לשיעורים ממש חוויה ממליצה לכולן לנסות אף אחת לא מתחרטת מבטיחה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר