מעבדת מחשבים מומלצת בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock
מעבדת מחשבים מומלצת בפתח תקוה. תמונה ממאגר Shutterstock

איי-טי סמארט: מעבדת שחזור מידע מומלצת בפתח תקוה

נתקלתם בבעיה במחשב שלכם? מעבדת איי-טי סמארט מספקת מגוון פתרונות מקצועיים לתיקון מחשבים תוך מהימנות, אחריות ומקצועיות

פורסם בתאריך: 12.1.19 21:29

איי-טי סמארט הוא מרכז מחשבים המספק שירותי מעבדה לתיקון מחשבים ניידים, לפטופים, מחשבי מק ומחשבי סרפס מכל הסוגים; ושירותי מיחשוב הכוללים שירותי תמיכה, תחזוקה למחשבים ורשתות  ושירותי שחזור מידע. במסגרת השירות יש מחלקת מחשבים שמספקת שירותי ייעוץ ושיווק מחשבים מקצועיים ומחשבי גיימינג ברמה גבוהה, מכירת מחשבים ניידים ומחשבי אפל חדשים ומחודשים עם אחריות.

לאון פרל, עוסק בתחום משנת 2007. במעבדה טכנאים מקצועיים ובעלי ניסיון רב. בין השירותים המסופקים במעבדה: תיקון ברמת הרכיב, תיקון תקלות תוכנה, פירמוט מחשב והתקנת מערכת הפעלה, ניקוי וירוסים והתקנת אנטי וירוס, תיקון תקלות חומרה, ניקוי והחלפת/תיקון גוף קירור והחלפת חלקים במחשב הנייד כגון: מסך, דיסק קשיח, זיכרון, קונקטורים, יציאות USB או HDMI. התקלה נבדקת תחילה בבית/משרד הלקוח ובמידה ואינה פתירה במקום, המחשב יילקח למעבדה לתיקון.

טכנאי המעבדה מתגאים בשירות מקצועי, איכותי ומהיר, כך שהלקוחות זוכים למלוא תשומת הלב בעת אבחון הבעיה לעומקה וקבלת פתרון מקיף, במחירים סבירים.

טכנאי מחשבים בפתח תקווה

דגש על איכות

מעבדת איי-טי סמארט, פועלת על פי עיקרון האיכות והאמינות. "אנו מאמינים כי תיקון טוב, תלוי בעיקרו בשיטות התיקון ובידע הנצבר של הטכנאים. זה לא מספיק לתקן את המחשב ולשלוח אותו הביתה, צריך לוודא שהבעיה אובחנה כראוי, טופלה במלוא היקפה וכן נבדקו וטופלו הנזקים המשניים". אומר לאון פרל.

"המטרה שלנו היא שהלקוח ייצא מרוצה תמיד. לכן, נוודא שהבעיה שטופלה לא תחזור על עצמה שוב. אנו מחזיקים בחלקי חילוף לכל דגמי המחשבים והלפטופים ותמיד דואגים להשתמש ברכיבים איכותיים ובטוחים. הטכנאים המקצועיים שלנו יודעים לתקן כל תקלה בכל מחשב ולכל מותג". לאון מסכם.

כיוון שהטכנולוגיה מתקדמת ומתחדשת כל הזמן, לאון וצוותו מקפידים לעבור השתלמויות מקצועיות ולחדד את הידע שלהם בכל התקן חדש שיוצא לשוק, על מנת שיוכלו לספק את שירות התיקונים לכל מחשב ומחשב. "לפני כשנתיים, התחלנו לתקן מחשבי סרפס ברמת רכיב ותוכנה, ואנו כמעט היחידים בארץ שמתקנים מחשבים אלו" הוא מציין.

המעבדה מספקת אחריות תיקונים למשך 90 יום לאחר התיקון, כמו כן שירות שירותי איסוף והחזרה מבית הלקוח. המרכז משרת את כל הלקוחות באזור פתח תקווה, השרון, תל אביב, בקעת אונו, בת ים, חולון, ראשון לציון וסביבה ומציע שירות תיקונים למחשבי סרפס ומחשבים ניידים, לפטופים ומחשבים נייחים לכל סוגי תקלות החומרה והתוכנה כולל תיקון לוחות אם ברמת הרכיב.

כתובת המעבדה: פתח תקווה (בתאום מראש)

קישור לאתר 

קישור לדף הפיסבוק

טלפון: 054-46-27-277


היכנסו ועקבו אחר כל פתרונות המחשוב של איי טי סמארט:

תיקון מחשבים

שירותי מעבדה

תיקון מחשבים ניידים

לפטופים

מחשבי מק

מחשבי סרפס מכל הסוגים

שירותי תמיכה

שירותי מחשוב

תחזוקה למחשבים

ייעוץ ושיווק מחשבים מקצועיים ומחשבי גיימינג

תיקון ברמת הרכיב

תיקון תקלות חומרה

ניקוי והחלפת/תיקון גוף קירור

מכירת מחשבים ניידים

מחשבי אפל חדשים

מחשבים מחודשים


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר