עורכי דין לתעבורה בתל אביב. הכירו את משרד עו"ד דויטש. תמונה ממאגר Shutterstock
עורכי דין לתעבורה בתל אביב. הכירו את משרד עו"ד דויטש. תמונה ממאגר Shutterstock

עורך דין לתעבורה באזור תל אביב: הכירו את משרד עורכי דין דויטש

משרד עורכי-דין דויטש מתמחה בטיפול נרחב בכל נושאי התעבורה ובכללותם יעוץ וליווי משפטי משולב של הנהג בכל 'שרשרת הענישה' - במשטרה, בבית המשפט, בבמשרד הרישוי ובמכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד)

פורסם בתאריך: 14.1.19 15:38

משרד עורכי דין דויטש

רבים סבורים כי עבירה תעבורתית מסתיימת בתשלום הדוח בדואר או בענישה ע"י בית המשפט, אולם לא רבים מכירים את מימדי הענישה הנוספים לאותה עבירה ממש: משרד הרישוי והמרב"ד עשויים לאמלל קשות את חייהם בהמשך הדרך.

עו"ד אורית דויטש

עו"ד אורית דויטש

המרב"ד הינו באחריות משרד הבריאות ותפקידו להמליץ לרשות הרישוי על כשירותם הרפואית והנפשית של הנהגים. המכון משמש למעשה כ"רופא מוסמך" של משרד התחבורה ועליו לאשר האם אדם שביצע עבירת תעבורה רשאי יהיה להמשיך לנהוג.

"מדובר בגוף לא מוכר, אולם מרכזי מאד בתחום התעבורה, שיש להתייחס אליו בכובד ראש ולהבין את הסנקציות שהוא עשוי להטיל על מבצעי העבירה. שלילת מרב"ד היא לצמיתות!". אומרת עו"ד אורית דמתי דויטש.

"רבים מגיעים למשרדנו למרות שהיו מיוצגים בבית המשפט ע"י עו"ד, שכנראה לא ידע שניתן למנוע את כל הזליגה הזו למשרד הרישוי ולמרב"ד, בעזרת יצוג רחב ראיה והתייחסות מראש לכל האלמנטים הללו כבר בבית המשפט".

"במשרדינו, אנו מכירים את כל המישורים וההשלכות, מטפלים בהתאם, ועל פי רוב מצליחים לצמצם נזקים ולמנוע הרחבת חזית אל גורמי האכיפה הנוספים".

דויטש משרד עורכי דין, הוא אחד המשרדים הוותיקים והמובילים בארץ בתחום התעבורה – למעלה מ- 50 שנה!

עו"ד אורית דמתי דויטש, חברת ועדת התעבורה של מחוז תל-אביב בלשכת עורכי הדין, מהמובילות והמוכרות בתחום. מזה למעלה מ-12 שנה מבלה עו"ד דויטש מידי יום בבתי המשפט לתעבורה בכל הארץ, במשרד הרישוי ובמרב"ד.

"אנו מייצגים נהגים רבים בשלילת רישיון גם בשל בעיות רפואיות או בשל אי התאמה אישיותית לנהיגה. המרב"ד הוא לא מקום למשחקים. אסור לגשת לשם ללא יעוץ והכוונה. כנ"ל בדיוק גם בחקירה במשטרה. אנשים נחקרים ללא יעוץ מקדים ומפלילים את עצמם מבלי לדעת בכלל. מדובר בגופים מקצועיים, ולנהג אין הידע והכלים הנדרשים להתמודדות מולם מבלי להזיק לעצמו".

על היתרון במשרד דויטש עורכי דין, היא אומרת: "ההשלמה הזו של שתי הנישות הנוספות – משרד הרישוי והמרב"ד מהווה יתרון עצום ללקוחות. לא רבים יודעים, כי ברגע שאתה מקבל 'עונש' מבית המשפט על עבירת תעבורה, יש לכך השלכות בהמשך, במשרד הרישוי ובמרב"ד. מי שלא יודע את כל הדקויות הללו וכיצד לייעץ ללקוח היטב ומראש, יופתע להתקל בקשיים בלתי נגמרים בהמשך, במסע לחידוש הרישיון".

כדוגמה, עו"ד דמתי דויטש מספרת על מקרה: "נהג חדש הנאשם במהירות מופרזת  ידרש ע"י משרד הרישוי לעשות מבחן תיאוריה מחדש ויהיה שוב 'נהג חדש' לתקופה של שנתיים נוספות, על כל המגבלות והסיכונים שבכך. חשוב שעורך הדין המלווה יהיה ער לכל המשמעויות הללו כבר בבניית ההגנה המשפטית ויצליח למנוע זאת מראש, עוד בבית המשפט".

"נהגים הנאשמים בתיקי אלכוהול וסמים שרשיונם נפסל לתקופה העולה על שנה, מועברים אוטומטית לבדיקות מרב"ד מקיפות, מקשות ומתסכלות אשר רבים חוזרים מהן ללא הרשיון. תפקידנו למנוע סנקציות מיותרות מראש, באמצעות פתרון חכם".

"כיוון שמדובר בתחום מורכב ולאור התמחותנו בנושא, משרדי עורכי דין רבים מעבירים לטיפולנו תיקים הנוגעים ברישוי ומרב"ד".

יחס אישי 360 מעלות

"משרדנו מספק יחס אישי ומקיף של 360 מעלות. אנו דואגים ללוות כל לקוח מרגע כניסתו למשרד ועד להחזרת הרישיון, התאמת הגנה אישית לכל לקוח על פי המקרה הספציפי שלו, תוך ראייה רחבה ודגש על כל חוליות השרשרת.
אנו יודעים מראש כיצד לצמצם ולמזער נזקים בערוצים הללו".

כתובת המשרד:
בית-סילבר, אבא-הלל 7, רמת-גן
קישור לאתר 
טלפון ישיר: 051-5564079
 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר