זיוה טל: חנות תכשיטים מומלצת בתל אביב. צילום: סטודיו אורי לובן
זיוה טל: חנות תכשיטים מומלצת בתל אביב. צילום: סטודיו אורי לובן

חנות תכשיטים מומלצת בתל אביב

אף אחת לא אוהבת לענוד את אותם התכשיטים כמו כולן, זו היא חנות התכשיטים שתעזור לך לשמור על סטייל וייחודיות אמיתית

פורסם בתאריך: 20.1.19 09:49

מה יש בתכשיטים עתיקים שמעניק להם ארשת של כבוד ומסתורין? זאת קשה להסביר במילים. יש דברים שאנחנו יכולים רק להרגיש, כאלה שממלאים אותנו סקרנות נפעמת לנוכח יצירות אומנות המגיעות מתקופה שנשכחה מזמן – כמו עקבות בחול שנשטפו אל מול גלי הים הגואים.

החיבה המיוחדת שאנשים מוצאים בתכשיטים עתיקים לא נטועה רק בעובדה שאותם התכשיטים מספרים סיפור, כי אם גם בעובדה שלא ניתן למצוא שני לאותן היצירות הנדירות, מה שמייחד ומבדל כל אישה העונדת אותם.

לפני כ-25 שנים פתחה זיוה טל חנות לתכשיטים עתיקים בתל אביב, אותה היא מילאה בפיסות אומנות נשכחות שנשתמרו אל מעבר לגבולות הזמן. חנות התכשיטים הקסומה שברחוב דיזינגוף היא פרי תשוקתה של זיוה, אליה מגיעים נשים מכל קצוות הארץ – חלקן עוברות אורח, חלקן מחפשות להתחדש בתכשיט חדש וחלקן מחפשות פיסת אוצר חדשה לאוסף התכשיטים העתיקים שלהן.

"התכשיטים העתיקים מהלכים עליי קסם, הגעתי לתחום הזה מתוך אהבה גדולה לאוצרות עתיקים וייחודיים שכמותם לא ניתן למצוא עוד", מספרת זיוה. "יש לי בחנות תכשיטים שמגיעים אפילו מאה וחמישים שנים אחורה, כאלה שניתן להבחין כי הם יוצאי דופן בזכות האסתטיקה והטכניקה הייחודית שכמעט ולא ניתן למצוא יותר היום"

מי שמתעניינת בפריטים ייחודיים תוכל למצוא בחנות התכשיטים העתיקים שבתל אביב מגוון אוצרות מכל הסוגים: שרשראות, צמידים, עגילים, תליונים, טבעות, סיכות לדש החולצה וכל פריט ייחודי שמטרתו להוסיף למי שהולכת איתו הילה של אלגנטיות זוהרת.

זיוה טל תכשיטים. צילום: סטודיו אורי לובן

זיוה טל תכשיטים. צילום: סטודיו אורי לובן

את התכשיטים בוחרת זיוה בקפידה בהתאם לסגנון שלה ושל החנות, "כל פריט שנמצא בחנות חייב להיות כזה שאני אוהבת ושהייתי הולכת איתו בעצמי" היא אומרת. כל התכשיטים שבחנות נושאים את אותו הסגנון שמועבר דרך טכניקות היסטוריות שבהן ממש ניתן לראות את עבודת היד והמגע האישי של האומן שיצר אותם.

נוסף על התכשיטים העתיקים ניתן למצוא בחנות גם תכשיטים חדשים בסגנון העתיק שמזוהה עם צביונה של החנות, זאת למי שמחפשת תכשיט בסגנון עתיק ובמחיר נוח יותר.

אחד השירותים המיוחדים שמציעה חנות התכשיטים העתיקים בתל אביב היא רסטורציה של תכשיטים. בעלה של זיוה, אותו הכירה שלושה חודשים בלבד אחרי שפתחה את החנות, הוא שעובד על השחזור, זאת לאחר שרכש את השכלתו בצורפות בגילדת הצורפות שבאמסטרדם, לאחר לימודים ארוכים של 7 שנים בתחום (!). הגילדה היא מועדון אקסקלוסיבי אליו מתקבלים מעטים שמתוכם רק בודדים צולחים את תקופת ההכשרה הארוכה, אך מי שמסיים את הכשרתו זוכה לדייק את ידיו לאורך השנים עד לרמה של שלמות בכל יצירה עליה הוא עובד.

כשאיכות, נסיון ויצירתיות נפגשים. צילום: סטודיו אורי לובן

כשאיכות, נסיון ויצירתיות נפגשים. צילום: סטודיו אורי לובן

עם כל כך הרבה חנויות שמייצרות תכשיטים בייצור המוני נראה לפעמים כי גם אנחנו חלק במסוע של ייצור המוני שדואג לנשל מאיתנו כל ייחודיות שמדגישה את הסיפור שלנו. זו הסיבה שכלכך הרבה אנשים מגיעים לחנות התכשיטים העתיקים בתל אביב בחיפוש אחר דבר אחד, שיהיה שלהם ורק שלהם.

אם אתם מחפשים מתנה מיוחדת לעצמכם או לחברה, כזו שאין דומה לה, החנות של זיוה היא הכתובת עבורכם.

כתובת: דיזינגוף 207, תל אביב

טלפון: 03-5275311

שעות פעילות:

א-ה': 19:00-10:30

זיוה טל תכשיטים. צילום: סטודיו אורי לובן

זיוה טל תכשיטים. צילום: סטודיו אורי לובן

מגוון טבעות בחנות של זיוה טל. צילום: סטודיו אורי לובן

מגוון טבעות בחנות של זיוה טל. צילום: סטודיו אורי לובן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר