חזית גיל עוז
חזית גיל עוז

בית אבות גיל עוז בפתח תקווה: מקצועיות ושירות אנושי מעל הכל

בחירת בית אבות היא ללא ספק החלטה לא קלה. הפרמטרים המשמעותיים שאנו רואים לנגד עיננו בעת החיפוש יהיו בדרך כלל- מקצועיות ושירות אישי ולבבי. בית גיל עוז בפתח תקווה הוא בהחלט אחד כזה, אז הגיע הזמן שגם אתם תכירו

פורסם בתאריך: 21.1.19 11:02

לא בכל יום נתקלים בבית אבות איכותי ומשפחתי כמו גיל עוז בפתח תקווה; מדובר בבית אבות לדיירים סיעודיים ותשושי נפש (בעלי ירידה קוגניטיבית משמעותית) הממוקם בשכונה כפרית בפתח תקווה, סמוך לבית החולים בילינסון ונחשב לאחד מבתי האבות המומלצים בפתח תקווה.

בית האבות פועל ברישיון משרד הבריאות וזו השנה העשירית ברציפות בה הוא זוכה בתחרות 'בית הגיל השלישי הנאה ומקיים בארץ ישראל היפה' בחסות ג'וינט ישראל ואשל. במסגרת התחרות נבחנים פרמטרים העוסקים בחזות, ניקיון וקשר עם הקהילה. בנוסף על כך, בית האבות קיבל ציונים גבוהים על פי דוח בקרת משרד הבריאות (17.9.18) כדלקמן- טיפול סעודי (91), תזונה (90), ריפוי ועיסוק (91).

אגב, בגיל עוז מתגוררים הן דיירים פרטיים והן דיירים הנעזרים בסיוע במימון ע"י משרד הבריאות ומשרד הביטחון.

מרגישים בבית

כולנו יכולים להסכים כי כדי להרגיש בבית, חשוב שנקיף את עצמינו בסביבה נעימה ותנאים נוחים כמה שאפשר. בבית האבות גיל עוז מקפידים לשמור על סטנדרט גבוה ותנאים מעולים בכדי לשמר את איכות החיים שאליהם הורגלו הדיירים במהלך חייהם. דיירי הבית נהנים מלובי מרשים ברמת בית מלון, שלל חצרות וגינות ירוקות, גג עם פינת מנוחה לדיירים ואורחים וחדרים בהם שוהים עד שני דיירים בלבד. בכל חדר קיימים שירותים, מקלחת ופעמון מצוקה. חשוב לציין כי בית האבות מרושת במצלמות בכל המרחבים הציבוריים לביטחון ושלום הדיירים.

טיפולים מותאמים אישית

בגיל עוז קיימות שתי מחלקות לתשושי נפש וארבע מחלקות סיעודיות. סביבת בית האבות מותאמת הן לצרכי הדיירים הסיעודיים והן לדיירים תשושי הנפש, כאשר כל אחד מהם זוכה להתייחסות וטיפול בהתאם למצבו. בזמנים של חולי, שיקום או הידרדרות במצב הקוגניטיבי והפיזי ניתן מענה מתחשב ואנושי ברמה הגבוהה ביותר. בני משפחה יכולים להתייעץ עם הצוות המקצועי בכל עת, בעוד שמנהל בית האבות אמיר שרצר, מעודד תקשורת עם הדיירים והמשפחות ודלתו פתוחה לכל שאלה.

עובדים בגיל עוז. צילום: זאב שטרן

עובדים בגיל עוז. צילום: זאב שטרן

שומרים על תזונה נכונה

הדיירים מקבלים חמש ארוחות בריאותיות ביום בניצוחו של השף דמיטרי נץ. בהתייעצות עם התזונאית אתי נאור, הארוחות מותאמות לחיך הדיירים ולמצב בריאותם. כמו כן, יש לציין כי קיים משגיח כשרות צמוד המפקח על תחום הכשרות במטבח בית האבות.

מדו"ח משרד הבריאות ניתן ללמוד כי המזון המוגש הינו באיכות גבוהה מאוד; הבשר והעופות נטחנים במקום, הממרחים ביתיים ומותאמים לתזונת הדיירים תוך שימת דגש מיוחד על איכות חומרי הגלם.

שירותים מיוחדים

מנהל בית החולים מקפיד להזמין רופאי עיניים ומומחים נוספים ללא עלות נוספת בכדי להקל על הדיירים מהתניידות לבדיקות אלה בקהילה. כמו כן, במרכז קיים מכון פיזיותרפיה מרשים בו מתקיימים טיפולים במרחב נעים ומרווח על פי בדיקת משרד הבריאות. המכון כולל מכשירים חדישים, קונסולות משחק ומשקפי מציאות מדומה המדרבנים את הדיירים לפעילות מגוונת.

בכדי לשמור על סביבה הגיינית למען בריאות הדיירים, אורה באבא, האחות האחראית על מניעת זיהומים מדריכה באופן קבוע את הצוות על שמירה על היגיינה הכוללת מקלחת יומיומית לדיירים.

אמיר שרצר- מנהלת בית האבות גיל עוז

אמיר שרצר- מנהל בית האבות גיל עוז

תרבות פנאי עשירה

אורח החיים בגיל עוז מציע מגורים נעימים בשילוב פעילויות וחיי חברה פעילים. מדריכות התעסוקה המפעילות את הדיירים עושות זאת במומחיות המלווה בחום ואהבה, בעוד שהדיירים נהנים ממגוון פעילויות כמו "חמישי תרבות ישראלי", חוגי אפיה, תנועה, הרצאות, יצירה, חגיגות ימי הולדת, קבלת שבת, טיולים בשכונה, "שלישי-סרט", אימוני קוואצ'ינג ,"יום הסבא" למשפחות, ריפוי בעיסוק, תערוכות ציורים של דיירי המקום, טקסים אותם מציגים תלמידי בתי הספר הסמוכים לבית אבות ועוד.

אנושיות לפני הכל

גיל עוז שמים דגש על בחירת אנשי צוות מקצועיים ואכפתיים הרואים בדיירי המקום משפחה גדולה. המנהל הרפואי ד"ר בוריס גרוסמן הוא מומחה בתחום הגריאטריה ובעל ניסיון רב במחלקה הפנימית הגריאטרית בבית החולים בלינסון. ניסיונו הרב של ד"ר גרוסמן מסייע לגיל עוז לשמור על בריאות הדיירים במקצועיות ואנושיות. "חשוב לי שדיירינו יקבלו טיפול מקצועי ומסור", מספר ד"ר גרוסמן. על פי ערכים אלו הוא מנחה את הצוות הפועל מתחתיו הכולל רופאים וצוות אחיות סיעודי המתמחה בגריאטריה. "אני מאמין שרופאים חייבים להיות מאוד אנושיים בייחוד כלפי המטופלים הסיעודיים ותשושי הנפש. יכולת הבנת צורכיהם בצורה מעמיקה תאפשר להם לחוש תחושת ביטחון ואהבה שמגיעה בכנות ומכל הלב", משתף ד"ר גרוסמן.

תנאים סוציאליים מעולים

מהרגע הראשון שדייר חדש מגיע לבית אבות הוא פוגש שתי עובדות סוציאליות מקסימות ומסורות שעוטפות אותו ואת בני המשפחה בחום. אחת מהן היא מרים גרוס, בעלת וותק של כ-30 שנים בתחום הסיעוד. מרים מסייעת בתהליך הקליטה לבית אבות ועוזרת לשמר את איכות החיים של הקשישים על ידי לווי ומענה לצרכיהם לכל אורך הדרך בנוסף הן מסייעות בכל הנושא הבירוקרטי של הגשת טפסים למשרד הבריאות לצורך סיוע במימון בית האבות. "חשוב לנו לשמור על איכות החיים שהקשיש רגיל אליה בבית", משתפת מרים, "אנחנו עושות את מירב המאמצים כדי שההסתגלות למעבר לבית אבות תהייה כמה שאפשר נוחה יותר כדי שהדייר ירגיש בבית".

כתובת: רחוב אמסטרדם 1, פתח תקווה

טלפון: 03-9234234 פקס: 03-9212212

קישר לדף הפייסבוק

קישור לאתר

דוא"לamir@gil-oz.co.il

הגג בגיל עוז והנוף הנשקף ממנו

הגג בגיל עוז והנוף הנשקף ממנו

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר