רהיטי גלובוס אלמוגי. ספק רוסו
רהיטי גלובוס אלמוגי. ספק רוסו

מחסני סלונים גלובוס אלמוגי – 20 שנות פעילות ואלפי לקוחות מרוצים

מחפשים רהיטים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים? מחסני סלונים גלובוס אלמוגי הוא המקום המושלם עבורכם

פורסם בתאריך: 27.1.19 16:52

one stop shop – מחסני סלונים גלובוס אלמוגי היא חנות בה יש הכל מהכל ועל כן כל מי שמגיע אליה יוכל למצוא את כל מה שהוא צריך עבור דירתו. החנות מצליחה לשמור על טווח מחירים נוח גם בתקופה שהכל עולה, כך תוכלו למצוא במקום מחירים משתלמים ביותר על כל מוצרי החנות וביניהם: ליין חדש ויפה של סלונים לצעירים, מערכת ספות פינתית, פינות אוכל, מזנונים, כורסאות טלויזיה, כורסאות עיצוב, מיטות לנוער ועוד.

כמו כן כחלק מהשירות שמציעה החנות תוכלו להזמין מראש ובהתאמה אישית כל פריט ריהוט שתרצו ללא תשלום נוסף כך שתוכלו ליצור עבור עצמכם את הריהוט בצורה האידיאלית עבור חלל הבית.

החנות שמנוהלת בידי שני שותפים – קובי ויונתן, נמצאת באותה הנקודה בה התחילה את דרכה לפני כ-20 שנה והספיקה לשרת כבר למעלה מ35,000 לקוחות מרוצים במהלך כל שנותיה. אחת הסיבות להצלחת החנות היא השיטה בה היא עובדת – שיטת שלם וקח, כלומר, ראיתם בתצוגה ספה או רהיט שאהבתם? אתם משלמים ומקבלים את הדגם שבחרתם בהקדם האפשרי אל ביתכם.

עם השנים השתדרגה החנות במטרה להמשיך בקו של מחירים סופר אטרקטיביים ולהוזיל אף יותר את מחיריה עבור קהל הלקוחות. כיום מחזיקה החנות במפעל משלה בו מיוצרים מרבית המוצרים אותם תוכלו למצוא בחנות. כמו כן, לרשות החנות עומדים לא פחות מארבעה מעצבים שדואגים להביא עיצובים חדשניים ברוח התקופה ולעדכן את קולקציות החנות באופן שוטף.

חנות הרהיטים שפועלת כבר למעלה מ20 שנה ושירתה עשרות אלפי לקוחות דאגה במרוצת השנים להביא את שירותיה למקסימום כך שתוכל להתאים עצמה בצורה הטובה ביותר עבור לקוחותיה. מי שרוכש ממוצרי החנות יהנה מהספקה מהירה ונוחה עד לכתובת ביתו. אם קניתם סלון הרווחתם 5 שנות אחריות למבנה הסלון ושנתיים אחריות לסלון כולו – אחריות כפולה ממה שהחוק מחייב וממה שניתן למצוא ברוב חנויות הרהיטים כיום.

נוסף על כך בחנות ישנה מעצבת פנים שנותנת ייעוץ אדריכלי כך שכל פריט שתרכשו יתאים בצורה הנכונה ביותר עבור ביתכם. את הייעוץ אגב תקבלו ללא תשלום כחלק מתפיסת "הלקוח קודם לכל" של החנות.

לסיכום, מחסני סלונים גלובוס אלמוגי היא חנות ענקית (1,000 מטר) המציעה מגוון עצום של רהיטים מוכנים מראש בידי מעצבים מקצועיים וכן מעמידה לרשות לקוחותיה את האפשרות לעצב בעצמם כל פריט בהתאמה אישית ולפי מידותיהם והעדפותיהם.

אם עייפתם מלעבור מחנות לחנות בחיפוש אחר רהיטים בטווח מחירים נורמלי, מחסני סלונים גלובוס אלמוגי היא פנינת הזדמנות המתחבאת בתוך צידפה בצומת הירקונים, כל שעליכם לעשות הוא להכניס את הכתובת לוויז, והגעתם למקום.

לרשותכם עומדים יונתן, קובי, ליליאן וגילה שישמחו לעזור בכל שאלה ובקשה במספרי הטלפון:

03-9045192

03-5417325

כתובת: מחסני סלונים צומת ירקונים בWaze 

שעות פעילות:

א-ה: 20:00-10:00

ו: 14:00-09:00

ש': מצאת השבת ושלוש שעות קדימה.

רהיטי גלובוס אלמוגי

רהיטי גלובוס אלמוגי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר