יגאל אלון: חברה לפיקוח בניה
יגאל אלון: חברה לפיקוח בניה

יגאל אלון: חברה לפיקוח בניה

חברת יגאל אלון מספקת שירות של פיקוח בניה לפרויקטים במגזר הפרטי ופרויקטים במסגרת התחדשות עירונית, תוך ווידוא על שמירת האינטרסים של בעלי הנכסים ומתוך ניסיון רב שנים בעולם הבניה

פורסם בתאריך: 28.1.19 21:13

בין אם אתם בעלי נכסים המעורבים בפרויקט של התחדשות עירונית או של בניה פרטית, הפרויקט שלכם מורכב מעצם היותו פרויקט נדל"ני, וכרוך בין היתר, בתיאום המורכב של קבלנים שונים ופיקוח על עבודתם.

הפיקוח על הבנייה העצמאית שמספקת חברת יגאל אלון, פועל להבטיח כי הפרויקט יעמוד בזמנים, ילווה ע"י אנשי מקצוע מהימנים ומוסמכים וכי הבניה תהיה איכותית, תקינה ובהתאם לסטנדרטים ותקני האיכות הנדרשים.

חברת יגאל אלון פעילה מזה 4 שנים בניהולם של יגאל אליהו ואלון וייזברג. יגאל, בהכשרתו מנהל עבודה מוסמך לבניין ותשתיות ובעל ניסיון בביצוע בניה של מעל 10 שנים, הוא דור המשך למשפחת קבלנים וותיקה ומנוסה ומפגין ידע ובקיאות ללא תחרות בתחום. החברה מעסיקה אנשי מקצוע אמינים ומנוסים ביניהם מהנדסים ואדריכלים, על מנת לספק ללקוחות את המעטפת השלמה. החברה אחראית לארגון, ניהול ופיקוח על החוזה ועל הביצוע הן בפרויקטים פרטיים והן במסגרת התחדשות עירונית.

כיצד אתם מפעילים את מערך הפיקוח הביצועי?

"אנו מבצעים את הפיקוח עבור הדיירים החל משלב חתימת החוזה במעבר על התכניות, על המפרט הטכני וכל הכרוך בו. מרגע שהלקוח שלנו מקבל את תכנית הבניה מהיזם, אנו בוחנים אם התכנית אכן אפשרית, האם היא ממקסמת את הזכויות של הדיירים ומה שהם יכולים לקבל, או האם היזם מבצע את התכנית כלאחר יד. אנו נמצאים שם בכל שלב בפרויקט ומייצגים את לקוחותינו, בעלי הדירות, בשמירה על האינטרסים ועל הבטיחות של הנכס שלהם בכל רגע נתון". אומר אלון וייזברג.

"התפקיד שלנו הוא לפקח על היזם מבחינת כל נושא הביצוע בעבודות בשטח. מתוך הניסיון הרב שלנו בבניה, אנחנו יכולים לוודא את מימוש התמורות שהובטחו לדיירים, הן מבחינה מקצועית גרידא כלומר מ"ר שנוספו לדירות ואופי החומרים המשמשים לבניה ע"י הקבלן הן מבחינת חומרי הגמר כמו סוג הריצוף שהלקוח בחר".

מאיזה שלב אתם נכנסים לתהליך הפיקוח?

"החל משלב התכנון והמפרט הטכני, עד לשלב הביצוע בפועל שבו אנחנו בודקים שהיזם אכן עומד מאחורי כל הדברים שנחתמו בהסכם, וכי הדיירים מקבלים את התמורה שהוא התחייב בה. אנו מוודאים כי הקבלן משתמש בחומרים טובים ואיכותיים נושאי תו תקן, ושמים תשומת לב מיוחדת בפרויקטים מסוג "עיבוי-בינוי" על נקודות ההשקה בין הישן-לחדש, נקודת תפר רגישה מאין כמוה בכל בניה. אנו מבקרים בבניינים לפחות פעם בשבוע באתר הבניה ובנקודות מפתח אף יותר מכך. את כל נתוני הפיקוח העולים מסיור בשטח אנו מאגדים לדו"חות אחת לחודש, הכל על מנת לשקף ולהקל על בעלי הדירות את התהליך".

מה יכול לקרות כשאין פיקוח על הבניה?

"היה לנו מקרה לדוגמא, בו פיקחנו מטעמו של דייר הבונה את ביתו, הקבלן המבצע אותו בחר הדייר התחייב לבצע איטום חיצוני לקירות המרתף, ביצענו סיור שטח לפי החזרת האדמה וראינו שלא בוצע איטום כלל. באותו היום הוצאנו עדכון בכתב ללקוח והורנו לקבלן לבצע את האיטום כפי שהתחייב – הדבר מנע נזילות ובעיות רטיבות עתידיות רבות ללקוח".

"מקרה נוסף דווקא במסגרת התחדשות עירונית, הקבלן המבצע בשטח תכנן לפרק את המדרגות של הבניין ואנו ראינו שלא ניתן יהיה לסיים את עבודת בניית גרם המדרגות החדש באותו יום, לכן הורינו ליזם לתאם את פירוק המדרגות והרכבתן כך שעד סוף היום בערב יוכלו בעלי הדירות להיכנס חזרה לביתם. או מקרה בו קבלן ניתק את החשמל לדיירים למשך 8 שעות ללא התראה או שילוט – דרשנו ממנו להחזיר את החשמל ולנתק אותו בהמשך רק ביידוע מקדים של הדיירים.

אנחנו מסתכלים כל הזמן על הממשק בין הדיירים ליזם – היכן הוא עשוי להפריע ולפגוע בהם ותפקידנו לוודא שזה לא יקרה. אנו מבצעים פיקוח לווילות, לפרויקטים במסגרת בניה רוויה, והתחדשות עירונית, בכובע של בעלי הנכסים".

מדוע חשוב שיהיה מפקח מטעם הדיירים?

"כיוון שבסופו של דבר אפשר לטאטא הכל מתחת לשטיח בכל שלב בבנייה. לבעלי הדירות לרוב אין עין מקצועית שתדע להבטיח כי הכל נעשה כראוי ולפי ההסכם, ואנו משמשים עבורם את העין המקצועית הזו, כדי לחסוך להם צרות במהלך הבניה ובהמשך לאחריה". וייזברג מסכם.

כתובת המשרד: מגדל צ'מפיון (מול קניון איילון) קומה 29

טלפון: 072-3953061

קישו לאתר 

קישור לדף הפייסבוק

יגאל אלון: חברה לפיקוח בניה

יגאל אלון: חברה לפיקוח בניה

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר